- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

2.277 παιδιά συμμετείχαν στο Project Σχολικής Διαμεσολάβησης «Ναι, υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα τρία!» στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης

Ολοκληρώθηκαν στις 31 Ιανουαρίου 2020 τα δύο εκπαιδευτικά προγράμματα της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης, που ξεκίνησαν στις 24 Οκτωβρίου 2019 και πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης. Για τα δύο αυτά προγράμματα πραγματοποιήθηκαν 68 συνολικά εκδηλώσεις, στις οποίες πήραν μέρος 45 σχολεία της Π.Ε. Κοζάνης και 2.277 παιδιά.

Κάθε Τετάρτη και Παρασκευή πρωί παιδιά των σχολείων της περιοχής μας έρχονταν στο αμφιθέατρο του νέου κτιρίου της Βιβλιοθήκης και συμμετείχαν στα προγράμματα «Με αγαπώ δεν μου θυμώνω και τη βία εξοντώνω» και «Παραμύθι χωρίς σύνορα».

Το πρόγραμμα «Με αγαπώ, δεν μου θυμώνω και τη βία εξοντώνω» ήταν ένα πρόγραμμα αυτοεκτίμησης, συναισθηματικής ανάπτυξης και διαχείρισης συγκρούσεων που χρησιμοποιεί τα εργαλεία της Σχολικής Διαμεσολάβησης. Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας από 8 έως 11 χρονών και κάθε φορά φιλοξενούνταν τέσσερις διαφορετικές σχολικές τάξεις, η κάθε μία ξεχωριστά.

Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας ως μέρος του Project Σχολικής Διαμεσολάβησης «Ναι, υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα τρία», με επικεφαλής τον Αναπληρωτή καθηγητή κ. Γεώργιο Ιορδανίδη, συντονίστρια ήταν η εκπαιδευτικός, δικηγόρος και διαμεσολαβήτρια κ. Ελεονώρα Δ. Μπέσσα, εκπαιδεύτρια η εκπαιδευτικός και διαμεσολαβήτρια κ. Θεοδώρα Μάραντου και εμψυχώτρια η κ. Πετρίνα Ζωγράφου.

Το πρόγραμμα «Παραμύθι χωρίς σύνορα» στόχευε στο να δείξει στα παιδιά πως η βιβλιοθήκη είναι ένα παράθυρο ανοικτό στον κόσμο και ότι μπορεί να τους προσφέρει την πρόσβαση σε πολλές και ποικίλες πηγές γνώσεων, ιδεών και απόψεων και να καλλιεργήσει τον ψηφιακό γραμματισμό δια μέσου πολιτιστικών και δημιουργικών δράσεων προσανατολισμένων στην ανάγνωση και τη διαδραστικότητα. Πήραν μέρος παιδιά νηπιαγωγείων και δημοτικών από την πρώτη μέχρι την τέταρτη τάξη.