- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

Η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει στους πελάτες της νέες δυνατότητες μέσα από τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης

Η Τράπεζα Πειραιώς ανταποκρινόμενη στη νέα πραγματικότητα που έφεραν τα περιοριστικά μέτρα εξαιτίας του Covid-19, επιτάχυνε τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια win bank web banking και win bank mobile εφαρμογή, μειώνοντας την ανάγκη παρουσίας του πελάτη στο κατάστημα.

Παράλληλα, ενεργοποιήθηκαν καινοτόμα εργαλεία όπως ο ψηφιακός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης (AI agentbot) που έχει ενσωματωθεί στη winbankwebbanking. Συγκεκριμένα, ο χρήστης μπορεί να ρωτήσει στα Ελληνικά οτιδήποτε αφορά την υπηρεσία ή ακόμα και την Τράπεζα (π.χ. ωράριο καταστημάτων) και να πάρει επιτόπου την απάντηση, ενώ οι γνώσεις του ψηφιακού βοηθού επικαιροποιούνται συνεχώς με νέες απαντήσεις.

Μέσω των winbankwebbanking και winbankmobile εφαρμογή, οι πελάτες της Τράπεζας ωφελήθηκαν από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων και υπηρεσιών που ήταν άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς ψηφιακά και μπορούσαν να τις ολοκληρώσουν χωρίς την επίσκεψη τους σε κατάστημα της τράπεζας, όπως:

1. Υπηρεσίες που αφορούν στα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού

Οι πελάτες της Τράπεζα Πειραιώς που επλήγησαν από τον κορωνοϊό μπορούσαν, μέσω της υπηρεσίας winbankwebbanking, να κάνουν αίτηση για την αναστολή πληρωμών στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων, επιταγών, καθώς και δανείων που αφορούσαν πελάτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Με την ίδια ευκολία, μπορούσαν να κάνουν αίτηση και όσοι πελάτες επιθυμούσαν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Γέφυρα» για επιδότηση δόσεων δανείου με προσημείωση ή υποθήκη την πρώτη κατοικία.

2. Απόκτηση προϊόντων/ υπηρεσιών μέσα από ψηφιακά κανάλια (digitalsales)

Μέσα από την υπηρεσία winbankwebbanking οι πελάτες μπορούσαν να αποκτήσουν ή να αιτηθούν:

3. Διαχείριση προϊόντων/ υπηρεσιών

Επιπλέον οι χρήστες των ψηφιακών καναλιών winbankwebbanking η/ και winbankmobile εφαρμογή απολαμβάνουν πλήθος υπηρεσιών που σχετίζονται με τον καλύτερο προγραμματισμό της οικονομικής τους δραστηριότητας και τη διαχείριση της σχέσης τους με τη Τράπεζα ή των προϊόντων που ήδη διαθέτουν.

Συγκεκριμένα, μπορούν να:

4. Υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης (self-service)

Οι υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης ανασχεδιάστηκαν με σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πελάτη:

Στόχος της Τράπεζα Πειραιώς είναι ο διαρκής εμπλουτισμός των ψηφιακών καναλιών με νέες λειτουργικότητες, που θα καλύπτουν ολοένα και μεγαλύτερο φάσμα από τις ανάγκες των πελατών, με τους κατάλληλα εκπαιδευμένοι συνεργάτες στο δίκτυο καταστημάτων να εξυπηρετούν στις πιο σύνθετες ανάγκες τους.