- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

Παράπονα αναγνώστριας για την εξυπηρέτηση από την ΔΕΥΑΦ

Θα ήθελα να εκφράσω το παράπονο μου σχετικά με την εξυπηρέτηση που δέχτηκα από τη ΔΕΥΑΦ.

Ο λόγος της επίσκεψης μου ήταν για διακοπή και διαγραφή λόγω μετακόμισης. Αρχικά κλείνουμε ραντεβού για τις 7/7, 12 το μεσημέρι να περάσει υδραυλικός να κάνει τη καταμέτρηση. Τετάρτη 7 Ιουλίου, λοιπόν, με παίρνετε τηλέφωνο γύρω στις 10:48 ότι ο υδραυλικός πέρασε και δεν βρήκε κάποιον, οπότε το ραντεβού αναβάλλεται για την επόμενη μέρα στις 12 ζητώντας μου να βγάλω εγώ φωτογραφία το υδρόμετρο.

Εμφανίζομαι λοιπόν στις 12:05 στα γραφεία της ΔΕΥΑΦ στην Σπηλιάδου μαζί με τη φωτογραφία του υδρομέτρου και τα λοιπά δικαιολογητικά. Περιμένω περίπου 15 λεπτά για να εξυπηρετηθώ, ενώ έχω ενημερώσει ότι έχω ραντεβού και στη συνέχεια κάποια υπάλληλος αναλαμβάνει να με εξυπηρετήσει. Σ’ αυτό το σημείο να πω ότι είχα μαζί μου κι ένα παιδί 2 χρόνων. Αφού προέκυπταν το ένα θέμα μετά το άλλο με τη διακοπή και τη νέα σύνδεση πέρασαν 45 λεπτά μέχρι να μου πουν ότι πρέπει να κλείσω εκ νέου ραντεβού για γίνει η πληρωμή και οι λοιπές διαδικασίες.

Αυτά τα 45 λεπτά έκθεσης στον ήλιο και τους 35 βαθμούς οδήγησαν στο να πάθω θερμοπληξία και λόγω του αλλεργικού άσθματος που έχω παραλίγο να χάσω τη ζωή μου. Ρωτώ λοιπόν: ποιος ο λόγος να κλείνεις ραντεβού όταν εξυπηρετείς πελάτες που δεν έχουν ραντεβού και μάλιστα κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχει κανένα ίχνος ενσυναίσθησης πια σ’ αυτή τη κοινωνία που ζούμε; Με βλέπεις μ’ ένα μωρό και δεν με ενημερώνεις εκ των προτέρων πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία και πόσο θα χρειαστεί να περιμένω.

Γι’ αυτούς τους λόγους παρακαλώ να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση σ’ αυτήν την υπηρεσία. Να υπάρχει ενημέρωση για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται εκ των προτέρων πριν από κάθε ραντεβού ώστε να μη χρειάζεται οι πελάτες να προσέρχονται κάθε μέρα στην υπηρεσία και η διαδικασία που διαρκεί λιγότερο από μια μέρα να ολοκληρωθεί σε 1 βδομάδα.

Ειρήνη Αλέξη