- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

Γενικό Φροντιστήριο Θεωρητικό: Αξιολόγηση των θεμάτων ΕΠΑΛ στα Δίκτυα Υπολογιστών

ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ. ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Β ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.

 

Α ΘΕΜΑ

ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΑΝ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΤΗ. ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ ΙΣΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΣΤΗΝ Γ ΕΡΩΤΗΣΗ.

Β ΘΕΜΑ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ. Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ.

Γ ΘΕΜΑ

ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΑ. ΜΟΝΟ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ.

Δ ΘΕΜΑ

ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΒΑΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ.

ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ – ΑΝΑΛΥΤΗΣ Η/Υ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤ/ΡΙΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ)