- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

Πέτη Πέρκα: «Ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών ψευδόμενος για σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στο σιδηρόδρομο»

Ακριβώς πριν από έναν χρόνο, στην Εξεταστική Επιτροπή ‘παρωδία’ της Βουλής για το έγκλημα των Τεμπών κατέθετε ως μάρτυρας ο πρώην Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Κ. Καραμανλής. Έγραφα τότε, σε ό,τι αφορά την κατάθεσή του:

«Πραγματικά είναι πιο αποδοτικό να λέει κανείς πολλά ψέματα – ή καλύτερα μόνο ψέματα – παρά λίγα. Τα λίγα μπορεί κάποιος να τα αποδομήσει. Τα συνεχόμενα, τα ξεδιάντροπα, τα ανερμάτιστα ψέματα όμως, πώς να τα απαντήσεις;».

Ειλικρινά δεν περίμενα ότι η παραπάνω αποστροφή θα μπορούσε να αφορά και τον σημερινό Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.

Ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε από το βήμα της Βουλής ότι στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, το 2019 «η σηματοδότηση ήταν εγκατεστημένη και λειτουργική στο 31% του δικτύου», ενώ «η τηλεδιοίκηση ήταν εγκατεστημένη και λειτουργική στο 1% του δικτύου».

Φυσικά, σε άλλα ποσοστά αναφερόταν ο Κ. Καραμανλής στην Εξεταστική Επιτροπή, τα οποία ήταν επίσης διαφορετικά από τα ποσοστά που υποστήριζε ότι ισχύουν, το Μάρτιο του 2023, ο Υπουργός Επικρατείας, Γ. Γεραπετρίτης.

Οι διαφορές αυτές οφείλονται στο ότι όλες οι αναφορές Υπουργών και Βουλευτών της ΝΔ σε σχέση με τα ποσοστά ολοκλήρωσης της περίφημης Σύμβασης 717 γίνονται κυριολεκτικά ‘στον αέρα’. Δεν βασίζονται σε κανένα επίσημο έγγραφο, παρά σε δημιουργική στατιστική. Σε μια προσπάθεια διάψευσης των αριθμών και των πραγματικών ποσοστών προόδου του έργου, τα κυβερνητικά στελέχη εφευρίσκουν νέες μονάδες μέτρησης, ενώ όσοι γνωρίζουν από έργα, γνωρίζουν επίσης ότι ο ενδεδειγμένος τρόπος μέτρησης προόδου ενός έργου είναι οι επιμετρήσεις και οι πιστοποιήσεις.

Να τα πούμε για ακόμα μια φορά λοιπόν:

Αυτά, προς αποκατάσταση της αλήθειας.