Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες Μηχανικοί απόφοιτοι σχολών του εξωτερικού, στους οποίους δεν έχει αναγνωριστεί Integrated Master, τη στιγμή που τα πτυχία τους έχουν κριθεί ισότιμα και αντίστοιχα με τα Διπλώματα των Μηχανικών αποφοίτων της χώρας μας, αναδεικνύουν με Ερώτησή τους προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού 5 Βουλευτές της Νέας Αριστεράς, έπειτα από πρωτοβουλία της Βουλεύτριας Φλώρινας και Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας (Κ.Ο.), Πέτης Πέρκα.
Εδώ και επτά (7) έτη επικρατεί ασυνεννοησία και ένα ‘πινγκ πονγκ ευθυνών’ μεταξύ του αρμόδιου Υπουργείου και του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για το ποιος έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης Integrated Master στους προαναφερθέντες Μηχανικούς. Κατά συνέπεια, οι τελευταίοι στερούνται και της προβλεπόμενης υπηρεσιακής εξέλιξης που απορρέει από την κατοχή Integrated Master (προώθηση σε βαθμό, πρόσθετη μοριοδότηση).
Κι όλα αυτά συμβαίνουν, τη στιγμή που δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις σχετικά με την αδειοδότηση κολλεγιών, τα οποία ‘βαφτίστηκαν’ ΑΕΙ. Η διαδικασία, με την οποία έλαβαν άδεια τρία κολλέγια και ένα κυπριακό Πανεπιστήμιο, ήταν κυριολεκτικά σκανδαλώδης. Επιτροπή με ξεκάθαρη σύγκρουση συμφερόντων, αφού μέλη της είχαν σχέση με ίδρυμα της Θεσσαλονίκης που κλήθηκαν να ελέγξουν. Επιπλέον, σύμφωνα με δημοσιεύματα, άλλο μέλος της Επιτροπής θα αναλάβει τη θέση του κοσμήτορα σε ίδρυμα, του οποίου έδωσε την άδεια. Για να μην επεκταθούμε στο ότι πρώην μέλη της κυβέρνησης Μητσοτάκη και πρωτεργάτες στην προώθηση των ιδιωτικών Πανεπιστημίων αναλαμβάνουν στο νέο διοικητικό σχήμα κολλεγίων που αδειοδοτήθηκαν – με ορισμένους μάλιστα να έχουν υποστηρίξει το νόμο Πιερρακάκη στην περιβόητη δίκη στο ΣτΕ.
Στο πλαίσιο αυτό, οι Βουλευτές της Νέας Αριστεράς ερωτούν την αρμόδια Υπουργό σε ό,τι αφορά τις ενέργειες που προτίθεται να προβεί ώστε να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης των Integrated Master στους Μηχανικούς αποφοίτους σχολών εξωτερικού, των οποίων τα πτυχία έχουν κριθεί ως ισότιμα και αντίστοιχα με τα Διπλώματα των αποφοίτων των ελληνικών Πολυτεχνείων.
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη την Ερώτηση.