- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

Η ημερίδα του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας με θέμα: «Κάθε Παιδί, κάθε Οικογένεια: Υποστήριξη και Προοπτικές» (video, pics)

Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Γυναικών Βεγόρας Αμυνταίου και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για τη Γιορτή της Μητέρας  πραγματοποίησε το Σάββατο 09/05/2026 Ημερίδα στο Πνευματικό Κέντρο του Αμυνταίου παρουσία εκπροσώπων φορέων και πολιτών με θέμα:  «Κάθε Παιδί, κάθε Οικογένεια: Υποστήριξη και Προοπτικές», που τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναπτύχθηκαν σημαντικές θεματικές ενότητες και παρουσιαστήκαν εισηγήσεις που ανέδειξαν κρίσιμα ζητήματα και προοπτικές γύρω από το αντικείμενο της ημερίδας, που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού.

Πιο συγκεκριμένα:

Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με εποικοδομητικό διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της ενημέρωσης, της συνεργασίας και της κοινής προσπάθειας για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που τέθηκαν.

Θερμές ευχαριστίες προς την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κα. Δόμνα Μιχαηλίδου και το Γενικό Γραμματέα Δημογραφικής και Στεγαστικής Πολιτικής, κ. Κωνσταντίνο Γλούμη – Ατσαλάκη για τα βιντεοσκοπημένα μηνύματα  χαιρετισμού που απέστειλαν, καθώς και στον κ. Δημήτριο Νικόλσκυ που εκπροσώπησε το ΥΚΟΙΣΟ.

Επίσης, ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία τους τον Πανοσιωλογιώτατο πατέρα Χρυσόστομο που εκπροσώπησε τη Μητρόπολη Φλώρινας, τον Αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Φλώρινας κ. Αθανάσιο Τάσκα, την Αντιδήμαρχο Αμυνταίου κα. Σουλτάνα Γκάλαβου, τον Αντιδήμαρχο Φλώρινας κ. Κωνσταντίνο Ρόζα, τους Περιφερειακούς Συμβούλους Π.Ε. Φλώρινας κ. Σωτήριο Βόσδου και Χρήστο Μπαρδάκα, καθώς και τον Πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Βεγόρας κ. Λάζαρο Αθανασιάδη.

Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσουμε ιδαιτέρως το Σύλλογο Γυναικών Βεγόρας για την αθόρυβη και διακριτική τους παρουσία αλλά και για τη θέρμη με την οποία αγκάλιασαν και οργάνωσαν την εκδήλωση.

Τέλος, ευχαριστούμε όλους τους εισηγητές, τους συμμετέχοντες και τους παρευρισκόμενους, καθώς και τη συντονίστρια της εκδήλωσης κα. Μαρία Τσουμίτα.

Μαζί συνεχίζουμε να προσφέρουμε μια κοινωνία πιο δίκαιη, πιο συμπεριληπτική και πιο ανθρώπινη!

Για το Κ.Κ.Π.Π.Δ.Μ.
Η Πρόεδρος Δ.Σ.
Σοφία Σελεμίδου