Συγχαρητήρια στους
Ζαραβέλη Αδάμ
Ζαραβέλη Παύλο
Δαδακαρίδη Αντώνη
Κυρατσού Αλέξανδρο
Σοβισλή Κώστα
Τιριτίδη Αντώνη
για την ανάβασή τους στην ψηλότερη κορυφή της Ελλάδας, τον Μύτικα Ολύμπου.
Η ανάβαση πραγματοποιήθηκε στις 20-21/6/2026 με αρχηγό την μοναδική γυναίκα ελληνίδα οδηγό βουνού, την Φλωρινιώτισσα, Φανή Κουσιπέτκου, και τον Φλωρινιώτη συνοδό βουνού, Αντώνη Γρηγοριάν στα πλαίσια οργανωμένης ανάβασης με την εταιρεία του Αλπικού Ρυθμού.
Ιδιαίτερη μνεία και πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στον δεκαεπτάχρονο Ζαραβέλη Αδάμ ο οποίος ανεβαίνει δεύτερη φορά στον Μύτικα μέσα σε δύο χρόνια καθώς η πρώτη του επιτυχημένη ανάβαση έγινε όταν ήταν δεκαπέντε χρονών!
Η Φλώρινα είναι υπερήφανη για τους εφήβους της!
