Μετά από φήμες που κυκλοφορούν ευρέως υπάρχει έντονη και δικαιολογημένη ανησυχία στην πλειονότητα των κατοίκων της πόλης μας, γι’ αυτό επανέρχομαι με τρία ερωτήματα.
1. Με ποιά κριτήρια επιλέχθηκε η Εορδαία (χιλιομετρικά, οικονομικά, κοινωνικά κ.λ.π) και όχι η Φλώρινα για την ανέγερση του Ιδρύματος Υπερηλίκων. Θα συνεχιστεί η λειτουργία του Γηροκομείου της πόλης μας και μετά τη λειτουργία του ιδρύματος στην Εορδαία??
2. ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΝΕΟΥ ΝΑΟΥ (που δεν χρειάζεται στην πόλη μας)
Πως επιλέχθηκε το οικόπεδο (στα ΣΟΑ) με την υπόδειξη, την ανοχή και τη βοήθεια ποιών παραχωρήθηκε η έκταση που είχε δοθεί στο Υπ. Εθν. Άμυνας από τον Δ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ. Γιατί δεν επέστρεψε στην κυριότητα του Δήμου?? (σύμφωνα με την απόφαση που δημοσίευσε ο δημοτικός σύμβουλος Μιχάλης Χάτζιος)
3. ΑΛΗΘΕΙΑ υπάρχει σκέψη για μεταφορά έδρας της Ιεράς Μητροπόλεως από την Φλώρινα στην Εορδαία?? Απορία
ΕΠΕΙΔΗ
Συμπεριφορές αυτού του είδους διχάζουν την κοινωνία, και στη Δημοκρατία οι Πολίτες πρέπει να ξέρουν και να αποφασίζουν για τις ζωές τους, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΛΗΣΤΕ ΟΛΟΙ
“ΠΡΑΓΜΑΤΙ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ..” εσείς γιατί βυθίζεται την Φλώρινα στο σκοτάδι.
Με εκτίμηση
Χρύσα Μάντση