Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στον υπέροχο γιατρό και άνθρωπο Μενέλαο Παπαγεωργίου, οφθαλμίατρο, γιατί μου έδωσε το φως μου.
Άψογη συμπεριφορά, άψογος γιατρός!
Δήμητρα Φιλίππου
Ολυμπιάδα Εορδαίας
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στον υπέροχο γιατρό και άνθρωπο Μενέλαο Παπαγεωργίου, οφθαλμίατρο, γιατί μου έδωσε το φως μου.
Άψογη συμπεριφορά, άψογος γιατρός!
Δήμητρα Φιλίππου
Ολυμπιάδα Εορδαίας