- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

Καλοκαιρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Αμυνταίου (pics)

Με απόλυτη επιτυχία και μέσα σε κλίμα έντονου ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 η καθιερωμένη μεγάλη καλοκαιρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Αμυνταίου στο υπαίθριο Θεατράκι του Δήμου Αμυνταίου, το οποίο γέμισε ασφυκτικά με φίλους της μουσικής. Οι καθηγητές και οι μαθητές των μουσικών συνόλων του σχολείου παρουσίασαν αντιπροσωπευτικά μουσικά κομμάτια, με τα οποία το σχολείο συμμετείχε κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, σε φεστιβάλ, συναυλίες αλλά και διαγωνισμούς μουσικής, μέσα από μια πανδαισία
μουσικών ακουσμάτων, των Μουσικών Συνόλων: Ροκ, Ευρωπαϊκής, Βαλκανικής και Παραδοσιακής μουσικής, ενώ η βραδιά έκλεισε με άφθονο χορό.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας Κος Τάσκας, Ο Δήμαρχος Αμυνταίου Κος Λιάσης, οι Αντιδήμαχοι του Δήμου Αμυνταίου κύριοι Τζήγας, Θεοδώρου και Τσιναρίδου , ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κος Μπαντής, ο πρόεδρος της Ξινό Νερό Α.Ε. Κος Θωμαΐδης, ο προϊστάμενος Εκπαιδευτικών θεμάτων της ΔΔΕ Φλώρινας Κος Οικονόμου, ο Κος Παπαβασιλείου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, η τακτική αιρετός εκπρόσωπος Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας Κα Τόλη, και εκπρόσωποι τοπικών φορέων και συλλόγων.

Η βραδιά έκλεισε με την συγκινητική ομιλία της Κας Έφης Θεοδωρίδου, η οποία υπήρξε από τους ανθρώπους που οραματίστηκαν και συνέδραμαν στην ίδρυση του σχολείου.

Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου Αμυνταίου ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους παρευρισκόμενους για αυτή την υπέροχη βραδιά! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, όπου με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα ξεκινήσουμε και πάλι νέα, συναρπαστικά μουσικά ταξίδια.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια του Μουσικού Σχολείου Αμυνταίου
Μαρία Ευθυμία Δούπα