Μετά την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος Ελλάδος Ανοιχτού Χώρου 2026 Ανδρών/Γυναικών, νιώθουμε την ανάγκη να εκφράσουμε ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς σε όλους όσους βρέθηκαν κοντά μας.
Η διοργάνωση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, και η μεγαλύτερη επιβράβευση για εμάς είναι τα χαμόγελα, η ικανοποίηση και το υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού που ζήσαμε στο πεδίο του αγώνα.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που ταξίδεψαν από κάθε γωνιά της χώρας για να τιμήσουν τη διοργάνωσή μας με την παρουσία τους. Η συμμετοχή σας, το ήθος σας και το αθλητικό σας πνεύμα ανέβασαν τον πήχη ψηλά και μετέτρεψαν το πρωτάθλημα σε μια πραγματική γιορτή του αθλητισμού!
Υπερήφανοι για τη δική μας αθλήτρια!
Ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας σε αυτόν τον αγώνα είχε η δική μας αθλήτρια, Κεσίδου Άννα. Μπορεί το αποτέλεσμα αυτή τη φορά να μην ήταν αυτό που επιθυμούσε, όμως για εμάς ο αθλητισμός δεν είναι μόνο τα μετάλλια. Είναι το πείσμα, η επιμονή, η καθημερινή προπόνηση και το θάρρος να στέκεσαι στη γραμμή βολής απέναντι στους κορυφαίους.
Κεσίδου Άννα είμαστε απίστευτα υπερήφανοι για το ήθος και τον αγώνα σου. Το ταξίδι συνεχίζεται και είμαστε δίπλα σου σε κάθε σου βήμα!
Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, σε όλους τους συμμετέχοντες και φυσικά στους προπονητές τους.
Ραντεβού στους επόμενους αγώνες!
Σκοπευτική Αθλητική Λέσχη Φλώρινας