- Νέα Φλώρινα - https://neaflorina.gr -

Πέτη Πέρκα: Έχουμε ευθύνη να κρατήσουμε ζωντανές τις αρχές και τις αξίες της Ριζοσπαστικής Ανανεωτικής Αριστεράς – Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες σε προγραμματική βάση, όμως η προσωπική προσχώρηση δεν μας αφορά

Συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό της ΕΡΤ3 102 FM παραχώρησε η βουλεύτρια Φλώρινας της Νέας Αριστεράς, Πέτη Πέρκα, όπου τοποθετήθηκε σχετικά με τις εξελίξεις στο πολιτικό σκηνικό και το μέλλον της Νέας Αριστεράς.

Η Πέτη Πέρκα ξεκίνησε επισημαίνοντας την κρίση αντιπροσώπευσης που υπάρχει στη χώρα μας, γεγονός που είναι εμφανές από την ύπαρξη 40 ανεξάρτητων βουλευτών. «Εμείς ως βουλευτές της Νέας Αριστεράς, προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Δυστυχώς χάνουμε πολλές από τις ευκαιρίες που έχει μια Κοινοβουλευτική Ομάδα», σημείωσε. Η βουλεύτρια της Νέας Αριστεράς επεσήμανε την απογοήτευση που αισθάνονται οι πολίτες με τις εξελίξεις που αφορούν την Αριστερά. «Εμείς, θεωρώ είχαμε μια σωστή και αξιοπρεπή στάση να αποχωρήσουμε από τον ΣΥΡΙΖΑ με την εμφάνιση του κ. Κασσελάκη ως προέδρου. Όμως πρέπει να δούμε και πιο πίσω. Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν το μεγαλύτερο κόμμα της Αριστεράς στην Ευρώπη και όχι μόνο διαλύθηκε με ευθύνη του Αλέξη Τσίπρα, αλλά διαλύεται και ό,τι έχει απομείνει», ανέφερε. Σχολιάζοντας την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στον ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε ότι «πρέπει να ξεκαθαρίσουν τι θέλουν να κάνουν γιατί αυτό το θολό τοπίο επηρεάζει όλη την Αριστερά, για να μην πω όλο το πολιτικό σύστημα».

Εστιάζοντας στην δράση της Νέας Αριστεράς, η Πέτη Πέρκα τόνισε ότι το κόμμα βρίσκεται σε διαδικασία επανεκκίνησης μετά και τις αποχωρήσεις που πραγματοποιήθηκαν. «Φυσικά παραμένουμε στην Βουλή οι τέσσερις βουλευτές της Νέας Αριστεράς», εξήγησε. Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο συνεργασίας με το κόμμα του κ. Τσίπρα, το οποίο χαρακτήρισε αρχηγοκεντρικό. Ωστόσο, τόνισε ότι «οι συνεργασίες είναι στην κουλτούρα της Αριστεράς. Γι’ αυτό θα μιλήσουμε με αριστερά κόμματα και συλλογικότητες. Κατά τ’ άλλα, εμείς ετοιμαζόμαστε και για το σενάριο αυτόνομης καθόδου. Ερχόμαστε από μακριά και νομίζω ότι θα πάμε μακριά. Η φωνή αυτή πρέπει μάλιστα να είναι στην Βουλή, την θεωρώ απαραίτητη».

Η Πέτη Πέρκα ανέφερε ότι «αυτό που λέμε πολιτική με την κοινωνία για την κοινωνία, για εμάς σημαίνει ότι είμαστε μέσα στην κοινωνία και μέσα στα κινήματα. Πάντα είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες, γι’ αυτό άλλωστε έχουμε ανοίξει τον διάλογο και με την Πολιτική Οικολογία. Πάντα όμως σε προγραμματική βάση και με διακριτούς ρόλους. Η προσωπική προσχώρηση δεν μας αφορά». Κλείνοντας, η βουλεύτρια Φλώρινας υπογράμμισε ότι «ευθύνη μας είναι αυτή τη στιγμή να παραμείνουν ζωντανές οι αξίες και οι αρχές της Ριζοσπαστικής Ανανεωτικής Αριστεράς. Γιατί σήμερα είναι χρήσιμες περισσότερο από ποτέ. Γι’ αυτό θα παλέψουμε και φυσικά θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως Νέα Αριστερά».

Ολόκληρη η συνέντευξη: https://www.youtube.com/watch?v=1PBMuHov8WY