Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα συνάντησε σήμερα στην Αθήνα ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου. Στο επίκεντρο της συζήτησής τους βρέθηκαν οι οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές καθώς και τα αναγκαία έργα υποδομών που θα δρομολογηθούν στο Νομό μας.
Ο Σταύρος Παπασωτηρίου επεσήμανε πως με την πρόσφατη αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας ικανοποιήθηκε ένα χρονίζον και δίκαιο αίτημα του νομού. Στην ίδια βάση ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ έθεσε στον αρμόδιο υπουργό τις μεγάλες προοπτικές που υπάρχουν για την επέκταση των σιδηροδρομικών συνδέσεων του νομού με γειτονικές χώρες, οι οποίες θα καταστήσουν τη Φλώρινα διαμετακομιστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας και οικονομική πύλη των Δυτικών Βαλκανίων.
Στο πλαίσιο διευκόλυνσης των τοπικών, επιβατικών και εμπορευματικών, μεταφορών ο Σταύρος Παπασωτηρίου επανέφερε το ζήτημα της απαλλαγής κατοίκων και επιχειρήσεων της Π.Ε Φλώρινας από τα διόδια της Εγνατίας Οδού. Ο Χρ. Δήμας δεσμεύθηκε να εξετάσει τις υφιστάμενες δυνατότητες προκειμένου να επιλυθεί σύντομα το θέμα αυτό.
Τέλος, ο Σταύρος Παπασωτηρίου συζήτησε με τον αρμόδιο Υπουργό το μείζον θέμα της κατασκευής του νέου κάθετου άξονα Φλώρινας – Πτολεμαΐδας. Πρόκειται για την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση της οδικής διασύνδεσης του νομού με την Εγνατία Οδό, συνολικού μήκους 51,3 χλμ., της οποίας έχει ζητηθεί η ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
Ο Χρ. Δήμας συμμερίστηκε την αίσθηση επείγοντος που του μετέφερε ο Βουλευτής και συμφώνησε πως ένα τέτοιο έργο θα επηρέαζε θετικά την ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής. Για να τύχει περαιτέρω επεξεργασίας, ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε ότι το ζήτημα αυτό θα εξεταστεί στο πλαίσιο της ευρύτερης διυπουργικής δουλειάς που γίνεται για την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών στη Δυτική Μακεδονία και ευχαρίστησε τον Βουλευτή Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ για την ενημέρωση.