Συγχαρητήρια επιστολή του συλλόγου “Οκτάβα”
Το Δ.Σ. του Συλλόγου «ΟΚΤΑΒΑ», Γονέων του Ωδείου Φλώρινας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας θα ήθελε να εκφράσει τα θερμά συγχαρητήριά του στον Αντώνη Σελεμίδη, που την Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016 έδωσε το πτυχιακό του ρεσιτάλ στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και ...











