Ευχαριστήρια επιστολή προς το Κέντρο Υγείας Αμυνταίου και το Νοσοκομείο Φλώρινας
Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου και του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, για το αμέριστο ενδιαφέρον, τον σεβασμό, την στοργική φροντίδα, τον άριστο επαγγελματισμό και την ...











