Συγχαρητήριο μήνυμα του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Φλώρινας προς το 1ο ΕΠΑΛ Αμυνταίου
Η σχολική κοινότητα του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Φλώρινας εκφράζει τα θερμά και ειλικρινή της συγχαρητήρια στο 1ο ΕΠΑ.Λ Αμυνταίου για την άψογη διοργάνωση του μαθητικού συνεδρίου και για τη μοναδική εμπειρία που προσφέρατε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. ...











