Ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών για το κλείσιμο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας
«Η τηλεκπαίδευση δεν είναι το φάρμακο δια πάσα νόσο!» Μετά από σχεδόν 5 μήνες υποχρεωτικής αναστολής της κανονικής – δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων, στις 10 Μαΐου άνοιξαν και πάλι τα Γυμνάσια, τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία σε ...











