Επετειακή διαδικτυακή εσπερίδα με θέμα: “Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου” (video, pics)
Την Πέμπτη 5 Μαΐου 2022 πραγματοποιήθηκε η Διαδικτυακή Επετειακή Εσπερίδα που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Στρατηγικών Μελετών (ΕΛΙΣΜΕ), με θέμα “Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ” σε συνεργασία με τον Δήμο Αμυνταίου. Την Εσπερίδα συντόνισε ο Αντιπτέραρχος ...











