Ευχαριστήριο του Γυμνασίου Παπαγιάννη προς τον ιατρό κ. Νικόλαο Ιωακειμίδη
Η μαθητική κοινότητα, ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Παπαγιάννη ευχαριστούν θερμά τον κ. Ιωακειμίδη Νικόλαο, ιατρό του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, για την άμεση αποδοχή της πρόσκλησης του σχολείου μας, με σκοπό την πραγματοποίηση ενδοσχολικής ...











