Ευχαριστήριο προς την Παθολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας για την άψογη συμπεριφορά αλλά και ιατρική και κυρίως νοσηλευτική φροντίδα που παρείχαν στη μητέρα ...











