Ήττα για τη γυναικεία ομάδα των Σαρισών από τον Ολυμπιακό στο ντέρμπι κορυφής
Στην Αθήνα πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο 7-8/1 τρεις αγωνιστικές για το πρωτάθλημα της Α1 Γυναικών. Η ομάδα μας αντιμετώπισε τις ομάδες του Άρη Βούλας, του Ολυμπιακού και του Α.Σ. Πέρα. Με τον Άρη Βούλας και τον Α.Σ. Πέρα ...











