Αλλαγές αντιδημάρχων στο δήμο Αμυνταίου
Στις αλλαγές δύο αντιδημάρχων προχώρησε ο δήμαρχος Αμυνταίου, Κώστας Θεοδωρίδης, μετά τις παραιτήσεις που υπέβαλλαν χθες οι Αβραάμ Θεοδωρίδης και Σάββας Καραγιαννίδης. Στη θέση του, και μέχρι τις 28/02/2017, τοποθετήθηκαν οι Ιωάννης Νάτσης και Δημήτριος Λάζης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Στον κ. Νάτση Ιωάννη του Στεργίου, ο δήμαρχος μεταβιβάζει:
• Την εποπτεία του προσωπικού της Διεύθυνσης Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Υπηρεσιών
• Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
• Την έκδοση αποφάσεων μεταβολών Δημοτολογίου – Μητρώου Αρρένων.
• Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
• Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών και μισθολογικών μεταβολών του προσωπικού του Δήμου εκτός των πράξεων μετάταξης ή απόσπασης από και προς το Δήμο.
• Την τέλεση Πολιτικών γάμων που γίνονται στην Δημοτική Ενότητα Αμυνταίου.
• Την έκδοση των αδειών ταφής.
• Την έκδοση βεβαιώσεων ορεινών και μειονεκτικών περιοχών
• Την θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.
• Την θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής.
• Την λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
• Την ευθύνη για την τήρηση των αρχών διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης όπως αυτές προβλέπονται από τις εκάστοτε ισχύουσες νομοθετικές ρυθμίσεις.
• Την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητάς του.
• Καθήκοντα διατάκτη δαπανών.
• Την Λειτουργία Λαϊκών Αγορών και της εμποροπανήγυρης.
• Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
• Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
• Την έκδοση βεβαιώσεων απόσταξης.
• Την έκδοση βεβαιώσεων ζωικού κεφαλαίου.
• Την έκδοση βεβαιώσεων εκμετάλλευσης ακινήτων στους αγρότες.
• Την διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
• Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
2. Στον κ. Λάζη Δημήτριο του Ιωάννη κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τις Δημοτικές Ενότητες Αετού, Λεχόβου, Βαρικού και Νυμφαίου, μεταβιβάζει:
• Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
• Την τέλεση Πολιτικών.
• Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
• Την έκδοση των αδειών ταφής.
• Την έκδοση βεβαιώσεων ορεινών και μειονεκτικών περιοχών.
• Την θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.
• Την θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής.
• Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Αετού, Βαρικού, Λεχόβου και Νυμφαίου, που εγκαθίστανται και λειτουργούν.
• Τη συνεργασία με τους προέδρους και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων Αετού, Βαρικού Λεχόβου και Νυμφαίου, για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
• Την Λειτουργία Λαϊκών Αγορών και της εμποροπανήγυρης
• Την ευθύνη εκτέλεσης προμηθειών των αγορών στις Υπηρεσίες εκτός της γραφικής ύλης, την Διαχείριση Υλικών, καθώς και την επιμέλεια της λειτουργίας και την ευθύνη της αποθήκης υλικών.
• Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που διατίθεται στις Δημοτικές Ενότητες Αετού, Βαρικού Λεχόβου και Νυμφαίου.
• Την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητάς του.
• Την Εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων στις Δημοτικές Ενότητες Αετού, Βαρικού Λεχόβου και Νυμφαίου.
• Την έκδοση βεβαιώσεων απόσταξης.
• Την επιμέλεια της συντήρησης, εξοπλισμού διαμόρφωσης , διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή των Δημοτικών Ενοτήτων που εποπτεύει, (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές με τα κατάλληλα όργανα , τεχνικά έργα κ.λπ.).
• Την επιμέλεια της εφαρμογής και συντήρησης κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών καθώς και της εφαρμογής μέτρων για την αντιμετώπιση κυκλοφοριακών προβλημάτων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
• Την ευθύνη έργων συντήρησης και βελτίωσης του οδικού δικτύου.
• Την κατεδάφιση των αυθαιρέτων.
• Την έκδοση βεβαιώσεων ζωικού κεφαλαίου.
• Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης και άρδευσης και των αντλιοστασίων, της συντήρησης και διαχείρισης της αποχέτευσης και των βιολογικών καθαρισμών, των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
• Την έκδοση βεβαιώσεων εκμετάλλευσης ακινήτων στους αγρότες.
• Την εποπτεία διαχείρισης στερεών αποβλήτων κατά τα προβλεπόμενα της παρ. 1 εδ. 25 του άρθρου 94 του Ν. 3852/2010.
• Την ευθύνη για την αποκομιδή απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
• Τη μέριμνα για τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων και την εποπτεία των ειδικών συνεργείων.
• Την ευθύνη της συντήρησης του πρασίνου.
• Την ευθύνη κίνησης οχημάτων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
• Την Επίβλεψη στον τομέα της φυτικής παραγωγής και ζωικής παραγωγής όπως περιγράφονται στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
• Την ευθύνη εφαρμογής της νομοθεσίας που αφορά σε θέματα Αλιείας.
• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
• Την συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
• Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
• Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
• Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
• Την επίβλεψη των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
• Τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Ακριτίδη Ευάγγελου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νάτσης Ιωάννης. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Νάτση Ιωάννη, τις αρμοδιότητες ασκεί ο κ. Αντιδήμαρχος Ακριτίδης Ευάγγελος. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Θεοδώρου Απόστολου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δεληγιαννίδης Ευστάθιος. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Δεληγιαννίδη Ευσταθίου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Θεοδώρου Απόστολος. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Λάζη Δημητρίου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δεληγιαννίδης Ευστάθιος.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ακριτίδης Ευάγγελος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Θεοδώρου Απόστολο.
Οι Αντιδήμαρχοι Ακριτίδης Ευάγγελος, Δεληγιαννίδης Ευστάθιος, και Νάτσης Ιωάννης θα είναι με αντιμισθία. Οι Αντιδήμαρχοι Λάζης Δημήτριος και Θεοδώρου Απόστολος θα είναι χωρίς αντιμισθία.