Διάλεξη της εικαστικού Θεανούς Γιαννέζη στο 3ικαστικό 3ργαστήριο
Στα πλαίσια του κύκλου διαλέξεων του 3ικαστικού 3ργαστηρίου του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, η εικαστικός Θεανώ Γιαννέζη, θα παρουσιάσει το έργο της, την Τρίτη 05-04-2022, στις 11:00 σε ανοιχτό κάλεσμα για το κοινό.
Η παρουσίαση θα γίνει διαδικτυακά στην εικονική αίθουσα 3 του ΤΕΕΤ Σχολή καλών τεχνών Φλώρινας ΠΔΜ και δια ζώσης στην αίθουσα Μέγας Αλέξανδρος του κεντρικού κτηρίου. Η διάλεξη είναι ανοιχτή στο κοινό στον σύνδεσμο https://zoom.us/my/uowm.eetf3, Meeting ID: 680-447-7017.
Παρουσίαση Θεανώ Γιαννέζη:
Τίτλος: “Η ευθραυστότητα καταλαμβάνει το χώρο”
Ένα υλικό ευαίσθητο όπως το χαρτί, πώς μπορεί να διατηρήσει μια κυριαρχία στο χώρο; Είναι η απούσα κατάσταση στοιχείων και μορφών, η δύναμη που αντλείται από την ευθραυστότητα της ύλης; Μέσα από την παρουσίαση χαρτοκοπτικών έργων και τη διαδικασία υλοποίησή τους, η καλλιτέχνης θα αναλύσει το προσωπικό της ταξίδι εξερεύνησης και εμβάθυνσης στην έννοια του εύθραυστου σε πραγματικο και φαντασιακό πλαίσιο.
Βιογραφικό:
Η Θεανώ Γιαννέζη είναι εικαστικός, γεννημένη στη Θεσσαλονίκη το 1991. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της στο τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολή Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης το 2016, παρουσίασε τις πρώτες τις επαγγελματικές δουλειές στη Γκαλερί Ζίνα Αθανασσιάδου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και στο ίδρυμα Glo’Art του Βελγίου. Το 2019 κέρδισε την υποτρoφία Darmasiswa για σπουδές στην τέχνη και τον πολιτισμό της Ινδονησίας και αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο ISI της Γιογκιακάρτας. Ακολούθησαν εκθέσεις στη National Gallery της Τζακάρτας, στο πολιτιστικό κέντρο Taman Budaya, καλλιτεχνική φιλοξενία στο θέατρο Paper Moon Puppet και ατομική έκθεση στο στούντιο Krack. Το 2021 γύρισε στην Ελλάδα και συνεχίζει να έχει ενεργή παρουσία και διάδραση σε εκθέσεις, σε γκαλερί και πολιτιστικά ινστιτούτα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Καλλιτεχνικό σημείωμα:
Το σύνολο της δουλειάς της επικεντρώνεται στην τρισδιάστατη απεικόνιση ζωγραφικών μορφών μέσω χαρτοκοπτικών εγκαταστάσεων όπου διερευνάται η σχέση του ανθρώπου με το φυσικό και εσωτερικό του περιβάλλον. H έννοια του ανθρώπου στο σύνολο των έργων έχει κυρίαρχο ρόλο, με μια πρόθεση εξιδανίκευσής που σχετίζεται άμεσα με την αρμονική του συνύπαρξη με τη φύση.