Νέες απόπειρες τηλεφωνικής εξαπάτησης πολιτών
Νέες καταγγελίες πολιτών της Φλώρινας τις τελευταίες ώρες για κρούσματα εξαπάτησης από επιτήδειους που επιχειρούν να τους αποσπάσουν χρήματα.
Συγκεκριμένα, οι πολίτες δέχονται τηλεφωνήματα από αγνώστους, οι οποίοι παριστάνοντας ότι καλούν εκ μέρους λογιστικών γραφείων και με το πρόσχημα της δήθεν επιστροφής χρημάτων (π.χ. από το market pass) αποκτούν πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία (όπως αριθμούς τραπεζικών καρτών ή κωδικούς e-banking) και αφαιρούν χρήματα από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των θυμάτων.
Οι πολίτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε τέτοιες περιπτώσεις και να μην δίνουν ποτέ τα προσωπικά τους στοιχεία σε άγνωστους.
- Ποτέ μην αποκαλύπτετε προσωπικές πληροφορίες, όπως αριθμούς τραπεζικών καρτών, κωδικούς e-banking, κωδικούς taxisnet ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα μέσω τηλεφώνου αλλά ούτε μέσω email ή γραπτών μηνυμάτων (SMS, Viber, Messenger, WhatsApp, κ.α.).
- Να ζητάτε πάντα να μιλήσετε με τον λογιστή σας απευθείας, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να κλείσετε το τηλέφωνο και να επικοινωνήστε ΕΣΕΙΣ απευθείας με το λογιστικό γραφείο και τον λογιστή που συνεργάζεστε, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε.
- Να μην ανοίγετε συνδέσμους ή να κάνετε κλικ σε αρχεία που σας στέλνουν άγνωστοι μέσω email ή γραπτών μηνυμάτων (SMS, Viber, Messenger, WhatsApp, κ.α.).
- Μην αποκαλύπτετε ποτέ κωδικούς μίας χρήσης (ή κωδικούς ασφαλείας) που λαμβάνετε από τράπεζες ή δημόσιες υπηρεσίες σε τρίτους!
- Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για την ταυτότητα του καλούντος όταν λαμβάνετε κλήσεις από αριθμούς που δεν γνωρίζετε.
Εάν πιστεύετε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης, επικοινωνήστε αμέσως με την τράπεζά σας και την αστυνομία.