Πώς να προωθήσετε τη μικρή σας επιχείρηση
Αν είστε ιδιοκτήτης μίας μικρής επιχείρησης στην Ελλάδα, σίγουρα γνωρίζετε τις αμέτρητες δυσκολίες που υπάρχουν από το αρχικό στήσιμό της αλλά και την συντήρηση. Ανάλογα με το αντικείμενο με το οποίο ασχολείστε, ανήκετε και σε ένα διαφορετικό κομμάτι της αγοράς το οποίο μπορεί να έχει μεγαλύτερο ή μικρότερο ανταγωνισμό. Για να καταφέρετε να κρατήσετε την επιχείρησή σας και με το πέρασμα των χρόνων να παραμένει υγιής και αναπτυσσόμενη θα πρέπει να αποκτήσετε το δικό σας κοινό που να σας στηρίζει και να σας επιλέγει ανάμεσα σε άλλες εταιρείες που μπορεί να κάνουν το ίδιο ή κάτι παρόμοιο με εσάς. Στο άρθρο που ακολουθεί έχουμε κάποιες προτάσεις που θα σας βοηθήσουν στην πορεία της μικρής σας επιχείρησης.
Το πρώτο και πιο σημαντικό κατά το ξεκίνημά σας είναι να βρείτε το πεδίο στο οποίο θα δραστηριοποιηθείτε. Θα πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι το προϊόν ή η υπηρεσία για τα οποία θέλετε ο κόσμος να σας μάθει. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να χτίσετε την προώθησή σας.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να κάνετε έντονη την παρουσία σας. Όσο πιο νωρίς ξεκινήσετε τόσο το καλύτερο για εσάς. Δημιουργήστε λογαριασμούς σε όλα τα Social Media που υπάρχει το κοινό που θέλετε να προσελκύσετε. Μην ξεχνάτε ότι δεν έχουν όλα τα κανάλια την ίδια δύναμη και το ίδιο αποτέλεσμα. Για παράδειγμα αν πουλάτε κάποια υπηρεσία που στοχεύει κυρίως σε άλλες εταιρείες και όχι μεμονωμένους καταναλωτές, το LinkedIn ενδεχομένως να είναι η ιδανική επιλογή για εσάς. Αν όμως θέλετε να προσελκύσετε το νέο και δυναμικό κοινό θα πρέπει να στραφείτε σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram. Δημιουργήστε πολύ και ποιοτικό content το οποίο θα ανεβαίνει με συνέπεια και συχνότητα στις πλατφόρμες που θα επιλέξετε.
Αν το κοινό σας δε βρίσκεται στα Social Media μπορείτε πάντα να καταφύγετε στους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Ανάλογα με το Budget που μπορείτε να διαθέσετε μπορείτε να προβληθείτε στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή να κάνετε διανομή φυλλαδίων και να συστήσετε την εταιρεία σας στους υποψήφιους αγοραστές.
Αν τα προϊόντα σας πωλούνται σε συνεργαζόμενα καταστήματα θα πρέπει να λάβετε υπόψιν τη σημαντικότητα του merchandising. Ο όρος αυτός αφορά την σωστή τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια ώστε να τα κάνει πιο ελκυστικά στον καταναλωτή και να αυξήσει τις πωλήσεις τους. Η θέση των προϊόντων παίζει καθοριστικό ρόλο στην προβολή τους.Αν δε διαθέτετε οι ίδιοι τέτοιες γνώσεις, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον που εξειδικεύεται σε αυτό το κομμάτι και θα μπορεί να σας κατευθύνει αναλόγως.