Ευχαριστήριο Πολιτιστικού Συλλόγου Αετού προς την Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Με μια εντυπωσιακή τοιχογραφία αφιερωμένη στους 16 συντοπίτες μας που στις 28 Μαρτίου 1944 στήθηκαν στο εκτελεστικό απόσπασμα από τις δυνάμεις κατοχής των Ναζί συνεχίστηκε η συνεργασία που αναπτύσσει ο Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αετού με το τμήμα Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας!
Το διήμερο 23 και 24 Ιουνίου επισκέφτηκε το χωριό μας η φοιτήτρια Χρύσα Σιώτη στο πλαίσιο των δράσεων του εργαστηρίου ζωγραφικής με επιβλέποντα καθηγητή τον κύριο Χάρη Κοντοσφύρη!
Το παραπάνω έργο τέχνης αποτελεί ένα κόσμημα για το χωριό μας και βρίσκεται στην πλατεία του χωριού, δίπλα στα μνημεία και στα αγάλματα που είναι αφιερωμένα σε άλλους ήρωες συγχωριανούς μας, διαφορετικών ιστορικών περιόδων!
Η συγκεκριμένη τοιχογραφία αποτελεί τον ελάχιστο φόρο τιμής του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Αετού προς τους 16 συντοπίτες μας , 13 εκ των οποίων εκτελέστηκαν στις 28/03/1944!
Το ΔΣ του ΜΠΣ Αετού αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τον καθηγητή Χάρη Κοντοσφύρη και την φοιτήτρια Χρύσα Σιώτη για την συνεργασία και το εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Share :

























