Διαφημίζοντας έξυπνα την επιχείρησή μας
Τους τελευταίους δυο μήνες διανύουμε μια πολύ δύσκολη περίοδο λόγω του covid-19, κάτι το οποίο έχει ανατρέψει τα μέχρι τώρα δεδομένα μας. Για τις επιχειρήσεις αυτό σήμαινε και μείωση των εσόδων τους, αφού πλέον αναστάλθηκε η λειτουργία τους και ο κόσμος περιορίστηκε στις βασικές αγορές.
Τώρα είναι λοιπόν που συνειδητοποιούμε και την χρησιμότητα και σημασία που έχει η online διαφήμιση. Για όσους προέβαλλαν ούτως ή άλλως την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο, η προσαρμογή στα νέα δεδομένα αποδείχτηκε αρκετά εύκολη.
Οι διαφημίσεις στο ίντερνετ οδήγησαν το κοινό να δοκιμάσει νέους τρόπους ικανοποίησης των αναγκών του μέσα απόonline αγορές, από την άνεση του σπιτιού του και χωρίς να χρειαστεί να εκτεθεί σε κινδύνους.
Έτσι λοιπόν, πολλές επιχειρήσεις είναι αυτές που συνέχισαν να λειτουργούν κατ’ αυτόν τον τρόπο κρατώντας σταθερά ή και αυξάνοντας τα έσοδά τους.
Πιο συγκεκριμένα, διαφημίζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο διαδίκτυο, κρατάμε το κοινό μας ενημερωμένο σε σχέση με το τι παρέχουμε, αλλά και με τις καινούριες προσφορές, προβάλλοντας την ευκολία που έχουν με λίγα κλικ να αποκτήσουν στο σπίτι τους το προϊόν της επιχείρησής μας.
Οι διαφημίσεις μπορούν να γίνουν με πολλούς τρόπους και χρησιμοποιώντας διαφορετικά εργαλεία στο διαδίκτυο. Ωστόσο, από μόνα τους τα εργαλεία δεν μπορούν να μας βοηθήσουν εάν εμείς δεν τα χρησιμοποιήσουμε έξυπνα.
Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να ξέρουμε ότι δεν ταιριάζουν όλα τα μέσα διαφήμισης στο ίντερνετ σε όλες τις επιχειρήσεις. Έτσι, σκεπτόμενοι το προϊόν και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε θα πρέπει να καταλήξουμε στα καταλληλότερα εργαλεία διαφήμισης. Βεβαίως, δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσουμε μόνο ένα, αλλά να τα χρησιμοποιήσουμε συνδυαστικά.
Έτσι, μπορούμε για παράδειγμα να προβάλλουμε πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook ορίζοντας την ηλικία, το φύλο, την περιοχή από την οποία θέλουμε να αντλήσουμε πελάτες, τα ενδιαφέροντα που είναι συναφή με εμάς και ταυτόχρονα να χρησιμοποιήσουμε μια στρατηγική e-mailmarketing ενημερώνοντας όσους είναι ήδη πελάτες μας για τις προσφορές μας.
Επίσης, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία που μας δίνει η περιρέουσα κατάσταση και να οργανώσουμε webinars. Και αν νομίζετε πως καμία σχέση δεν έχουν τα εξ αποστάσεως σεμινάρια με τη διαφήμιση, σκεφτείτε το καλύτερα.
Διοργανώνοντας ένα webinar σας δίνεται η ευκαιρία να έρθετε κοντά με το κοινό σας, να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας και να μιλήσετε για θέματα σχετικά με αυτή.
Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες του διαδικτύου σάς γνωρίζουν, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας σε ζωντανό χρόνο, να σας κάνουν ερωτήσεις και έτσι να δημιουργηθεί ένα κλίμα οικειότητας και εμπιστοσύνης.
Επομένως, σε δύσκολες καταστάσεις δεν χρειάζεται να πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό, αλλά να αφήνουμε το μυαλό μας ελεύθερο να σκεφτεί καινούριους και έξυπνους τρόπους για online διαφήμιση της επιχείρησής μας με τους οποίους θα μπορέσουμε να γυρίσουμε την κατάσταση προς όφελός μας.