Το Σωματείο Εμπορικών Ιδιωτικών Υπαλλήλων Φλώρινας καλεί σε συλλαλητήριο “απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές μεθοδεύσεις του υπουργείου Παιδείας”
H κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας έχουν σκοπό να καταθέσουν στην βουλή το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την λειτουργία των σχολείων. Οι κινητοποιήσεις των προηγούμενων ημερών σε όλη την Ελλάδα ήταν η προειδοποίηση πως οι εκπαιδευτικοί, οι σύλλογοι γονέων και οι μαθητές δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια. Είναι απαίτηση να αποσυρθεί τώρα το κατάπτυστο νομοσχέδιο που μετατρέπει τις σχολικές αίθουσες σε ριάλιτι.
Το σωματείο μας στηρίζει τις κινητοποιήσεις απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές μεθοδεύσεις του υπουργείου παιδείας και καλεί τους εργαζόμενους να σταθούν αλληλέγγυοι στους αγώνες των εκπαιδευτικών και συγκεκριμένα στο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί 19 Μάη στις 11:00 στην Κεντρική πλατεία της Φλώρινας.
Καλούμε τους συλλόγους γονέων και τους μαθητές να στηρίξουν τις κινητοποιήσεις. Να καταργήσουμε στην πράξη το πολυνομοσχέδιο που χειροτερεύει τη λειτουργία του σχολείου, αυξάνει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη, μετατρέπει το Λύκειο – ακόμα περισσότερο – σε εξεταστική αρένα με την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, βάζει “κόφτη” στη φοίτηση των μαθητών στα ΕΠΑΛ, προχωρά σε αντιδραστικές τομές στην δομή και το περιεχόμενο του σχολείου υψώνοντας νέους ταξικούς φραγμούς.
Στις 19/5 στηρίζουμε τον αγώνα των εκπαιδευτικών για να μην κατατεθεί το πολυνομοσχέδιο, για να καταργηθεί η τροπολογία για τις κάμερες!
Σωματείο Εμπορικών Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων σε Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Ν Φλώρινας
Κάτι που δεν καταλαβαίνω, γιατί πρέπει να είμαστε κατά στις κάμερες; Υποτίθεται είπαν ότι όσοι γονείς φοβούνται να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο, μπορούν τα παιδιά τους να δουν το μάθημα διαδικτυακά από το σπίτι. Είπαν ότι οι κάμερες θα καταγράφουν τον καθηγητή και τον πίνακα, χωρίς να δείξουν μαθητές. Ζωντανά και χωρίς να παραμένει ως αρχείο προς αξιοποίηση μετά το πέρας της σχολικής ώρας. Τόσο κακό είναι, ή οι καθηγητές θεωρούν ότι αυτό τους θίγει με κάποιο τρόπο;