Βασίλης Κερμενιώτης: Η ομιλία στην συγκέντρωση της Πτολεμαΐδας κατά των ρατσιστικών διαχωρισμών εις βάρος των ανεμβολίαστων πολιτών (video)
Στην ομιλία αυτή, που έγινε στις 14/11/2021 στην πλατεία της Πτολεμαΐδας, καταδεικνύεται το παράνομο και αντιδημοκρατικό των μέτρων που έλαβε η Κυβέρνηση για τους πολίτες που δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν κατά του Covid19, καθώς και επιστημονικά στοιχεία για τις παρενέργειες και την επικινδυνότητα των εμβολίων για τα οποία κανείς δεν ενημερώνει τους πολίτες.
Το βίντεο που ακολουθεί είναι του δημοσιογράφου Κώστα Μαυρίδη από τα “Νέα της Πτολεμαΐδας”.
Share :
Δεν είσαι εμβολιασμένος και σέβομαι την απόφαση σου.
Αλλά είμαι εμβολιασμένος οπότε σεβαστείτε την απόφαση μου.
Είμαι εμβολιασμένος όχι για να ευχαριστήσω την κυβέρνηση αλλά:
1)Για να μην πεθάνουμε από τον covid-19
2)Για να μη δοκιμάσω νοσοκομειακό κρεβάτι ίσως διασωληνωμένος αν αρρωστήσω
3)Για να μπορείς να κινηθείς χωρίς να χρειάζεται να πραγματοποιείς μοριακό ή αντιγονικό κάθε φορά
4) ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
5) για να γίνει ο covid-19 μια παλιά και κακή ανάμνηση
6) για να προστατέψω πέρα από εμένα και τους αγαπημένους μου ακόμα και αυτούς που δυστυχώς δεν μπορούν να εμβολιαστούν
Θα πείτε: ′′ Ναι, αλλά δεν ξέρετε τι υπάρχει μέσα σε αυτό το εμβόλιο ′′
Όχι δεν ξέρω, απλά όπως δεν ξέρω τι υπάρχει σε ένα χειροτεχνικό κεφτέ, κόκα, θεραπείες καρκίνου, AIDS, πολυαρθρίτιδα ή εμβόλια που ήδη κάνουν ένεση ως παιδιά.
Δεν ξέρω τι κρύβεται μέσα σε ιβουπροφαίνη, δολιπράνη ή οποιοδήποτε άλλο φάρμακο απλά θεραπεύει την ημικρανία, τον πόνο και την εμπιστοσύνη στον γιατρό μου, στην πραγματικότητα γιατρούς γενικά (αφού μελέτησαν για να κάνουν εμένα, όπως και πολλούς άλλους, να νιώθουν καλά).
Δεν ξέρω τι είναι στο μελάνι τατουάζ αλλά έχετε κάνει τατουάζ.
Δεν ξέρουμε τίποτα για τίποτα, αλλά παλεύουμε με κάτι μεγάλο και δεν μπορούμε να το ελέγξουμε.
Αλλά ξέρω ένα πράγμα, η ζωή είναι μικρή,
ΠΟΛΥ σύντομη, γι’ αυτό θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό κι όχι μόνο να πηγαίνω στη δουλειά ή να με κλειδώνουν κάθε μέρα μέσα!
Ακόμα θέλω να ταξιδέψω, να αγκαλιάσω ατρόμητους ανθρώπους και να επιστρέψω στο βαθύτερο νόημα της ζωής.
Θέλω τη ζωή μου πίσω και να τη ζήσω ξανά όπως θα έπρεπε!!!”
Προκαταβολικά αναφέρω ότι έχω εμβολιασθεί.
Θα ήθελα, όμως, να κάνω κάποιες παρατηρήσεις στα 3 πρώτα σημεία του σχολίου σας.
Γράψατε:”1)Για να μην πεθάνουμε από τον covid-19
2)Για να μη δοκιμάσω νοσοκομειακό κρεβάτι ίσως διασωληνωμένος αν αρρωστήσω
3)Για να μπορείς να κινηθείς χωρίς να χρειάζεται να πραγματοποιείς μοριακό ή αντιγονικό κάθε φορά”.
1) Πώς προεξοφλείτε ότι όποιοι εμβολιασθούν δεν πρόκειται να πεθάνουν από Covid;
Δεν ενημερωθήκατε εσείς ότι τις τελευταίες 15 ημέρες, τρεις νέοι άνθρωποι, δύο 49χρονοι και ένας 34χρονος πλήρως εμβολιασμένοι κατέληξαν λόγω Covid;
Και πόσοι άλλοι πλήρως εμβολιασμένοι έχουν καταλήξει μέχρι τώρα;
2)Με βάση τα χθεσινά επίσημα στοιχεία του ΕΟΔΥ περίπου το 17% των διασωληνωμένων λόγω Covid είναι πλήρως εμβολιασμένοι.
3)Εφ όσον έχει πλέον αποδειχθεί ότι οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν το ίδιο τον ιό όπως και οι ανεμβολίαστοι έπεται ότι και οι πρώτοι θα πρέπει να υποβάλλονται σε τακτικό εργαστηριακό έλεγχο ανίχνευσης του ιού.
Θεωρώ αδιανόητο οι εμβολιασμένοι να συνωστίζονται με τις ώρες στους χώρους εστίασης, διασκέδασης και ψυχαγωγίας, μεταδίδοντας τον ιό στους διπλανούς τους και κατόπιν σε άλλους συνανθρώπους τους εκτός των προαναφερθέντων χώρων.
Αγαπητέ, τα συγκεκριμένα εμβόλια είναι μια επιστημονική κατάκτηση αλλά δεν είναι πανάκεια. Ούτε αποστειρωτική ανοσία φαίνεται να διαθέτουν, ούτε απόλυτη προστασία από σοβαρή νόσηση και θάνατο παρέχουν. Στατιστικά έχει αποδειχθεί, όμως, ότι μειώνουν τη σοβαρή νόσηση και το θάνατο. Οπωσδήποτε είναι μια σημαντική παράμετρος αυτή και δεν μπορούμε να την προσπεράσουμε ελαφρά τη καρδία.
Εν πάση περιπτώσει δεν πρέπει να τα απολυτοποιούμε.
Πρέπει να είμαστε προσγειωμένοι όλοι μας, εμβολιασμένοι και μη, και ειδικά εμείς οι εμβολιασμένοι να είμαστε πολύ προσεκτικοί, τηρώντας τα μέτρα προστασίας γιατί επιπλέον διαθέτουμε και μια ψευδαίσθηση ασφαλείας.
Επίσης, πρέπει πάση θυσία να αποφευχθεί ο διχασμός σε εμβολιασμένους και μη.
Δεν έχουμε την πολυτέλεια εμείς οι Έλληνες για έναν ακόμη διχασμό.
Τους προηγούμενους τους έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά…
Κύριε Σιδηρόπουλε, κανείς δεν κατηγόρησε εσάς που επιλέξατε να κάνετε το εμβόλιο. Ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε, είχατε το δικαίωμα να το κάνετε και το κάνατε. Αυτοί που υφίστανται αποκλεισμούς, εκβιασμούς και πιέσεις είναι οι ανεμβολίαστοι. Γράφετε ότι και σε άλλα φάρμακα δεν ξέρουμε τα συστατικά που περιέχουν, αλλά τα λαμβάνουμε αδιαμαρτύρητα. Σύμφωνοι, αλλά τα άλλα φάρμακα είναι εγκεκριμένα μετά από πολύχρονες δοκιμές. Αυτά εδώ είναι πειραματικά και κυκλοφορούν με άδειες έκτακτης ανάγκης. Τα παρασκεύασαν σε λίγους μήνες και καλά καλά δεν δοκιμάστηκαν καν σε ζώα! Ουσιαστικά «μας έχουν για ινδικά χοιρίδια», όπως είπε ο νομπελίστας Καθηγητής Luc Montagnier! Επίσης, τί δουλειά έχουν να εμβολιάσουν τους νέους και τα παιδιά, από τη στιγμή που αυτές οι ηλικιακές ομάδες ΔΕΝ κινδυνεύουν από τον κορονοϊό; Αυτό δεν είναι τρέλα, δεν είναι παραλογισμός; Γιατί να πει σε κίνδυνο η ζωή τους; Αν πάθει ένας νέος από τώρα μυοκαρδίτιδα, δεν υπονομεύεται η υγεία του; Δεν συντομεύει η διάρκεια της ζωής του;
Επίσης γράφετε, με κεφαλαία γράμματα, ότι κάνατε το εμβόλιο «για να ζήσετε τη ζωή σας». Μην είστε τόσο σίγουρος. Σε λίγες μέρες θα σας καλέσουν να κάνετε και 3η δόση για να έχετε τις «ελευθερίες» σας και μετά από 6 μήνες κι άλλη δόση και μετά κι άλλη, κι άλλη, κ.ο.κ Ξέρετε, κ. Σιδηρόπουλε, τι είπε ένας κορυφαίος Καθηγητής παγκοσμίου κύρους, ο Καθηγητής Μικροβιολογίας του Πανεπιστημίου του Mainz της Γερμανίας S. Bhakdi; «Αν κάνατε τη δεύτερη δόση του εμβολίου και δεν πάθατε κάποια σοβαρή παρενέργεια, κάντε το σταυρό σας, σταθήκατε τυχεροί! Αλλά να ξέρετε ότι με κάθε καινούργια δόση που θα κάνετε θα αυξάνεται ραγδαία ο κίνδυνος σοβαρών παρενεργειών και κάποια στιγμή θα φτάσετε σε ένα σημείο που με κάθε δόση που θα κάνετε ΘΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!»
Με εκτίμηση, Βασίλης Κερμενιώτης
+1
The university subsequently disassociated itself from Bhakdi’s views on the Coronavirus pandemic.[5] In 2021 Bhakdi’s publisher broke off relations following the appearance of an online video in which Bhakdi made antisemitic comments.
Ποιος είναι ο κύριος τον οποίο έχετε επικαλεστεί στο επιμύθιο;
Η μετάφραση δική σας.
Αγαπητέ μου φίλε, που διστάζεις να βάλεις το όνομά σου, ο επιστήμονας που αμφισβητείς είναι παγκοσμίου κύρους. Το απόσπασμα που επικαλείσαι είναι από την Wikipedia, μια μπακαλίστικη “ελεύθερη” εγκυκλοπαίδεια, φουλ συστημική. Όλα τα μεγάλα μέσα του πλανήτη (google, youtube, facebook), κ.λ.π. κάνουν χουντική λογοκρισία στην αντίθετη άποψη.
Για να καταλάβεις ότι ο ομ. Καθηγητής Μικροβιολογίας του Πανεπιστημίου του Mainz της Γερμανίας S. Bhakdi είναι καταξιωμένος στην επιστημονική κοινότητα, σου παραθέτω, σύντομα, τις διακρίσεις του:
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ:
Διαθέτει περισσότερες από 300 δημοσιεύσεις με λίστα Pubmed (κύριος συγγραφέας και συν-συγγραφέας), καθώς και πολλά άλλα άρθρα και κεφάλαια βιβλίων.
ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ:
1979 Βραβείο από το Πανεπιστήμιο Justus Liebig στο Giessen
1979 Βραβείο Ιατρικής Προόδου Constance
1987 Βραβείο της Γερμανικής Εταιρείας Υγιεινής και Μικροβιολογίας
1988 Βραβείο Dr. Friedrich Sasse
1989 Βραβείο Robert Koch της πόλης του Clausthal-Zellerfeld
1989 Βραβείο Ludwig Schunk για την ανθρώπινη ιατρική
1990 Βραβείο Gotthard Schettler 1991 Βραβείο Gay Lussac Humboldt
Βραβείο Schwarz Pharma 1999
Βραβείο Aronson 2001 για «πρωτοποριακή εργασία στον τομέα του συστήματος συμπληρώματος και των βακτηριακών τοξινών»
2005 Βραβείο H.W. Hauss
2005 Μετάλλιο του κράτους της Ρηνανίας-Παλατινάτου 2009 Μετάλλιο Rudolf Schönheimer της Γερμανικής Εταιρείας Έρευνας στην αρτηριοσκλήρωση.
Επίσης:
Από το 1974 έως το 1976 επιχορηγήθηκε ως ερευνητής από το Ίδρυμα Alexander von Humboldt για το Ινστιτούτο Max Planck στον τομέα της Ανοσοβιολογίας στην πόλη του Φράιμπουργκ.
Μετά από έναν χρόνο παραμονής στο Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, εργάστηκε στο Ινστιτούτο Ιατρικής Μικροβιολογίας στο Πανεπιστήμιο Justus Liebig στο Gießen από το 1977 έως το 1990.
Τον Ιούλιο του 1979 διορίστηκε καθηγητής, το 1982 ανέλαβε και καθηγητής Ιατρικής Μικροβιολογίας, ενώ διορίστηκε στο Πανεπιστήμιο του Mainz το 1990.
Από το 1991 ήταν επικεφαλής του Ινστιτούτου Ιατρικής Μικροβιολογίας και Υγιεινής ως καθηγητής.
Έχει διατελέσει μέλος του Συνεργατικού Ερευνητικού Κέντρου του Γερμανικού Ιδρύματος Ερευνών «Proteins as Tools in Biology» στο Πανεπιστήμιο του Giessen (1987-1990).
Επίσης διετέλεσε αναπληρωτής πρόεδρος του Συνεργατικού Ερευνητικού Κέντρου «Ανοσοπαθογένεση» (1990-1999).
Κύριε Κερμενιωτη
Δεν αμφισβήτησα την επιστημονική επάρκεια του.
Ο λόγος για τον οποίο το πανεπιστήμιο αποστασιοποιήθηκε από τις απόψεις του με ενδιαφέρουν.
Και ο αντισημιτισμός που εξέφρασε. Πολλά άρθρα από συστημικά μέσα θα μπορούσα να παραθέσω. Το θέμα είναι ότι αυτά που γράφει η wikipedia είναι αληθινά με βάση και τις παραπομπές που δίνει.
Επίσης καλό θα ήταν να δείτε και τον πολιτικό χώρο στον οποίο κινείται.
Δεν γνωρίζω αυτό που λέτε, ότι το Πανεπιστήμιο του Mainz αποστασιοποιήθηκε από τις απόψεις του. Το παίρνω ως δεδομένο, λοιπόν, και σας δίνω την εξήγησή μου: Τα συμφέροντα, πολιτικά και οικονομικά, που προωθούν το επίσημο αφήγημα για τον εμβολιασμό είναι κολοσσιαία. Μόνο ο τζίρος της Pfizer έχει ξεπεράσει τα 50 δις. Είναι γνωστό ότι σε όλο τον κόσμο, εδώ και δεκαετίες, οι φαρμακευτικές εταιρείες (Big Pharma) χρηματοδοτούν, με πακτωλούς χρημάτων, έρευνες επιστημόνων στις ιατρικές σχολές. Είναι προφανές λοιπόν ότι αν ένας επιστήμονας υποστήριξει την αντίθετη άποψη, όχι μόνο θα περιθωριοποιηθεί, αλλά και θα πρέπει να ξεχάσει οποιαδήποτε μελλοντική χρηματοδότηση των ερευνών του. Ο Καθηγητής Bhakdi είναι πλέον “μαύρο πρόβατο” και όποιος είναι κοντά του θα “καεί”.
Θα σας πω κι ένα άλλο πολύ σημαντικό: Ο καθηγητής Bhakdi -στα βίντεο που έχει δημοσιεύσει στο ίντερνετ και τα οποία έχουν κάνει το γύρο του κόσμου- προκάλεσε επανειλημμένα τους επιστήμονες της αντίπαλης πλευράς να κάνουν δημόσιο διάλογο μαζί του, μιλώντας με επιστημονικούς Όρους. ΚΑΝΕΝΑΣ μέχρι τώρα δεν δέχτηκε να τον αντιμετωπίσει! Αυτό και μόνο δείχνει πολλά σε έναν άνθρωπο που διαθέτει κοινή λογική.
Συμφωνώ μαζί σας ως προς τα οικονομικά συμφέροντα. Αυτό όμως δεν μου αρκεί να αδιαφόρησω για τις απόψεις εξίσου σπουδαίων ταγων της ιατρικής. Απ’ ότι πιθανόν παρατηρήσατε δεν αμφισβήτησα καθόλου τις πραες προσεγισεις του Luc Montagnier με τον οποίο συμφωνώ στη θεωρία της απόδρασης του ιού από εργαστήριο. Παράλληλα όμως θέλω η καλύτερα απαιτώ να μου δώσουν διέξοδο διαφυγής. Παρακολούθησα τη συνέντευξη του κ. Bhakdi στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο και ομολογώ πως δεν παρουσίασε τις λύσεις που προσωπικά εγώ ανέμενα. Σας ευχαριστώ για τον διάλογο που είχαμε έστω και με την ανωνυμία μου που οφείλεται σε λόγους αποκλειστικά προσωπικούς. Εξ άλλου η ανωνυμία όταν δεν καθυβριζει και προσβάλλει είναι θεμιτός αντίλογος.
Κύριε Κερμενιώτη, ποιος είναι αυτός ο Bhakdi;
Ποιος είναι ο νομπελίστας Luc Montagnier που μαζί με τον Robert Gallo ανακάλυψαν τον ιό HIV;
Τους ανέφεραν ποτέ ο Ευαγγελάτος και ο Πορτοσάλτε; Πώς θέλεις να τους γνωρίζει το κοινό;
Όχι παίζουμε! Ποιοι είναι αυτοί μπροστά στους ημετέρους “γίγαντες” Βασιλακόπουλο και Παγώνη και άλλους περιφερόμενους τηλε-μαϊντανούς που έχουν εξασφαλίσει μόνιμο “στασίδι” στην πρωινή τηλεοπτική ζώνη;
Μην μας βάζεις δύσκολες εξισώσεις κύριε Κερμενιώτη.
Γιατι δινει το site βημα σε κάθε ψεκασμενο;
Δυστυχώς το site δεν ρώτησε πιο πριν εσένα τι θα δημοσιεύσει και τι όχι. Δυστυχώς για σένα ζούμε σε μια υποτίθεται πλουραλιστική κοινωνία στην οποία τουλάχιστον θεωρητικά υπάρχει ελευθερία έκφρασης.
Επίσης ο κύριος αυτός τον οποίο απαξιωτικά αποκαλείς “ψεκ” (τουλάχιστον δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις και καμιά εναλλακτική, κακόηχη λέξη για να εμπλουτίσεις το λεξιλόγιό σου;) παρόλο που μπορεί κάποιος να διαφωνεί μαζί του φαίνεται να έχει προβληματισθεί πάνω στο θέμα που συζητάμε και να έχει διαμορφώσει άποψη σε αντίθεση με κάποιους που πιπιλάνε σαν καραμέλα συνεχώς τη λέξη “ψεκ”.
Αν εσύ κάθεσαι και χάφτεις ότι σου σερβίρει ο κάθε Πορδοσάλτε, ποιος είναι ο ψεκασμένος; Για ψάξου καλύτερα…
Σας επιστρέφω το χαρακτηρισμό. Εσείς έχετε ψεκαστεί από την προπαγάνδα των συστημικών ΜΜΕ, που είναι τόσο γελοία, που πιστεύω ότι κι ένα παιδάκι του Δημοτικού την αντιλαμβάνεται. Συνεχίστε να ενημερώνεστε από τον Ευαγγελάτο και τον Πορτοσάλτε (Και όταν κάνετε ένα σχόλιο απέναντι σε έναν άνθρωπο που γράφει επώνυμα, επικαλούμενος επιστημονικά στοιχεία, να το κάνετε κι εσείς με το όνομά σας και όχι κρυπτόμενος πίσω από τα φουστάνια της ανωνυμίας).
Εκεί,στην Άνω Χαράδρα, δεν έχουν φτάσει ακόμη τα νέα ότι οι επιστήμονες πλέον παραδέχονται ότι τα εμβόλια προσφέρουν ελάχιστη και βραχυχρόνια κάλυψη, ουσιαστικά δηλαδή πλέον παραδέχονται αυτά για τα οποία κάποιοι , όταν τα εξέφραζαν, χαρακτηρίζονταν ως “ψεκ”; Από πότε “βήμα” δίδεται μόνο σε όσους συμφωνούν μαζί μας; Σίγουρα συμφωνείτε με τις αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος; Εμβολιαστείτε, καλά και άγια θα κάνετε, να δίνετε όμως την ευκαιρία στον εαυτό σας να ενημερωνεστε λίγο σφαιρικότερα και, με την ευκαιρία της ταπείνωσης της χούντας σαν σήμερα 17 Νοεμβρίου, να μην απομακρύνεστε από τις στοιχειώδεις δημοκρατικές αρχές +τις οποίες δεν θέλω να φανταστώ ότι δεν ασπάζεστε, εκεί στα ορεινά, στην Άνω Χαράδρα)…
Ειστε κινούμενες υγειονομικές βόμβες… . Τα λογύδριά σας περι ΄”σφαιρικής ενημέρωσης” και χούντας προκαλούν το λιγότερο γέλιο…
Κ.Κερμενιωτη τί σας κάνει να πιστεύετε ότι όσοι εμβολιάζοντε, έχουν πέσει θύματα της Παγώνη,του Πορτοσαλτε και τού Βασιλακοπούλου.
Μεγάλο λάθος να υποβιβάζεται συμπολίτες σας, υπάρχουν πολλές πηγές που μπορεί να ενημερωθεί ο καθένας μας και πάνω απ’όλα ο γιατρός του
Μιλησε ο ειδικός προς πάσα νόσο και μαλακία, αφού μας διαφώτισε σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, ,εσωτερικής πολιτικής, διεθνών σχέσεων και γεωστρατηγικής πολιτικής, όπως επίσης ειδικος και σε θέματα θρησκείας. Τώρα μας ως ειδικός επιδημιολόγος, ανοσιολογος , φαρμακολογος και βοτανολογος, έρχεται να μας αφυπνίσει.
Να ξεκαθαρισουμε κατι που νομιζω εξακολουθει να μπερδευει πολυ κοσμο. Τα εμβολια ΔΕΝ λειτουργουν οπως τα προφυλακτικα. Η ολοκληρωση του εμβολιασμου δηλαδη ΔΕΝ λειτουργει ωσαν νοερη ασπιδα εξω απο την μυτη μας που δεν επιτρεπει στον ιο να εισελθει.
Αυτο που κάνουν τα συγκεκριμένα εμβόλια και μας προστατευουν ειναι να μικραίνουν τον χρονο αντιδρασης. Πριν τον εμβολιασμο μας, απο τη στιγμη που θα εμπαινε ο ιος στην μυτη μας και θα μολυνε τα πρωτα κυτταρα στο βλενογοννο της μυτης μας, θα επρεπε να περασει τουλαχιστον μια εβδομαδα μεχρι να τον αντιληφθουν οι συνοριοφυλακες-κυτταρα, να τον πανε στο εργοστασιο και να φτιαξουν εν τελει τα εργαλεια ανοσιας (αντισωματα, κυτταρα εξολοθρευτες κτλ) που χρειαζονται για να τον περιορισουν. Μεσα σε αυτη την εβδομαδα, ο ιος ενιοτε προλαβαινει να εισχωρησει ανενοχλητος παρακατω στα πνευμονια μας και να μας δημιουργησει πνευμονια, συστημικη φλεγμονη και γενικο χαμο (που μπορει να αποβει μοιραιος).
Αντιθετα οταν ειμαστε εμβολιασμενοι, αντι για 7-10 μερες, χρειαζομαστε λιγες ωρες μεχρι να ειδοποιηθουν τα κυτταρα της αναμνηστικης ανοσιας μας, που καθονται υπομονετικα στους λεμφαδενες μας και περιμενουν σιωπηλα σημα για να παραξουν αμεσα τα εργαλεια ανοσιας που εχουν ηδη μελετησει απο το εμβολιο. Ετσι το παραθυρο αντιδρασης γινεται πολυ μικροτερο και ο ιος δεν προλαβαινει να κανει σοβαρο κυκλο μολυνσης στο βαθυτερο αναπνευστικο. Στις λιγες ωρες που εχει συνηθως μενει απλα στη μυτη μας (και στο ανωτερο αναπνευστικο) και δημιουργει μια ελαφρια νοσηση κρυολογηματος (με λιγο μυξα που βγαινει για να τον παγιδευσει στο ανωτερο αναπνευστικο και ισως λιγο πυρετο).
Σε μερικους ανθρωπους (συνηθως μεγαλους σε ηλικια ή ευπαθεις) τα συστηματα αναμνηστικης ανοσιας ειναι καπως ‘εξασθενημενα’ και ετσι παιρνει περισσοτερο χρονο μεχρι να ειδοποιηθουν σωστα και να ενεργοποιηθουν οι μηχανισμοι αμυνας μετα απο μια πιθανη επαναμολυνση (πχ μπορει να αργησει ο συνοριοφυλακας να ενημερωσει για την εισοδο του ιου). Στις περιπτωσεις αυτες χανεται χρονος και ετσι ο ιος προλαβαινει και κανει συμπτωματικες επιμολυνσεις.
Στην τεράστια πλειοψηφία των περιπτωσεων, ο πληρης εμβολιασμος στερει απο τον ιο τον απαραιτητο ζωτικο χρονο και ετσι δεν νοσουμε πολυ σοβαρα.