Διαμαρτυρία για την εξυπηρέτηση σε φαρμακείο
Για το χθεσινό περιστατικό (26-12-2021) που συνέβη στο φαρμακείο του κ. Αντωνιάδη, που εφημέρευε, θα μπορούσα να γράψω σελίδες διαμαρτυρίας.
Για την κατάσταση που ζούμε με τα μέτρα του κορωνοϊού φταίνε πολλοί. Δεν μπορεί όμως ένα φαρμακείο, που εφημερεύει, να μετατρέπεται σε κέντρο διασκέδασης. Αντί να δίνει προτεραιότητα στα άτομα που περίμεναν για φάρμακα, που δεν ήταν παραπάνω από τρία, κρατούσε σειρά με τους υπόλοιπους 30 που περίμεναν το rapid test για να διασκεδάσουν.
Θα πρέπει ο φαρμακευτικός σύλλογος να επιληφθεί και να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Το αποτέλεσμα ήταν να αναγκαστώ να φύγω και να πω στον ασθενή, που συνόδεψα στο νοσοκομείο, να κάνει υπομονή μέχρι το πρωί για να πάμε σε ένα πραγματικό ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ. Λυπάμαι πολύ…
Α.Κ.
Οι αλλοι 30 που περιμεναν, ειναι πελατες και αυτοι. Πληρώνουν κανονικά, αφηνουν ενα μεγαλο κερδος στο φαρμακείο και εχουν ισα διακαιώματα με όλους μας!
Αν ρωτουσατε θα διαπιστωνατε οτι δε θα χρειαζόταν να περιμένετε στην ουρά καθώς οι 30 μπαίνουν μονο να πληρώσουν και μετα βγαινουν εξω για το τεστ.
Θα μπορουσατε να εξυπηρετηθειτε άμεσα.
Δυστυχώς το φαρμακείο θα πρέπει να διαμορφώσει κάπως αλλιώς τις ουρές αναμονής και να υπαρχει καποια ανακοίνωση για τη σωστή τάξη κατα τη διάρκεια ελέγχων των tests.
Φυσικά και ρώτησα πριν προχωρήσω στη δημόσια καταγραφή του περιστατικου. Και φυσικά όλοι έχουμε δικαιώματα με προτεραιότητα όμως, σε αυτήν την περίπτωση, στους αρρώστους. Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό που λέτε γιατί τα rapid τα έκαναν μέσα στο φαρμακείο.
Αγαπητέ/ή Α.Κ απλά μια παρατήρηση. Μην το γενικεύουμε. Ο περισσότερος κόσμος κάνει το rapid test για να πάει στην δουλειά του και όχι για διασκέδαση που έτσι κι αλλιώς δεν μπαίνεις σε κλειστό χώρο χωρίς εμβόλιο πλέον. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλο τον κόσμο.
Έχεις δίκιο αλλά ημέρα Χριστουγέννων προφανώς η πλειοψηφία αν όχι όλοι, για διασκέδαση θα το έκανε.
Δεν ισχύει αυτό γιατί μόνο με εμβόλιο μπαίνεις σε κλeιστό χώρο διασκέδασης , όχι με rapid.
Εκτός αυτού σε αυτό το φαρμακείο καθυστερούν υπερβολικά στην εξυπηρέτηση των πελατών. Πριν λίγες μέρες μου έτυχε να περιμένω από έξω με 5 άτομα και το κάθε ένα να κάθεται μέσα πάνω από 10 λεπτά χωρίς προφανή λόγο.
Δεν υπάρχει κανένα φαρμακείο που να λειτουργεί σαν ένα περίπτερο (πληρώνουμε και φεύγουμε).Υπάρχει κάποια διαδικασία στον υπολογιστή για να πάρεις φάρμακα. Επίσης η σειρά προτεραιότητας ισχύει άσχετα με το τι χρειάζεται ο καθένας. Στα έκτακτα περιστατικά ζητάμε να έχουμε προτεραιότητα από τον υπεύθυνο του καταστήματος, ιατρείο κτλ. Δεν μπορεί να γνωρίζει ο καθένας τι κατάσταση του άλλου. Προφανώς έγινε παρεξήγηση.
Καλημέρα! Το φαρμακείο που εφημέρευε στις 26.12 στην πόλη της Φλώρινας είχε αναμονή για rapid test 1.5 ώρα μέσο όρο και γύρω στα 20 λεπτά αναμονής για τα άτομα που ήθελαν να προμηθευτούν φάρμακα. Με μια υπάλληλο να προσπαθεί να εξυπηρετήσει ΟΛΟ αυτόν τον κόσμο και τον φαρμακοποιό από την μία να παίρνει δείγματα για τα rapid
tests και ο ίδιος να γυρνάει πίσω στο γραφείο για να τα δηλώσει. Γιατί δεν ειχε μεριμνήσει το φαρμακείο (ή ο σύλλογος);;;