Γενικό Φροντιστήριο Θεωρητικό: Αξιολόγηση των θεμάτων βιολογίας προσανατολισμού
Τα θέματα στην Βιολογία Προσανατολισμού κρίνονται αναμενόμενα. Είχαν διαβαθμισμένη δυσκολία. Ήταν θέματα για καλά προετοιμασμένους και διαβασμένους μαθητές φυσικά, αλλά κινούνταν στα ίδια πλαίσια με θέματα παλαιότερων ετών.
Στο Θέμα Α, από τα πολλαπλής, μόνο τα Α4 & Α5 ήθελαν λίγη περισσότερη σκέψη.
Το Θέμα Β ήταν βατό, βασιζόταν απόλυτα στην θεωρία του βιβλίου. Κριτική σκέψη χρειαζόταν στην απάντηση των Β1 & Β4, όμως χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν δύσκολα.
Στο Θέμα Γ ξεχώρισε από πλευράς δυσκολίας το θέμα Γ4, αλλά ήταν ένας τύπος ασκήσεων που οι μαθητές είχαν διδαχθεί, οπότε με προσεκτική σκέψη μπορούσαν να το λύσουν. Το θέμα Γ1, ήταν «πονηρό», αλλά με προσοχή στην εκφώνηση η λύση ήταν εύκολη. Τα Γ2 και Γ3 ήταν ερωτήσεις κρίσεως βασιζόμενες στην θεωρία του σχολικού βιβλίου, που ένας καλά διαβασμένος μαθητής μπορούσε με άνεση να απαντήσει.
Το Θέμα Δ ήταν βατό, εκτός από το Δ4 που ήθελε προσοχή.
Χάρις Σουλιοπούλου
Βιολόγος