Γενικό Φροντιστήριο Θεωρητικό: Αξιολόγηση στο μάθημα της Πληροφορικής Προσανατολισμού
ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΣΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ . ΤΟ 1Ο ΚΑΙ ΤΟ 2Ο ΘΕΜΑ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΤΟ 3ο ΚΑΙ 4ο ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ.
ΘΕΜΑ Α
ΛΙΓΟ ΠΟΝΗΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Α ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ Α2,Α3 ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
Α1 ΚΑΙ Α2 ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΕΣ.
ΘΕΜΑ Β
ΜΠΗΚΑΝ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΙΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΣΕΞΑΝ. ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΤΟ Β2
ΘΕΜΑ Γ
ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΒΑΤΟ ΤΟ 3ο ΘΕΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.
ΘΕΜΑ Δ
ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΚΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ «ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ»
ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ – ΑΝΑΛΥΤΗΣ Η/Υ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ