Αξιολόγηση των σημερινών θεμάτων στο μάθημα της Χημείας από το Γενικό Φροντιστήριο Θεωρητικό
Τα θέματα ήταν βατά.
Αφορούσαν όλη την ύλη.
Απαιτούσαν γνώση όλης της ύλης.
Είχαν κριτική σκέψη.
Δεν είχαν ίχνος παπαγαλίας.
Απαιτούσαν καλά διατυπωμένες εξηγήσεις και χρήση ορθού γραπτού λόγου.
Τα σημερινά θέματα στο μάθημα της Χημείας καλύπτουν το σύνολο της ύλης. Τα θέματα στην πλειοψηφία τους κρίνονται αναμενόμενα, κλιμακούμενης δυσκολίας εκτός από το Δ3 που ενδεχομένως να προβληματίσει τους μαθητές.
Τα θέματα της Χημείας μπορούν να χαρακτηριστούν μέτριας δυσκολίας, με αναμενόμενη διακύμανση των λεπτομερειών κατά την επίλυση των ερωτημάτων κάθε θέματος.
Το πρώτο θέμα δεν παρουσιάζει δυσκολίες για τους υποψηφίους οι οποίοι έχουνασχοληθεί επαρκώς όλη τη χρονιά.
Το δεύτερο θέμα στην πλειονότητα των ερωτημάτων του έχει αναμενόμενες απαντήσεις με λίγες λεπτομέρειες, οι οποίες χρειάζονται προσοχή.
Το τρίτο και τέταρτο θέμα απαιτούν καλή γνώση των αντίστοιχων δεδομένων των κεφαλαίων και προσοχή στις λεπτομέρειες στο τέλος των απαντήσεων.
Τα θέματα στο μάθημα της Χημείας καλύπτουν όλα τα κεφάλαια της ύλης με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας και δεν αναμένεται να δυσκολέψουν τους υποψηφίους. Το θέμα Α κρίνεται βατό και δεν κρύβει παγίδες.
Αντίστοιχα, το θέμα Β περιλαμβάνει τυπικά ερωτήματα θεωρίας και κρίνεται εύκολο. Το θέμα Γ αντίστοιχα εξετάζει βασικές μεθοδολογίες στις οποίες θα ανταποκριθούν με επάρκεια οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές, ειδικά στο Γ2 απαιτείται καλή γνώση του κεφαλαίου της ιοντικής ισορροπίας και σε αυτό της οργανικής χημείας.
Μεγαλύτερη δυσκολία παρουσιάζει το Θέμα Δ και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο Δ3. Γενικά, οι καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι θα πετύχουν υψηλές βαθμολογίες.