Ευχαριστήριο του ΕΕΕΕΚ Φλώρινας προς την Φιλαρμονική Δήμου Φλώρινας
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Χριστόφορο Αλεξόπουλο, μαέστρο της Φιλαρμονικής του Δήμου Φλώρινας για την πρόθυμη και επιμελημένη ξενάγηση καθώς και για την εμπεριστατωμένη ενημέρωση σχετικά με τη Φιλαρμονική του Δήμου Φλώρινας που έλαβε χώρα την Τρίτη 5 Μάη στον χώρο όπου στεγάζεται η Φιλαρμονική.
Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Φλώρινας είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τον ήχο των οργάνων, να γνωρίσουν την ιστορία και τα πρόσωπα της φιλαρμονικής και να απολαύσουν γνωστές μελωδίες από τον μουσικό της Φιλαρμονικής.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΕΕΕΕΚ Φλώρινας
Share :

























