Το έθιμο του Αη Γιάννη του Κλήδονα από το Λύκειο Ελληνίδων Φλώρινας (video, pics)
Το Λύκειο Ελληνίδων Φλώρινας τίμησε και φέτος, για άλλη μια χρονιά, το έθιμο του Άη Γιάννη του Κλήδονα.
Το απόγευμα της Τετάρτης 24 Ιουνίου, στην εξοχική ταβέρνα “Καλύβα”, μέλη και φίλοι του Λυκείου Ελληνίδων συγκεντρώθηκαν για το έθιμο, το οποίο παρουσίασε η γενική γραμματέας του Δ.Σ. Ζαφειριώ Μελισσίδου με τη συνδρομή μικρών μελών του χορευτικού τμήματος.
Την εκδήλωση προλόγισε η αντιπρόεδρος Μαρία Στάιου, ενώ παρέστησαν μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Φλώρινας Βασίλης Γιαννάκης, η πρόεδρος της κοινότητας Φλώρινας Χριστιάνα Τσουμίτα και η εκπρόσωπος του αντιπεριφερειάρχη Χριστίνα Βακαλοπούλου.
Στους παρευρισκόμενους προσφέρθηκαν κεράσια και χαλβάς και ακολούθησε γλέντι.










































