Ο Κώστας Φιλιππίδης για την ένταξή του στην ΕΛ.Α.Σ. (video)
“Ο λόγος της συμμετοχής μου στο νέο φορέα, στο εγχείρημα της συμπαράταξης για τον προοδευτικό χώρο, αποτελεί για μένα μια ξεχωριστή ευκαιρία να μεταβώ σε έναν διαφορετικό στίβο της συστράτευσης σε έναν φορέα”.
Με τα λόγια αυτά ξεκίνησε ο Κώστας Φιλιππίδης τη σύντομη δήλωσή του στα τοπικά ΜΜΕ σχετικά με την ένταξή του στην Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη με επικεφαλής τον πρώην Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Ο κ. Φιλιππίδης τόνισε στη συνέχεια πως “όλα τα προηγούμενα χρόνια, συμμετείχα ενεργά στη κοινωνία των πολιτών. Θεωρώ ότι αυτός ο κύκλος, ο μεγάλος κύκλος – πάνω από 17-18 χρόνια – της συμμετοχής μου στις συλλογικότητες και στον κοινωνικό ακτιβισμό, έχει ολοκληρωθεί.
Οπότε, ένα βήμα παραπάνω για τον τόπο μας, για τη Φλώρινα, για αυτό που αγαπάμε πάρα πολύ, είναι η συμμετοχή σε έναν φορέα ο οποίος μπορεί να δώσει ελπίδα και να προσφέρει ανάταση στην περιοχή μας που τα τελευταία χρόνια πλήττεται από τη φυγή των νέων ανθρώπων, από την υπογεννητικότητα, από την υπανάπτυξη. Στόχος από ‘δω και πέρα, και πέρα από τη συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση, αποτελεί η ενεργός συμμετοχή μου στο πολιτικό γίγνεσθαι της περιοχής μας”.
Καταλήγοντας ανέφερε: “Σε αυτό τον αγώνα θέλω τη συμμετοχή όλων των συμπολιτών μου, όλων των ανθρώπων. Παραμένω και αποτελώ στρατιώτης μιας συμπαράταξης του προοδευτικού χώρου ούτως ώστε να καλύψουμε το κενό που υπάρχει, αλλά και να διευρύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τον προοδευτικό χώρο για το καλό όλων των πολιτών, όλων των Ελλήνων και της πατρίδας μας”.
Να τονιστεί πως ο κ. Φιλιππίδης είναι ένας εκ των 301 που υπέγραψαν την ιδρυτική διακήρυξη της ΕΛ.Α.Σ.






















