Ο κύκλος (της πόλης)
Στο κέντρο της Φλώρινας απέναντι από το Διοικητήριο υπάρχει ένας κύκλος που εφάπτονται πέντε δρόμοι, η κάθοδος της Λεωφ. Αρριανού έχει STOP, η άνοδος της Σαρανταπόρου το ίδιο, η Πτολεμαίων έχει τρίγωνο παραχώρησης προτεραιότητας, η Στεφάνου Δραγούμη και η Λεωφ. Μακεδονομάχων που επιφορτίζονται με το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό ρεύμα είναι «ορφανοί» δεν έχουν σήμανση, δεν δίνουν στον διερχόμενο οδηγό καμία πληροφορία αν πρέπει να παραχωρήσει προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται εντός του κύκλου ή όχι.
Οι οδηγοί κινούνται σύμφωνα με το τι πιστεύουν, άλλοι ότι ο εντός του κύκλου έχει προτεραιότητα (το σωστό) και άλλοι ο δεξιός, ωστόσο στο σύνολο τους σταματάν και συνεννοούνται με νεύματα κοιτώντας ο ένας τον άλλον.
Ο αρμόδιος φορέας της πόλης πρέπει να τοποθετήσει την απαραίτητη σήμανση που ορίζει ο κ.ο.κ για να γνωρίζουν οι οδηγοί ποιος έχει προτεραιότητα, αφ ενός για την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων και αφ εταίρου την διευκόλυνση των οδηγών.-
Δημοσιογράφος – Εκδότης
Στην Ελλάδα προτεραιότητα έχει ΠΑΝΤΑ το όχημα που πλησιάζει εκ δεξιών, εκτός αν καθορίζεται διαφορετικά από την κατάλληλη σήμανση.
Στους κυκλικούς κόμβους το σωστό είναι να έχουν προτεραιότητα τα οχήματα που κινούνται εντός του κόμβου, για να μπορέσει ο κόμβος να λειτουργήσει σωστά. Γιαυτό πρέπει να υπάρχει μέριμνα για σήμανση με ΣΤΟΠ σε όσα οχήματα επιχειρούν να εισέλθουν. Αλλιώς θα έχουν αυτά προτεραιότητα.
Είμαι στον Καναδά 50 χρόνια ,όταν ήρθα είδα και εδώ τέτοια κυκλικά ,σήμερα δεν υπάρχουν τα χαλάσανε όλα , όταν είναι πολλά οχήματα δημιουργείτε μεγάλο πρόβλημα