Ερώτημα: οι αποτοιχισμένοι λαϊκοί πως τοποθετούνται και τι θέλουν;
ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ
Όλο αυτό το διάστημα των τρεισήμισι ετών της αποτείχισης ως κληρικός και θεολόγος τοποθετήθηκα προσωπικά για την προσχώρηση της συστημικής Εκκλησίας στην αίρεση του Οικουμενισμού και με την Σύνοδο του Κολυμβαρίου. Πήρα επίσης, σαφή θέση και για το Ουκρανικό αυτοκέφαλο που καθιστά και θεσμικά πλέον σχισματικούς τους μητροπολίτες που ήρθαν σε κοινωνία με τους σχισματικούς της Ουκρανίας και δι’ αυτών όλο το ποίμνιό τους. Έγραψα και δημοσίευσα πάρα πολλά άρθρα για να ενημερώσω σχετικά με αυτό που έγινε σε εκκλησιαστικό επίπεδο, το οποίο είναι κάτι αντίστοιχο των μνημονίων σε πολιτικό-οικονομικό επίπεδο. Μέχρι ενός σημείου θεωρώ ότι συνέβαλα να ξεκαθαριστούν εκκλησιολογικώς ορισμένα πράγματα, όμως προχώρησα και σε συγκεκριμένες προτάσεις τις οποίες προτείνω ως λύσεις για όλο αυτό που συμβαίνει.
Τα κείμενα που έγραψα, στα πλαίσια και Εκκλησιολογικού Όρου των Διαλλαγών ήταν πολύ σαφή και καθόλου διφορούμενα. Δεν έκρυψα κάτι, πήρα ίσες αποστάσεις απ’ όλους και άσκησα κριτική εκεί που θεώρησα ότι τα πράγματα ξεφεύγουν. Δεν υποτιμώ τα χαρίσματα και την προσφορά κανενός. Καθένας συνέβαλε με το δικό του τρόπο και τον κόπο. Αναγνωρίζω την προσφορά του Ιστολογίου “Πατερική Παράδοση”, μολονότι, διαφώνησα και διαφωνώ σε θέματα τακτικής και ορισμένες φορές στο ήθος του να αχρηστεύουν επικοινωνιακά ορισμένα πρόσωπα, ώστε τελικά να απαξιωθούν στον όλο αγώνα. Αγαπώ όμως όλους τους αποτειχισμένους και στο Πάτριο και στο Νέο ημερολόγιο. Συγχωρώ ότι έγινε και ζητώ ταπεινά να με συγχωρήσουν όλοι οι αδελφοί. Λυπούμε βαθύτατα για την αποχώρηση από την ενεργή θέση του Ιστολογίου του Παναγιώτη Σημάτη. Εύχομαι ολοκαρδίως καλή ανάρωση και θα προσεύχομαι γι’ αυτό! Τον θεωρώ άξιο αγωνιστή!
Αυτό που με λυπεί στους αποτειχισμένους κληρικούς και λαϊκούς είναι:
1. Δεν έγινε σωστή αποτείχισις εξ αρχής.
2. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο χάθηκε η ενότητα.
3. Δεν αξιοποιήθηκαν οι καταστάσεις να ενωθούμε έξω από τις παρατάξεις με τους πιστούς και τους ποιμένες του Πατρίου εορτολογίου ώστε να παύσει το υφιστάμενο σχίσμα.
4. Βαθύτατα με απογοήτευσε ότι η κάθε “σουσουράδα” δημιουργούσε καταστάσεις μεταφέροντας και διαστρεβλώνοντας λόγια.
5. Δεν έγινε τίμιος αγώνας πάντοτε, διότι κυριάρχησαν κατ’ εξοχήν πάθη ηγεσίας.
6. Τα ιστολόγια δεν κράτησαν δημοσιογραφική δεοντολογία αλλά προσκολλήθηκαν σε πρόσωπα.
7. Δεν αξιοποιήθηκε ο κατάλληλος χρόνος για ενδεδειγμένες ενέργειες.
8. Οι λαϊκοί που δεν προσκολλήθηκαν σε παρατάξεις δεν έκαναν κριτική για τον τρόπο που κινείται κάθε ομάδα της αποτείχισης!!!
Θεωρώ ότι είναι η ώρα να τοποθετηθούν οι λαϊκοί της αληθινής αποτείχισης να αξιολογήσουν θέσεις, σαφήνεια, προθέσεις, αποτελέσματα λόγων, δημοσιευμάτων, έργων, σχεδίου, προοπτικής, τακτικής, στρατηγικής, καθώς και πιο είναι το εφικτό, το ζητούμενο αλλά και ο τελικός στόχος.
https://apologhtika.blogspot.com/2019/11/1967-2000.html
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ
Η προφητεία του Αββά Παμβώ προς μαθητήν του
…Σου λέγω και τούτο Τέκνον μου, ότι θα έρθει καιρός, οπόταν οι χριστιανοί θα προσθέτουν και θα αφαιρούν και θα μεταβάλουν τας βίβλους των Αγίων Ευαγγελίων και των Αγίων Αποστόλων και των Θεσπέσιων Προφητών και των Ιερών Πατέρων και θα μαλακώνουν τας Αγίας Γραφάς και θα γράφουν τροπάρια και άσματα και λόγους τεχνολογικούς. Και ο νους των θα ξεχυθεί εις αυτούς, θα απομακρυνθούν δε από τα Θεϊκά πρότυπα. Και δια τούτον τον λόγον οι Άγιοι Πατέρες είχαν προαναγγείλει ότι οι μονασταί της ερήμου πρέπει να γράφουν τους βίους των Πατέρων όχι επάνω εις μεμβράνας, αλλά επάνω εις χάρτινους διφθέρας, διότι η ερχόμενη γενεά θα τους μεταβάλλει σύμφωνα με την δική των αρέσκεια. Όθεν και το κακό που μέλλει να προέλθει θα είναι φρικτόν.
Κατόπιν λέγει ο μαθητής:
-Ώστε λοιπόν, Γέροντα, πρόκειται να αλλάξουν οι παραδόσεις και τα έθιμα των Χριστιανών; Μήπως δεν θα υπάρχουν πλέον ιερείς εις την Εκκλησίαν αφού θα βαδίσει προς αυτό το κατάντημα;
Τότε ο αββάς εσυνέχισεν:
-Εις τους καιρούς εκείνους πλέον, θα κρυώσει η αγάπη του Θεού από τις περισσότερες ψυχές και θα πέσει θλίψις μεγάλη εις τον κόσμον. Το ένα έθνος θα ρίχνεται εναντίον του άλλου. Οι λαοί θα μετακινούνται από τους τόπους των. Οι άρχοντες θα ανακατωθούν, οι ιερωμένοι θα το ρίξουν εις την αναρχίαν, οι δε μοναχοί θα ξεκλίνουν εις την αμέλειαν. Οι εκκλησιαστικοί ηγέτες θα θεωρούν ανάξιον πράγμα να φροντίζουν για την σωτηρίαν τόσον της ιδικής των ψυχής, όσον και του ποιμνίου των και θα περιφρονούν παντελώς ένα τοιούτον ζήτημα. Όλοι θα δείχνουν προθυμίαν και δραστηριότητα προ πάντων δια τα τραπέζια και διά τας ορέξεις των. Θα είναι οκνηροί εις τας προσευχάς και πρόχειροι εις τας κατακρίσεις. Τους βίους και τας διδαχάς και τα παραδείγματα των αγίων Πατέρων δεν θα ενδιαφέρονται μήτε να τα μιμηθούν, μήτε καν να τα ακούσουν, αλλά μάλλον θα κατηγορούν και θα λέγουν ότι, εάν εζούσαμε και μεις εις εκείνα τα χρόνια, έτσι θα συμπεριφερόμεθα. Οι δε αρχιερείς θα υποχωρούν μπροστά στους ισχυρούς της γης. Και θα λύνουν τις διάφορες υποθέσεις, βγάζοντες από πολλές μεριές δώρα και απολαβές λογιών λογιών για λογαριασμό των. Τον πτωχόν δεν θα τον υπερασπίζουν, θα θλίβουν τας χήρας γυναίκας και θα καταπονούν τα ορφανά. Αλλά και εις τον λαόν θα εισχωρήσει ασωτία. Οι περισσότεροι δεν θα πιστεύουν εις τον Θεόν, θα μισούνται αναμεταξύ των και θα αλληλοτρώγονται ωσάν τα θηρία, θα κλέπτουν ο ένας τον άλλον και θα μεθύουν και θα περπατούν ωσάν τυφλοί.
Τέλος ξαναρωτά ο μαθητής:
-Τι λοιπόν πρέπει να κάνει κάποιος σε κείνη την περίστασιν;
Και ο Γέρων Παμβώ απεκρίθη:
-Τέκνον μου, εις εκείνους πλέον τους καιρούς, όποιος αν ημπορέσει να σώσει την ψυχή του και να παρακινά και τους άλλους δια να σωθούν, αυτός θα ονομασθεί μέγας εις την βασιλείαν των Ουρανών.
ΑΒΒΑΣ ΠΑΜΒΩ
Μακάρι να τα έλεγα εγώ να ήταν ψέμα:::::O Αντίχριστος θα πηγαίνει στήν Εκκλησία…
– Μα τώρα, μας δουλεύεις; Θα είναι ο Αντίχριστος πιστός και θα πηγαίνει και στην Εκκλησία;
– Βεβαίως! Αφού είδε και αποείδε ότι με άμεσους διωγμούς τόσους αιώνες κατάφερε μια τρύπα στο νερό, τώρα προσπαθεί με πονηριά και υπουλότητα να βάλει τους χριστιανούς στο σακί του μέσα από την αλλοίωση της πίστης μας.
Ο Αντίχριστος δεν θα κλείσει τις Εκκλησιές, ούτε και θα τις κάψει κατά πως έκανε παλιά, αλλά θα τις γεμίσει κιόλας από χριστιανούς που θα βαπτίζονται θα εξομολογούνται, θα κοινωνούν, θα κάνουν ευλαβή έργα, μα στην ουσία δεν θα ξέρουν σε ποιον Θεόν πιστεύουν.
Εάν εστιάσουμε στη ετυμολογία της λεξης –Αντίχριστος- «αντι» δεν σημαίνει μόνο «αυτός που εναντιώνεται», αλλά και «αυτός που βρίσκεται στη θέση άλλου», δηλαδή ο άνομος που θα έρθει θα παραπλανήσει τον κόσμο προσποιούμενος τον Χριστό και προσπαθώντας να τον μιμηθεί σε όλα.
Γι’ αυτό βλέπουμε σήμερα κάποιοι να προσπαθούν να εκλογικεύσουν την Αγία μας πίστη, να αγωνίζονται να κάνουν την Ορθοδοξία «επιστημονική» και «ευρωπαϊκή» και όχι την λιβανισμένη και «βλάχικη» που είχαμε έως τώρα.
Ακόμη και Του Χριστού θέλουνε να του δώσουμε πτυχίο να μην είναι «αγράμματος» και «ξυπόλητος», αλλά και τους Πατέρες της Εκκλησίας μας τους θέλουνε επιστήμονας και προφέσσορες και όχι λιπόσαρκους ασκητάδες σαν τους αγράμματους…
Στα χρόνια λοιπόν του Αντιχρίστου, ο οποίος θα είναι πραγματικό πρόσωπο και όχι απλά μία κατάσταση, όπως αναφέρει άλλωστε και η Αγ. Γραφή (Β΄Θεσσ. Β΄-3,4) αλλά και πολλοί παλαιοί και σύγχρονοι Άγιοι Πατέρες, τότε λοιπόν οι Χριστιανοί θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες, σε εκείνους που θα πιστεύουν με την καρδιά και σε εκείνους που θα πιστεύουν με το μυαλό.
Γι’ αυτό και όσοι Χριστιανοί ακολουθήσουν τον Αντίχριστο δεν θα νοιώθουν καμμία αμφιβολία και αβεβαιότητα, αλλά θα νομίζουν ότι κάμουνε και το χρέος τους κιόλας κινούμενοι στα γνωστά ήσυχα νερά τους.
Για τους πιστούς χριστιανούς η μεγαλύτερη θλίψη θα είναι ότι αυτοί θα φεύγουν στο δάσος, αλλά οι κοντινοί τους άνθρωποι θα δέχονται το χάραγμα του Αντιχρίστου.
Στους εσχάτους καιρούς οι οπαδοί του Αντιχρίστου θα πηγαίνουν στην Εκκλησία, θα βαπτίζονται, θα κηρύττουν για τις ευαγγελικές εντολές.
Όμως μην τους πιστεύετε.
Αυτοί δεν θα έχουν τα καλά έργα. Μόνο με τα καλά έργα μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει τον αληθινό Χριστιανό..
Αλλά και τα Θεολογικά κηρύγματά πλέον καταντήσανε συναισθηματικές αγαπολογίες με κοινωνικές και ψυχολογικές αναφορές και ζήτημα πλέον είναι να ακούσουμε σήμερα να μιλάνε για Παράδεισο, Κόλαση, Δευτέρα Παρουσία και Κρίση.
Ας αναβαπτιστούμε λοιπόν στην αγία Ορθοδοξία μας, που μυρίζει Αγιορείτικο μοσχολίβανο και όχι λεβαντίνικη κολόνια.
Στην πίστη μας, που μας έμαθαν οι αγράμματοι μεν πατεράδες και παππούδες μας στην πατρώα ευσέβεια στο Πατριο Εκκλησιαστικο Ημερολόγιο Εορτολογιο , μα μοσχομυρισμένοι από την ευωδία Του Παναγίου Πνεύματος.
Ντροπή σας! Κάποιοι φροντίζουν να κρατήσουν την παρακαταθήκη που τους έδωσε ο επίσκοπος τους!! Αν ζούσε ο μακαριστός πατήρ Αυγουστίνος θα σας αφοριζε για την προτροπή σας!! Επειδή κάποιοι θέλουν να κρατήσουν ζωντανή την ορθόδοξη πίστη διώκονται!!! Έχετε καταλάβει πως ο πατριάρχης σας έχει κάνει σχίσμα και είναι αιρετικός;;; Ντροπή σας π. Γεώργιε θα δώσετε λόγο στον Θεό και τότε να του πείτε όλες αυτές τις δικαιολογίες περί μισθού και αγαπολογιας!! Τελικά τα ράσα δεν κάνουν τον πάπα!! Λυκοποιμενες!! ο Θεός να σας συγχωρέσει και εσάς και εμάς που σύμφωνα με τους αγίους δεν πέφτουμε στην κατακριση γιατί σας κρίνουμε λόγο πίστεως γιατί το ακούσαμε και αυτό!! Ότι δεν κάνει να σας ελέγχουμε!!! Εύχομαι να συνετιστητε όλοι σας γιατί παίρνετε στο λαιμό σας ανθρώπους ανενημερωτους για το θέμα της ορθοδοξίας!! Αλλά όταν θα τους φωτίσει ο Θεός τρέξτε να κρυφτείτε θα σας κυνηγούν…… προφητεία του Αγίου Κοσμά….. Και να κοιμάστε ήσυχος τα βράδια ο μισθός σας στην τράπεζα θα μπαίνει κανονικά!!! Στον επουρανιο μισθό Όμως τι λογαριασμό θα έχετε;;; δεν σας ζητάω την ευχή σας γιατί είστε σε σχίσμα και στην αίρεση !!!
Η απόλυτη προδοσία της πίστεως που δεν θα έχουν πει και ούτε θα σας την πουν της παραθέτω.
ΑΡΘΡΑ 15:
Άρθρο 1: Ειδικόν
1 Α: Μεταρρύθμιση στην Εκκλησιαστική Ακολουθία. Ειδικότερα: Ωρολόγιο Πρόγραμμα. Χειμερινή Περίοδος: Τέλεση Θείας Λειτουργίας Κυριακή πρωί, από 10η πρωινή έως 11:30 πρωινή. Καλοκαιρινή Περίοδος: Τέλεση Θείας Λειτουργίας Κυριακή απόγευμα, ώρα 7:30 απογευματινή με9η βραδινή. Η μεταρρύθμιση θα ξεκινήσει από 17.10.2017.
1 Β: Κατάργηση Τέμπλων Ιερών Ναών, από 26.10.2017.
1 Γ: Εισαγωγή αναγεννησιακών εικόνων – αντικατάσταση από βυζαντινή νοοτροπία, από 1.3.2017.
1 Δ: Εισαγωγή μουσικών οργάνων της Εκκλησίας, από 1.3.2017.
Άρθρο 2:
2 Α: Κατάργηση υποχρεωτικών ράσων εκτός Ιερών Ναών από 15.8.2017.
2 Β: Αφαίρεση γενείων και μαλλιών από κληρικούς, από 1.5.2017.
Άρθρο 3: Κατάργηση αγρυπνιών σε Ιερούς Ναούς και Μονές, από 14.8.2018.
Άρθρο 4: Κατάργηση αντισημιτικών αγίων, από 15.8.2016
Άρθρο 5: Εισαγωγή αντιρατσιστικού κηρύγματος από όλους τους κληρικούς, όλων των βαθμιδων, από 15.9.2016.
Άρθρο 6: Αφαίρεση αντισημιτικών ύμνων απ’ όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 16.9.2016.
Άρθρο 7:
7 Α: Κατάργηση όρθρου στις Χριστιανικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, από 16.9.2016.
7 Β: Εισαγωγή νέων Ακολουθιών σε όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 16.9.2017.
7 Γ: Εισαγωγή Περιβαλλοντολογικών εορτών την 5η Ιουνίου εκάστου έτους, την 21η Δεκεμβρίου, αφιερωμένη στη μητέρα γη και τέλος την 14η Απριλίου. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως 20.9.2016.
7 Δ: Εισαγωγή εορτής για το εβραϊκό ολοκαύτωμα, με ειδική ακολουθία σε όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες. Η εορτή ορίζεται τρεις (3) φορές τον χρόνο, ειδικότερα στις 27 Ιανουαρίου, 21 Απριλίου, την Β Κυριακή Χριστιανική του αποκαλούμενου Αγίου Θωμά. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως από 1.7.12016.
7 Ε: Κατάργηση όλων των Εθνικών Εορτών απ’ όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 15.7.2017.
Άρθρο 8:
8 Α: Μεταρρύθμιση για όλες τις χριστιανικές εορτές των Χριστιανικών Εκκλησιών (Σχόλιο: Δεν γράφει από πότε θα εφαρμοστεί).
8 Β: Εισαγωγή νέων εορτών στην Χριστιανική εκκλησία.
8 Γ: Κατάργηση ΑΒΑΤΩΝ σε όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 17.4.2017.
8 Δ: Σύνδεση Ο.Η.Ε. που θα αναλάβει την επίβλεψη της χριστιανικής ενοποιημένης εκκλησίας, από 15.7.2017.
8 Ε: Τα Ιεροσόλυμα θα καταστούν Πρωτεύουσα πνευματική, από 1.5.2017.
8 ΣΤ: Αποδοχή καταργήσεως Πατριαρχείων Ιεροσολύμων – Αλεξανδρείας – Αντιοχείας και Σλαβικών Πατριαρχείων εκτός Μόσχας, από 1.5.2017.
8 Ζ: Θα παραμείνουν τρία (3) Πατριαρχεία της Χριστιανικής Ενοποιημένης Εκκλησίας, ήτοι: Ρωσικού Πατριαρχείου, Πατριαρχείου της Ρώμης και Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, από 1.5.2016.
8 Η: Αλλαγή Εκκλησιαστικών Σχολών σε Θρησκειολογικές σχολές, όλων των χριστιανικών εκκλησιών, από 17.7.2017.
Άρθρο 9
9 Α: Θεολογική σχολή Χάλκης θα ανοίξει στις 17.7.2017.
9 Β: Η Ελλαδική Εκκλησία αποδέχεται την συντήρηση, με δικών της χρημάτων αλλά και της ευρωπαϊκής ενώσεως ευκτηρίων οίκων Μουσουλμάνων.
9 Γ: Επίσης (αποδέχεται η ελλαδική εκκλησία) ευκτηρίων οίκων βουδιστών και γενικώς όλων των θρησκευτικών πεποιθήσεων, από 1.9.2016.
9 Δ: Μάθημα σε όλους τους πιστούς για όλες τις θρησκευτικές πεποιθήσεις σε όλα τα θρησκευτικά κέντρα όλων των χριστιανικών εκκλησιών, από 20.9.2016.
Άρθρο 10
10 Α: Εισαγωγή νέων πολυθρησκειακών ακολουθιών μετά μουσικών οργάνων σε όλες τις χριστιανικές εκκλησίες, από 20.5.2017.
10 Β: Εισαγωγή σε όλες τις εκκλησίες μουσικών οργάνων και διοργάνωση συναυλιών όχι μόνο θρησκευτικών, εντός θρησκευτικών ναών, από 20.10.2017.
10 Γ: Αντιρατσιστικές και αντιφασιστικές συναυλίες εντός και εκτός ναών, όπως διοργανώνουν τακτικώς οι χριστιανικές εκκλησίες, από 1.5.2017.
10 Δ: Κατάργηση ΑΒΑΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, από 1.6.2017.
10 Ε: Αποδοχή από τις χριστιανικές εκκλησίες των ομόσπονδων και πολυκρατικών ενώσεων, από 1.9.2017.
10 ΣΤ: Αποδοχή παγκοσμίου διακυβερνήσεως από Ο.Η.Ε. σε διεθνείς ενώσεις, από 1.9.2018.
Άρθρο 11
11 Α: Αποδοχή ως πρώτου ρόλου στην χριστιανική εκκλησία του ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ, από 15.8.2017.
11 Β: Εισαγωγή Καθολικών (δηλ. Παπικών) μοναχών των καθολικών ταγμάτων και μοναχών αρχαιοελληνικών λατρειών στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, από 20.11.2017 έως 18.8.2018.
11 Γ: Αποδοχή σε ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ: τελεφερίκ – έξυπνων συστημάτων – αγαλμάτων αρχαίας λατρείας – μετατροπή του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ σε οικολογική αρχαιο-βυζαντινή κοινοπολιτεία – κρατικής ανεξάρτητης οντότητας – νέου κέντρου νέας χριστιανικής κατευθύνσεως – νέου κέντρου νέας θρησκευτικής κατευθύνσεως και νέας εκκλησιαστικής μουσικής, από 1.4.2018.
Άρθρο 12: Αποδοχή χριστιανικών εκκλησιών ότι εισαγόμαστε πλέον στην νέα εποχή, από το 2016.
Άρθρο 13
13 Α: Από 17.7.2017 μεταφορά οικουμενικού πατριαρχείου στην Πάτμο Ελλάδα ή στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ή στην Σαμοθράκη, δηλαδή δημιουργία τριών (3) κέντρων του οικουμενικού πατριαρχείου.
13 Β: Τοποθέτηση στις ηγεσίες των χριστιανικών εκκλησιών, από ηλικίες 28 ετών και άνω, από 1.11.2017.
Άρθρο 14
14 Α: Διοργάνωση συμποσίων οικολογίας, αλλά και διοργάνωση συνεδρίων διεθνών ενώσεων σε νησιά Ελλάδος, αλλά και στην ΚΥΠΡΟ και στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.
14 Β: Αποδοχή από χριστιανικές εκκλησίες καταργήσεως των Εθνών Κρατών και όπως δημιουργηθούν ενώσεις πολυκρατικές, πολυκεντρικές, πολυπολιτισμικές, πολυπολυθρησκευτικές και δημιουργία θρησκευτικών κρατιδίων, όπως το κρατίδιο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, από 15.8.2017.
14 Γ: Κατάργηση ψαλτών στις χριστιανορθοδόξους εκκλησίες και εισαγωγή χορωδιών, από 16.10.2014.
Άρθρο 15
15 Α: Οι ως άνω συμφωνίες όπως επικυρωθούν από της Οικουμενικής Συνόδου της χριστιανορθοδόξου εκκλησίας, από 19.6.2016 έως 9.7.2016. Οι άνω συμφωνίες επικυρώθηκαν από τους:…..Επίσης…8 Γ: Αποδοχή καύσεως των νεκρών, από 1.5.2016.
8 Δ: Κατάργηση για την Ε.Ε. της θρησκευτικής ταφής και σταδιακώς υποχρεωτικής καύσεως των νεκρών, από 20.5.2016.
8 Ε: Αποδοχή από την Εκκλησία την καύση των νεκρών και όσοι το επιθυμούν της θρησκευτικής κηδείας, από 22.5.2016.
π. Γεώργιος Θεοδωρίδης..( είσαστε οικουμενιστες αιρετικοί και σχηματική και εξηγώ τους λόγους) 1 Είσαστε οικουμενιστες διότι 2016 στην σύνοδο της Κρήτης αναγνωρίσατε ότι όλες η θρησκείες ομολογίες είναι εκκλησίες. καταργήσετε τον σύμβολο της πίστεως μας που λέει Εις μίαν, Αγίαν, Καθολικὴν καὶ Αποστολικὴν Εκκλησίαν…Δηλαδή αναγνωρίσατε όλες της αίρεσης ότι είναι εκκλησίες σύνολο 345 που σημαίνει και πρέπει να πείτε στο πλήρωμα της εκκλησίας ότι έχετε ίδια πιστεύω (πίστη) με του μάρτυρες του Ιεχωβά τους μουσουλμάνους τούς παπικους τους προτεστάντες τους βουδιστές και ότι είναι αδέρφια σας κακος όλα αυτά τα χρόνια δεν τους δεχοσασταν(δηλ. Βλασφημίας του αγίου πνεύματος) .2 Είσαστε Αιρετικοί. η κάθε θρησκεία αποτελείτε και έχει και δόγμα όπως και εμείς η χριστιανή ορθόδοξη ( εύχομαι κάποια στιγμή να τα μάθατε). Έχουμε αποστολικους κανόνες το πηδάλιο της εκκλησίας και της οικουμενικές συνόδους απαγορεύεται ρητός η συπροσευχη::
Συγκεκριμένα ο ΜΕ΄ κανόνας των Αγίων Αποστόλων διαλαμβάνει τα εξής: «Επίσκοπος, ή πρεσβύτερος, ή διάκονος, αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον, αφοριζέσθω· ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικοίς ενεργήσαί τι, καθαιρείσθω» (Ράλλη – Ποτλή, Σύνταγμα, τ. 2, σ. 60).
Η συμπροσευχή του κληρικού μετά αιρετικού επιφέρει τον αφορισμό, ακόμη κι αν συμβή εκτός ιερού ναού και ιεράς Ακολουθίας, βάσει του Ι΄ Αποστολικού κανόνος: «Ει τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω» (Ράλλη – Ποτλή, Σύνταγμα, τ. 2, σ. 14). Εάν, όμως, διενεργηθή συμπροσευχή εν τω Ναώ και επιτραπή στον αιρετικό να διενεργήση κάτι ως κληρικός, τότε επιβάλλεται ποινή καθαιρέσεως, κατά τον προαναφερθέντα ΜΕ΄κανόνα των Αγίων Αποστόλων.
Κατηγορηματικός ως προς την συμπροσευχή σε αιρετικό ναό είναι και ο ΞΔ΄ Αποστολικός κανόνας, ο οποίος διαλαμβάνει τα εξής: «Ει τις κληρικός, ή λαϊκός, εισέλθη εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή αιρετικών, προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω, και αφοριζέσθω» (Ράλλη – Ποτλή, Σύνταγμα, τ. 2, σσ. 81-82). Εδώ σαφώς απαγορεύεται η συμπροσευχή κληρικών και λαϊκών μετά Ιουδαίων –σήμερα θα λέγαμε μετά αλλοθρήσκων– και αιρετικών. Η επιβαλλομένη δε ποινή στους συμπροσευχηθέντες είναι για μεν τους κληρικούς η καθαίρεση, για δε τους λαϊκούς ο αφορισμός.
Ακόμη και ο συνεορτασμός και η ανταλλαγή δώρων μετά αλλοθρήσκων και αιρετικών απαγορεύεται από τους ιερούς Κανόνες: «Ότι ου δει παρά των Ιουδαίων, ή αιρετικών, τα πεμπόμενα εορταστικά λαμβάνειν, μηδέ συνεορτάζειν αυτοίς» (ΛΖ΄ καν. Λαοδικείας, Ράλλη – Ποτλή, Σύνταγμα, τ. 3, σ. 206. Βλ. επίσης ΛΒ´, ΛΔ´, ΛΗ΄, ΛΘ΄ της ιδίας Συνόδου). Ο δε ΛΓ΄ της εν Λαοδικεία Συνόδου διακελεύει: «Ότι ου δεί αιρετικοίς, ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι» (όπ. π., σ. 198. Βλ. και Θ΄κανόνα Τιμοθέου Αλεξανδρείας, Ράλλη – Ποτλή, Σύνταγμα, τ. 4, σ. 336.. 3 . Είσαστε και σχηματική γιατίιιιι αναγνωρίσατε τους τους του ουρανούς και δώσατε τόμο αυτοκεφαλειας ενώ ανήκουν σε εδάφη της ρωσικής Εκκλησίας επίσης
Οι περισσότερες «χειροτονίες» των επισκόπων της «Ορθοδόξου εκκλησίας της Ουκρανίας» προέρχονται από τον πρώην Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Φιλάρετο Ντενισένκο, ο οποίος στις 27 Μαΐου 1992 τέθηκε σε αργία από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, ενώ στις 11 Ιουνίου 1992 καθαιρέθηκε από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας. Ελλείψει μετανοίας από τον μοναχό Φιλάρετο και εξαιτίας της συνεχιζόμενης σχισματικής δράσεως αυτού, συμπεριλαμβανομένου και του χώρου των άλλων αυτοκεφάλων Εκκλησιών, η από 18ης έως 23ης Φεβρουαρίου 1997 συνελθούσα Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας αφόρισε τον ὡς άνω από το σώμα της Εκκλησίας δι’αναθεματισμού. Παρά την κατ’επανάληψιν άσκηση από αυτόν εκκλήτου ενώπιον του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, η Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως, όπως και οι άλλες κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησίες, αποδέχθηκαν γραπτώς την καταδίκη του.