Για τη Γενοκτονία των Ποντίων
Γράφει ο Αρχιμανδρίτης Κοσμάς Λαμπρινός Πέρασαν 102 χρόνια από τότε που ο Κεμάλ Ατατούρκ με το στρατό του μπήκε στη Σαμψούντα της Μ. Ασίας και άρχισε τη δεύτερη φάση της Γενοκτονίας των Ποντίων. Κανείς μας δεν πρέπει να ξεχνά ...











