Η Πέτη Πέρκα στην ΕΡΤ Φλώρινας: «Είμαστε ‘εν κινήσει’ για δεύτερες εκλογές. Θα συστρατευτούμε για ένα καλύτερο αποτέλεσμα» (ηχητικό)
Η Βουλευτής Φλώρινας ξεκίνησε την τοποθέτησή της με ευχαριστίες για την επανεκλογή της, έπειτα από μια «δύσκολη» εκλογική διαδικασία. «Θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω όλους τους συμπολίτες και τις συμπολίτισσες που επέλεξαν το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ ...











