Όλγα Καραδάκου: Ευχαριστήριο μήνυμα και επιστροφή στον προεκλογικό αγώνα
Τις μέρες που νοσηλεύτηκα στο νοσοκομείο, αντιλήφθηκα για ακόμα μια φορά πόσο σημαντικό είναι το Ε.Σ.Υ. και πόσο πολύ οφείλουμε να το στηρίζουμε έμπρακτα. Θα ήθελα να ευχαριστώ θερμά το ιατρικό προσωπικό της χειρουργικής ...











