Ευχαριστήρια επιστολή προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Παπαγιάννη
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Παπαγιάννη, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική χορηγία των αναμνηστικών μπλουζών που προσφέρθηκαν στους μαθητές ...











