Σχετικά με τις καταλήψεις των σχολείων
Προς τους καταληψίες και όσους σχετίζονται με τις καταλήψεις των σχολείων.
Νομίζετε ότι είστε μάγκες; Τι να σας πω, φοβερή μαγκιά. Μαγκιά είναι να πολεμήσεις το σύστημα διορθώνοντάς το και όχι πέφτοντας στη παγίδα του ίδιου του συστήματος. Πολλά χρόνια συμβαίνει αυτό. Αρχικά αισθανόμουν οργή, έπειτα απογοήτευση και πλέον τώρα πλήττω. Έχετε καταντήσει πραγματικά βαρετοί. Σας λυπάμαι. Όποιο δίκαιο νομίζεται ότι έχετε, πραγματικά το χάνετε με αυτά που κάνετε.
Καθήστε και σκεφτείτε ποιοι πραγματικά έχουν όφελος από αυτό. Όχι εσείς πάντως. Όπως είπα και πριν, καταντήσατε βαρετοί και μπορώ να πω και γραφικοί. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο. Άντε και σε ανώτερα!
Υ.Γ. Τι πρέπει να κάνουμε εμείς οι υπόλοιποι; Να απευθυνθούμε σε εισαγγελέα, όπως έκαναν με επιτυχία πριν δυο τρία χρόνια σε άλλη πόλη; Μην το κουράζετε άλλο.
Αναγνώστρια
Παλεύουμε για Το Σχολείο, το οποίο θα επιτρέπει στην φίλη αναγνώστρια να γνωρίζει καλύτερη ορθογραφία, συντακτικό και χρήση σημείων στίξης, σε σχέση με όσα παρατηρούνται στο κείμενό της.
Πώς ακριβώς το κάνετε αυτό; Πίνοντας μπύρες και κάνοντας πάρτυ σε δημόσιο σχολείο;! WHAT A JOKE!!!
Το να την μπαίνεις στην ανώνυμη αναγνώστρια δε σε κάνει πιο μάγκα αγαπητέ. Ούτε φέρνει κάποιο αποτέλεσμα. Όταν καταλάβεις ποιοι είναι οι πραγματικοί σου αντίπαλοι τότε θα δεις πως μόνο χάσιμο χρόνου είναι τέτοιες ενέργειες.
Νικ Κ.
Ένα μπράβο στη κυρία που λέει τα αυτονόητα.
Το ανέκδοτο με τις καταλήψεις καλά κρατεί. Κάθε χρόνο για να κάνουν ένα διάλειμμα μαθητές/καθηγητές ανάμεσα καλοκαίρι και Χριστούγεννα γίνονται και μερικές μέρες κατάληψη. Να γεμίσουν και οι μπαταρίες μωρέ… Όλοι χαρούμενοι. Τα παιδιά που βαριούνται το σχολείο… Οι καθηγητές που πληρώνονται… Μόνο κάτι μανάδες που τους μείναν τα παιδιά στο σπίτι και δεν έχουν και τα λεφτά για φροντιστήρια γκρινιάζουν.
Αλλά το πραγματικό ερώτημα είναι τι αποκομίζει ένα παιδί από αυτό; Όταν βλέπεις ότι ο παραλογισμός ζει και βασιλεύει σε μια κατάληψη χωρίς ένα λογικό αίτημα τι να σκεφτείς; Τι πρότυπα να αποκτήσεις όταν ο μάγκας και αληταράς του σχολείου βάζει ένα λουκέτο με το τσιγαράκι του για να δειχθεί στις γκόμενες; Γιατί μπορεί και το κάνει; Είναι αστείο το ότι η δήθεν κατάληψη των παιδιών, ζημιώνει μόνο τα ίδια τα παιδιά…
Ξεστραβωθείτε! Απαιτήστε για μια φορά στη ζωή σας αυτό που κανένας άλλος δε τόλμησε! Ζητήστε τα μαθήματα να έχουν ένα νόημα και να μην είναι στείρες γνώσεις παπαγαλίας. Απαιτήστε ένα σχολείο που θα σας μαθαίνει τον τρόπο να μαθαίνετε και θα σας δώσεις τα εφόδια ώστε να μπορείτε να αξιολογήσετε οτιδήποτε σταθεί μπροστά σας. Τότε μόνο θα έχουν νόημα οι καταλήψεις και ας μην σας καταλαβαίνουν οι μεγάλοι. Μέχρι τότε, τζάμπα μάγκες…
Νικ Κ.
Από την στιγμή που κάθεσαι στον καναπέ σου και γράφεις προκλητικα και κοροϊδευτικα σχόλια για τα παιδιά τα όποια παλεύουν για κάτι δεν σε κάνει σπουδαίο/σπουδαία το μόνο που καταφέρνεις είναι να ρίχνεις το επίπεδο σου καί μας δείχνεις ότι δεν έχει καμία απολύτως επίγνωση για τον θέμα της κατάληψης…. Έπειτα από τον τρόπο που γράφεις μου δείχνεις οτιδήποτε ένα παιδι 17 χρόνων γράφει και σκέφτεται καλύτερα αποτελέσματα εσένα… Ααα και κάτι τελευταίο άμα έχεις πρόβλημα με την κατάληψη διάβασε τα αίτημα μας και έλα συζήτησε μαζί μας στο σχόλειο και μετά βγάλε συμπεράσματα για το πόσο ^μάγκες^ είμαστε
Φίλε μου ανάρτησε μας λίγο τα αιτήματα που έχετε και από ποιο λύκειο είναι.
Διαβάζοντας τα σχόλια των μαθητών, το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι τελικά, αν αυτό είναι το επίπεδο συμπεριφοράς και ήθους που διδάσκεται στο λύκειο, έ τότε πραγματικά ας μείνει κλειστό. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούμε τη λέξη δημοκρατία πολύ «χαλαρά». Δεν έχουμε επίγνωση της σημασίας της λέξεως όταν πλέον στην Ελλάδα δημοκρατία σημαίνει να απαιτούμε δικαιώματα χωρίς την ευθύνη των πράξεων μας. Ας αναλάβουμε επιτέλους τις ευθύνες των πράξεων μας, όποια ηλικία και να έχουμε.