Λατρευτικές εκδηλώσεις για τα ονομαστήρια του Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεοκλήτου
Φέρομεν εἰς γνῶσιν τῶν εὐσεβῶν Χριστιανῶν ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Θεόκλητος θὰ ἑορτάση τὰ ὀνομαστήριά του τήν 26ην Φεβρουαρίου 2017. Τὸ πρόγραμμα τῶν λατρευτικῶν ἐκδηλώσεων θὰ εἶναι ὡς ἑξῆς:
Σάββατο 25η Φεβρουαρίου 2017
Ἱερὸς Μητροπολιτικὸς Ναὸς Ἁγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης
6:00 μ.μ.: Πανηγυρικὸς Πολυαρχιερατικὸς Ἑσπερινός.
Κυριακή 26η Φεβρουαρίου 2017
Ἱερὸς Μητροπολιτικὸς Ναὸς Ἁγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης
7:00-10:30 π.μ.: Ὄρθρος-Πολυαρχιερατικὴ Θεία Λειτουργία ἱερουργοῦντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπῶν καὶ Ἑορδαίας
κυρίου Θεοκλήτου καί ἑτέρων Μητροπολιτῶν.
6:00-8:00 μ.μ.: Κατανυκτικός Ἑσπερινός (Συγχωρήσεως) χοροστατούντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπῶν καὶ Ἑορδαίας
κυρίου Θεοκλήτου, ὅπου εἰς τό τέλος θά δεχθῆ τάς εὐχάς τῶν πιστῶν
Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης δὲν θὰ δεχθῆ προσωπικὰ δῶρα διὰ τὴν ὀνομαστικήν του ἑορτήν. Ὅποιοι ὅμως ἐπιθυμοῦν, παρακαλοῦνται ἀντὶ δώρων ἂς καταθέσουν τὴν ἀγάπην τους εἰς τὸ Γενικὸν Φιλόπτωχον Ταμεῖον τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Μητροπόλεως.
Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως
Μου
επιτρέπεται να κάνω τρία …”ασεβή” ερωτήματα;
1ον. Στα πανηγύρια για τα ονομαστήρια του δεσπότη μας θα είναι και πάλι
Οικουμενιστές (όπως ο Σύρου Δωρόθεος) ή φέτος θα αξιωθούμε να ζήσουμε μια
εξαίρεση και να μην συγχυστούμε;
2ον. Τα “ονομαστήρια” του σεβασμιωτάτου θα τα χαρούμε μόνο εμείς ή θα τύχει να μεταδοθούν και από το (προσκυνημένο) τηλεοπτικό κανάλι 4Ε ή να καλυφθούν από (φωτογραφικό) ρεπορτάζ του φιλοοικουμενιστικού πρακτορείου εκκλησιαστικών ειδήσεων “Ρομφέα”;
3ον. Πριν λίγες μέρες μίλησε στη Φλώρινα ένας Ιεραπόστολος (ήμουν παρόν)
που μας μετέφερε τη φρίκη που βιώνουν οι γνήσιοι (και όχι οι μισθωτοί) Ποιμένες
του Χριστού, βλέποντας, καθημερινά, παιδάκια να πεθαίνουν από την πείνα.
Ερώτημα: Μετά το “λαμπρό πολυαρχιερατικό συλλείτουργο” των
ονομαστηρίων του δεσπότη μας, οι “Υψηλοί” καλεσμένοι του θα απέλθουν
για τα μέρη τους ή θα τους παρατεθεί κανένα “λουκούλλειο γεύμα” σε
κανένα πολυτελές ξενοδοχείο της Φλώρινας;
Συγνώμη για το θράσος,
Βασίλης Κερμενιώτης,
Υπαγόμενος στην, πάλαι ποτέ, ασκητική, αγρυπνούσα, αγωνιστική, παραδοσιακή και
προ πάντων ορθόδοξη μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας.
Γιὰ ὅλα πάντως ἔχετε ἄποψη κ. Βασίλη. Ἔχετε ὑπ’ ὄψιν σας ὅτι ἀπὸ τὴν Κυριακὴ ἀρχίζει ἡ Κατανυκτικὴ Περίοδος καὶ αὐστηρᾶ Νηστεῖα. Καὶ εἰς τὰ εἰσερχόμενα (τροφὲς, ποτά, ἀπολαύσεις), καὶ – κυρίως – εἰς τὰ ἐξερχόμενα (κρίσεις, ἐπικρίσεις, σχόλια, κείμενα κ.λ.π.). Ὁπότε νηστεῖα καὶ στοὺς λογισμοὺς καὶ περισσότερη διάκριση. Καλὴ Μεγάλη Σαρακοστή!
Αγαπητέ Δημήτριε, βάζεις δύσκολους λογισμούς στον Κύριο Βασίλη και στην κάθε Κυρία Ανδρονίκη, που προσπαθώντας να αποδείξουν στους εαυτούς τους και στους όμοιούς τους ότι είναι οι γνήσιοι Ορθόδοξοι,”απόγονοι” του Αγίου Γέροντα Αυγουστίνου,που με τα λεγόμενά τους λερώνουν την Αγία μνήμη του,και ότι έχουνε το δικαίωμα να κρίνουνε, μάλλον να κατακρίνουνε, ιερωμένους, χωρίς να υπολογίζουν τα λεγόμενα Πατέρων της Εκκλησίας μας, ότι αυτός που θα ασχοληθεί κακοβούλως με το ράσο,ή θα λερωθεί ο ίδιος,ή θα καεί, αφού το ράσο είναι σαν το κάρβουνο.Το άσχημο και το χειρότερο ίσως είναι, ότι σκανδαλίζουν ανθρώπους που προσπαθούν να αγωνιστούν ή να κάνουνε ένα καινούργιο πνευματικό ξεκίνημα μέσα στην Εκκλησία μας.Αγαπητέ Δημήτριε, είπες μια ευλογημένη λέξη,ΔΙΑΚΡΙΣΗ. Εύχομαι ολόψυχα να αγωνιστούμε όλοι μας με διάκριση την Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή.Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα στον Άγιο μας Μητροπολίτη μας.
Κύριε Βασίλη!
Κατ’ ἀρχὰς μπερδεύεστε καὶ μὲ ὀνομάζετε ”Δημήτριε-Ιωάννη”. Ἐπειδὴ δύο ἄνθρωποι συμφωνοῦν σὲ ἕνα θέμα – τὸ ὁποῖο συμφωνεῖτε καὶ ἐσεῖς (ἀρχὴ Μ. Σαρακοστῆς) – δὲν σημαίνει ὅτι ταυτίζονται σὲ ὅλα.Ὁπότε δὲν ἀποδέχομαι ὅσα μοῦ καταλογίζετε.
Κατὰ δεύτερον ἐπισήμανα ὅτι ἀρχίζει ἡ Νηστεῖα καὶ ὅτι θὰ πρέπει νὰ εἴμαστε πιὸ προσεκτικοί…
Κατὰ τρῖτον δὲν διακρίνω ”Διάκριση” στὴν τοποθέτησή σας, ὅταν μοῦ λέτε νὰ πάω στὸ Φιλίππειο καὶ νὰ κεραστῶ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!
Κατὰ τέταρτον δὲν σᾶς κατηγόρησα γιὰ τίποτα – ὅπως ἐσεῖς – ἀλλὰ εἶπα ὅτι ἔχετε ἄποψη…
Καὶ κατὰ πέμπτον τὸ ποιὸς εἶμαι… θὰ σᾶς ἀπαντῆσω μὲ ἄλλον τρόπο.
Αὐτὰ καὶ δὲν πρόκειται νὰ ξαναἀσχοληθῶ μὲ ἄλλα θέματα, παρὰ μὲ τὶς δικές μου ἁμαρτίες, μὲ νηστεῖα, προσευχὴ καὶ μελέτη… Καλὴ Σαρακοστὴ.
Υ.Γ.: Δὲν εἶμαι παιδὶ οὔτε τοῦ τέως Μητροπολίτη, οὔτε τοῦ νῦν. Εἶμαι τέκνον Θεοῦ.
Εν τάξει κ. Δημήτρη, ζητώ συγνώμη. Μπορεί όντως να σας παρεξήγησα και να έκανα λάθος. Βλέποντας όμως κάποιες συμπτώσεις, όπως λ.χ. το ότι:
– δύο σχολιαστές εμφανίζονται ταυτόχρονα και κάνουν διάλογο μεταξύ τους, επικριτικό στο σχόλιό μου,
– εμφανίζονται και οι δύο με μικρά ονόματα,
– και με κεφαλαία γράμματα και τα δύο αυτά ονόματα,
– και, τέλος, ότι στην ουσία και οι δύο δεν προδίδουν την ταυτότητά τους και είναι ανώνυμοι,
πήγε αμέσως το μυαλό μου στο ότι μάλλον πρόκειται για ένα και το αυτό άτομο.
Γράφετε ότι “δὲν πρόκειται νὰ ξαναἀσχοληθῶ μὲ ἄλλα θέματα, παρὰ μὲ τὶς δικές μου ἁμαρτίες, μὲ νηστεῖα, προσευχὴ καὶ μελέτη…”. Κάνετε πάρα πολύ καλά και μακάρι όλοι οι χριστιανοί να κάναμε το ίδιο. Αν όλοι μας κάναμε αληθινή μετάνοια και διορθώναμε τους αμαρτωλούς εαυτούς μας θα προσελκύαμε το έλεος του Θεού, ο οποίος δεν θα επέτρεπε να φτάσουμε, ως έθνος και ως Χώρα, στην παρούσα τραγική κατάσταση.
Επιτρέψτε μου, όμως, να σας πω ότι έχουμε υποχρέωση να ενδιαφερόμαστε ενεργά και για τα θέματα της Εκκλησίας. Ο άγιος Γέροντάς μας, ο Πατήρ Αυγουστίνος, έγραψε ότι «είναι σατανικός ο λόγος: “Δεν μ’ ενδιαφέρει τι κάνουν οι παπάδες και οι δεσποτάδες· εγώ κοιτάζω μόνο την ψυχή μου και εκτελώ τα θρησκευτικά μου καθήκοντα”. Διότι “χριστιανός” που αδιαφορεί για το υπόλοιπο σώμα της Εκκλησίας δεν είναι χριστιανός!»* (Εννοείται, ότι δεν παρέθεσα τα γραφόμενα του Πατρός για να επιρρίψω προσωπική μομφή σ’ εσάς).
Καλὴ Σαρακοστὴ, κ. Δημήτρη.
* Αυγουστίνου Καντιώτου, “Εκκλησιαστικός στρουθοκαμηλισμός”, εκδ. Σταυρός, Αθήναι 1973, σελ. 8-9
Αγαπητέ κύριε “Δημήτριε-Ιωάννη” (αποκαλώ και τους “δύο” σχολιαστές με ένα κοινό όνομα, γιατί πιστεύω ότι είναι το ίδιο και το αυτό πρόσωπο), γιατί δεν γράφετε το ονοματεπώνυμό σας; Φοβόσαστε τίποτα; Είναι πολύ εύκολο και ανώδυνο το να γράφει κανείς ανώνυμα σχόλια .
1ον. Δεν αναφέρετε τίποτα “για την ταμπακέρα”. Γιατί;
2ον. Με κατηγορείτε ότι πέφτω στο αμάρτημα της κατακρίσεως. Μην μπερδεύεστε κύριε. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει ότι «Το “Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε” περί βίου εστίν, ου περί Πίστεως» (1). Δηλαδή, ξεκαθαρίζει ο Άγιος, ότι η εντολή του Κυρίου “μην κατακρίνετε για να μην κατακριθείτε”(Ματθ. 7:1), αφορά το βίο, την καθημερινή μας ζωή και όχι τα θέματα που άπτονται της Πίστεως! Όταν θίγεται το Δόγμα έχουμε δικαίωμα να εκφράσουμε κρίση ακόμη και για επισκόπους, αρχιεπισκόπους και Πατριάρχες. Μάλιστα, όπως αποδείξαμε στο κείμενό μας «Ποιοί “διασπούν” την ενότητα της μητροπόλεώς μας;» (2), επικαλούμενοι λόγους Αγίων, ο πιστός λαός δεν έχει απλώς δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση να διαμαρτυρηθεί όταν προδίδεται η Ορθοδοξία.
Σήμερα, λοιπόν, η πραγματικότητα στην Εκκλησία μας δεν είναι καθόλου ρόδινη αλλά ζοφερή: Οι περισσότεροι επίσκοποι αποδέχτηκαν δουλικά τη Σύνοδο της Κρήτης που εκκλησιαστικοποίησε την αίρεση του Οικουμενισμού. Η Χολέρα της αίρεσης δεν είναι πλέον μακριά. Είναι εντός των τειχών. Κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Οι μισθωτοί Ποιμένες, όμως, όχι μόνο δεν αγωνίζονται εναντίον της, αλλά κρατούν στο σκοτάδι το λαό και τον παραπληροφορούν! Τέτοιοι επίορκοι μητροπολίτες μαζεύτηκαν και τώρα στα “ονομαστήρια” του δεσπότη μας. Και ήταν τόσο “σημαντικό” γεγονός ο “Εσπερινός των Ονομαστηρίων του Μητροπολίτη Φλωρίνης” που είναι, σήμερα, πρωτοσέλιδο στο μεγάλο πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων “Ρομφαία”! Μάλιστα, φιγουράρουν και πενήντα (50) φωτογραφίες! Ολόκληρο άλμπουμ! Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;
3ον. Μου υπενθυμίζετε ότι είναι καιρός μετανοίας και περισυλλογής: “Την Κυριακή αρχίζει η Κατανυκτική Περίοδος: Νηστεία και στους λογισμούς και περισσότερη διάκριση”, με συμβουλεύετε.
Κύριε “Δημήτριε-Ιωάννη”, είναι καιρός μετανοίας μόνο για εμάς τους “κοινούς θνητούς”; Για τους δεσποτάδες και τους αρχιμανδρίτες που τους περιβάλλουν, δεν είναι; Σας ερωτώ:
– πότε θα ζητήσουν συγνώμη και θα μετανοήσουν εκείνοι οι μοιραίοι ρασοφόροι που επί 17 συναπτά έτη επηρεάζουν αρνητικά τον καλό μας τον επίσκοπο, οδηγώντας τον σε συνθηκολόγηση με την αίρεση και φιλικές σχέσεις με κορυφαίους Οικουμενιστές;
– πότε θα ζητήσουν συγνώμη και θα μετανοήσουν εκείνοι οι ιερείς που προπαγανδίζουν ανοιχτά την αίρεση του Οικουμενισμού στην άλλοτε παραδοσιακή μητρόπολή μας; (τους κατονόμασα σε πρόσφατο άρθρο μου)
– πότε θα ζητήσουν συγνώμη και θα μετανοήσουν εκείνοι οι κληρικοί που τον τελευταίο καιρό καταφέρθηκαν εναντίον μας με χυδαιότητα και μένος που δεν μεταχειρίζονται όχι άθεοι, αλλά ούτε και άνθρωποι του υποκόσμου; (έχουν δημοσιευθεί τα άρθρα τους)
– πότε θα ζητήσουν συγνώμη και θα μετανοήσουν εκείνοι οι 5-6 αρχιμανδρίτες μας που δηλώνουν, δημοσίως, θαυμαστές του Πατριάρχη βαρθολομαίου; (Μάλιστα, ένας εξ αυτών, αφιέρωσε και ένα βιβλίο, που έγραψε πρόσφατα, στον μεγαλύτερο αιρετικό όλων των αιώνων!)
4ον. Μας κατηγορείτε, όσους διαμαρτυρόμαστε, ότι “το χειρότερο είναι ότι σκανδαλίζετε ανθρώπους που προσπαθούν να
αγωνιστούν ή να κάνουνε ένα καινούργιο πνευματικό ξεκίνημα μέσα στην
Εκκλησία μας”.
Ξέρετε, κύριε, πόσα χρόνια συγκρατώ τον εαυτό μου, “με νύχια και με δόντια”, για να μην γράψω γι’ αυτά που συμβαίνουν στη μητρόπολή μας, ακριβώς για να μην σκανδαλιστούν ψυχές; Δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια! Να σας εξομολογηθώ κάτι; Το μετάνιωσα πικρά που δεν έγραφα χρόνια νωρίτερα. Θεωρώ πλέον και τον εαυτό μου συνυπεύθυνο για την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η μητρόπολη, γιατί με την ανοχή και τη σιωπή μας το κακό απέκτησε ρίζες και θέριεψε. Αν διαμαρτυρόμασταν από την αρχή, ίσως ο σεβασμιώτατος να μην παρασυρόταν από τους κακούς συμβούλους του. Δυστυχώς, όλη η πορεία της μητροπόλεώς μας, τα τελευταία 17 χρόνια, είναι ένα Σκάνδαλο, με κεφαλαίο σίγμα.
5ον. Το ότι αναφέρετε και την “Κυρία Ανδρονίκη” (Καπλάνογλου) με κάνει να υποπτεύομαι ότι σχετίζεσθε με άτομα του περιβάλλοντος του μητροπολίτη, τα οποία απεχθάνονται τη γενναία αυτή γυναίκα που διαχειρίζεται το μαχητικό ιστολόγιο “Αυγουστίνος Καντιώτης” (www.augoustinos-kantiotis.gr). Και την απεχθάνονται γιατί, απλούστατα, η κυρία Νίκη, όλα αυτά τα χρόνια, γράφει την ωμή αλήθεια γι’ αυτά που συμβαίνουν στη μητρόπολη. Φυσικό είναι να μην το ανέχονται αυτό οι ένοχες συνειδήσεις τους.
6ον. Εν τέλει, το ποιοί είναι εκείνοι που “λερώνουν την Αγία μνήμη του Γέροντα Αυγουστίνου” είναι “ηλίου φαεινότερο”.
Κύριε “Δημήτριε-Ιωάννη”, ο σεβασμιώτατος έχει ανάγκη από ανθρώπους που θα του πουν την αλήθεια. Δεν χρειάζεται άλλους κόλακες και γλύφτες.
Με τιμή,
Βασίλης Κερμενιώτης
Υ.Γ. Διάβασα αργά το σχόλιό σας. Αν το έβλεπα νωρίτερα θα σας πρότεινα να σπεύσετε στο ξενοδοχείο “Φιλίππειο” για να κεραστείτε κι εσείς στο πλούσιο δείπνο που παρέθεσε ο σεβασμιώτατος στους Υψηλούς καλεσμένους του.
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:
1. Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ομιλία εις την προς Εβραίους 34, 1, PG 63, 231.232
2. Στο άρθρο μας: «Ποιοί “διασπούν” την ενότητα της μητροπόλεώς μας;» https://drive.google.com/open?id=0B1rFS_QTfNudWjVXYjUyR25zZzg διαβάστε το κεφάλαιο: «ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ: “ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΑΙΡΕΣΕΩΣ, Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ”. ΤΕΛΙΚΑ, ΠΟΙΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ π. ΘΕΟΚΛΗΤΟ; »
Δε γνωρίζω σε τόσο βάθος τα θέματα που αναπτύσσετε γι αυτό προτίμησα να μη γράψω κάποιο σχόλιο αλλά βλέποντας την ανούσια επίθεση από τους κυρίους Ιωάννη και Δημήτρη ένιωσα την ανάγκη να σας υπερασπιστώ. Αγαπητοί κύριοι, υπάρχουν δύο ειδών πιστοί: Οι “Πίστευε και μη ερεύνα” και οι “Πίστευε και μη, ερεύνα”. Ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει. Όπως προείπα δε γνωρίζω σε βάθος τα θέματα που θίγονται γι αυτό δε θα εκφέρω προσωπική γνώμη, αλλά θα θίξω τη στάση σας απέναντι στο σχόλιο του κ. Κερμενιώτη. Γράφτηκαν κάποια πράγματα, τα οποία δεν αντικρούσατε(!) ως αναληθή παρά μόνο δείξατε τη δυσφορία σας που κάποιος τόλμησε να αμφισβητήσει το έργο των μεγάλων πατέρων της εκκλησιάς. Ο λόγος που βρισκόμαστε στη σημερινή πολιτική και ηθική κατάσταση του τόπου μας είναι γιατί επιλέγουμε να είμαστε πάντα αρεστοί και πολιτικά ορθοί στους “ανωτέρους” μας. Προσωπικά προτιμώ να διαβάζω σχόλια που θέτουν κάποιους προβληματισμούς και κρίνουν συμπεριφορές, τα οποία αν είναι ψευδή θα είμαι ο πρώτος που θα τα αντικρούσω, παρά σχόλια του τύπου μη, δεν είναι πρέπον, πιπέρι μέρες που είναι… Και κάτι τελευταίο Ο Χριστός δεν είπε στον “άπιστο” Θωμά “πίστευε και μη ερεύνα”, αλλά τον προέτρεψε να ελέγξει με τα ίδια του τα χέρια τις τρύπες από τα καρφιά Του! Καλή Σαρακοστή!
Νικ Κ.
“Εν τη προαιρέσει η μοχθηρία και το αδικείν” φιλοσοφούσε ο Αριστοτέλης, αγαπητέ Βασίλη.
Διότι κατάπτυστη μοχθηρία εστί, πέντε μέρες πριν την ονομαστική εορτή του γέροντα Μητροπολίτου, να υποβάλλεις τα «ασεβή» (κατά δική σου τοποθέτηση) ερωτήματα, τα οποία βρίθουν μισαλλοδοξίας και κακής προαίρεσης.
Σύμφωνα με την αστεία επιχειρηματολογία και τα βλοσυρά ευφυολογήματα που αναπτύσσεις, κύριε Κερμενιώτη, ο Μητροπολίτης θα έπρεπε:
1. Να εκδιώξει τους μη αρεστούς -στην αφεντιά σου- Μητροπολίτες για να μην… συγχυστείς (!!!) παραβλέποντας ότι αυτοί διένυσαν εκατοντάδες χιλιομέτρων για να τιμήσουν μία παλλαϊκά, κοινώς αποδεκτή και μεγαλοπρεπή φυσιογνωμία όπως αυτή του π.Θεοκλήτου.
2. Να απαγορεύσει την παρουσία των μέσων ενημέρωσης, (κατ΄ εικόνα δικτατορικών καθεστώτων), επειδή – απλά – εσένα δεν σου… αρέσει (!!!)
3. Να… καταδιώξει τους Μητροπολίτες που παρευρέθησαν στην ονομαστική εορτή, αμέσως μετά το πέρας αυτής, δίχως να τους προσφέρει ένα γεύμα (όπως ο οποιοσδήποτε θνητός πράττει για να τιμήσει τους καλεσμένους του) επειδή υφίσταται έλλειψη τροφής στην Αφρική.
Και ενώ οι θέσεις σου, αποτελούν προσωποπαγείς μομφές κατάκρισης ενός καταξιωμένου – στην συνείδηση του απλού χριστιανού- ιερωμένου, με περίσσια θρασύτητα τις κατονομάζεις ως κρίσεις «υπέρ της Πίστεως», προφανώς μπερδεύοντας την Πίστη με την.. ταραμοσαλάτα.
Επιπρόσθετα -δίχως ίχνος αιδούς- καταλήγεις στο συμπέρασμα, της διακόνευσης της Μητρόπολης Φλωρίνης- Πρεσπών & Εορδαίας, από έναν «άβουλο μητροπολίτη», που ..παρασύρεται (!!!) από τον περίγυρο και τον οποίον, εσύ Βασίλη, θα είχες βάλει στον σωστό δρόμο εάν έγραφες 17 χρόνια πριν (από την ενθρόνιση δηλαδή !!!!) τα ευφάνταστα βδελύγματά σου.
Με εκπλήσσεις κάθε φορά που παραθέτεις τις απόψεις σου, αλλά ενίοτε σε καταδιώκουν και κρίσεις υπέρμετρης μετριοφροσύνης, αφού αυτοανακηρύσσεσαι και ως ο «ορθοτομών τον λόγο της σης αληθείας» και αποκαλείς «κόλακες και γλύφτες» όσους τυγχάνει να έχουν διαφορετική θέση και αισθήματα για τον μητροπολίτη μας !!!!!!
Το τα αδύνατα διώκειν μανικόν• αδύνατον δε το τους φαύλους μη τοιαύτά τινα ποιείν , Βασίλη.
ΥΓ.
1. Προσωπικά, Βασίλη, δεν γνώριζα ότι η παράθεση του δείπνου έλαβε χώρα στο «Φιλίππειον» . Εσύ, Πτολεμαΐδιώτης γαρ, γνωρίζεις καλύτερα – καθώς φαίνεται- όλα αυτά που σε βοηθούν στην υπέρ… Πίστεως… κατάκριση…
2. Σε συνεπήρε η υπέρμετρα, επιθετική γραφολογία σου, που ξέχασες ένα απλό «πολύχρονος» να ευχηθείς στον επίσκοπό μας… που τόσο αγαπάς!!!! (κατά σωρεία δήλωσεών σου )….
Επέτρεψέ μου να σε αγαπώ και να σε συμπωνώ, χωρίς να με ενδιαφέρουν τα δικά σου, επιθετικά ενίοτε, συναισθήματα….
Αυτή, ίσως, είναι η διαφορά μας…
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ σε όλους μας…