3 τρόποι που μετατρέπουν στο web τους χρήστες των social media σε πελάτες
Τα social media είναι θαυμάσια, αλλά με τόσους ανθρώπους και δημοσιεύσεις, είναι εύκολο ακόμα και για έναν έμπειρο online marketer να αισθανθεί συγκλονισμένος.
Ο όγκος του περιεχομένου μπορεί να σας κάνει να χαζεύετε για ώρες, χωρίς τέλος.
Εμείς αλλά και πολλοί άλλοι, που ασχολούμαστε με την κατασκευή ιστοσελίδων, θεωρούμε το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι υποχρεωτικό, αν θέλετε οι χρήστες των social media να γίνουν τακτικοί επισκέπτες και πελάτες σας. Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, και το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι ο μόνος τρόπος για να γίνετε δημοφιλής στις μηχανές αναζήτησης. Η Google απαιτεί υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, και δεδομένου ότι η Google ελέγχει το 31% της διαδικτυακής κίνησης, θα θέλατε να βρίσκεστε στην καλή πλευρά της.
Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να προχωρήσετε πέρα από την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σε εμπνευσμένα κλικ που μετατρέπονται σε πωλήσεις ή συνδρομητές.
Ακολουθήστε αυτές τις τρεις συμβουλές για να αυξήσετε τους επισκέπτες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τους μετατρέψετε σε πελάτες.
1 . Προσδιορίστε υψηλής ποιότητας συνδέσεις για να τονώσετε την κυκλοφορία.
Αν διαχειρίζεστε μία μεγάλη εμπορική επωνυμία με εκατοντάδες ή χιλιάδες μανιώδεις οπαδούς, μπορείτε να δημοσιεύσετε το περιεχόμενο στην αρχική σελίδα ή τη ροή ειδήσεών σας, αλλά για πολλούς των οποίων η κατάσταση σύνδεσης δεν μοιάζει με αυτή, είναι απαραίτητη η χρήση διαφορετικών τακτικών.
Αν θέλετε να αυξήσετε το conversion rate μέσω των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των χρηστών των ιστοσελίδων, η αύξηση της κυκλοφορίας είναι ζωτικής σημασίας. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να πετύχετε κάτι τέτοιο έγκειται στους υψηλής ποιότητας συνδέσμους, που προκαλούν τους χρήστες να κάνουν κλικ.
Σύνδεσμοι που αποκτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι υψηλής ποιότητας για τα πρότυπα της Google, επειδή οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν υψηλή διαδικτυακή εξουσία. Προσφέρουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και καλύτερες ευκαιρίες από ό, τι άλλες πηγές συνδέσμων. Ακόμα κι αν έχετε μια σχετικά νέα ιστοσελίδα, είναι πιθανό να λάβετε υψηλές βαθμολογίες στην οργανική αναζήτηση.
Χρησιμοποιήστε διάφορα εργαλεία για να ταυτοποιήσετε τους χρήστες που ασκούν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που συσχετίζονται με την δική σας θέση και να ανακαλύψετε τι λένε. Συνδεθείτε μαζί τους και πείστε τους να αναφέρουν την επωνυμία σας για να κερδίσετε ένα σύνδεσμο και την προσοχή των ακολούθων τους.
- Προσφέρετε στους χρήστες ένα λόγο να κάνουν κλικ στους συνδέσμους σας.
Πολλοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων, μαρτυρούν ότι υπάρχουν πολλές μη έμπιστες δημοσιεύσεις από τις διαδικτυακές επιχειρήσεις. Αν θέλετε οι χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο, πρέπει να τους δώσετε έναν πιστικό λόγο.
Αμέτρητοι διευθυντές εταιριών κάνουν τα πάντα σωστά από την πλευρά τους αλλά αποτυγχάνουν οικτρά στις κοινωνικές στρατηγικές. Ο λόγος είναι απλός: Οι δημοσιεύσεις τους δεν αποτελούν έλξη για δράση.
Πείτε στο κοινό σας τι επιθυμείτε να κάνει, είτε πρόκειται για ένα κλικ , μια αγορά η οποιαδήποτε άλλη δράση.
Το Twitter αλλά και το Facebook προσπάθησαν να επιλύσουν αυτό το πρόβλημα προσθέτοντας εικόνες στις δημοσιεύσεις. Οι εικόνες αυξάνουν το engagement και τα ποσοστά των κλικ στις δημοσιεύσεις. Μία έρευνα πάνω στα social media που πραγματοποιήθηκε το 2014 αποκάλυψε ότι η προσθήκη μίας φωτογραφίας σε μία δημοσίευση αυξάνει τις επαναδημοσιεύσεις κατά 35%. Παρόλα αυτά , μία εικόνα δεν είναι αρκετή.
Μην διαμοιράζετε πολλά πράγματα στις δημοσιεύσεις σας, αλλά καλύτερα, συμπεριλάβετε μία έκπληξη. Αν δίνετε πολλές πληροφορίες , τότε δίνετε στον χρήστη την δυνατότητα να αντιληφθεί αν ενδιαφέρεται η όχι πριν κάνουν κλικ. Υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στην υπερβολικά χαμηλή και την υπερβολικά υψηλή διαμοίραση. Μην την ξεπεράσετε.
Ακριβώς όπως μπορείτε να διαμορφώσετε προσεκτικά τους τίτλους των άρθρων σας, να γράψετε έναν πρόλογο για τους συνδέσμους, που εμπνέει το χρήστη να κάνει κλικ σε αυτούς. Χρησιμοποιήστε ένα γράφημα, μία φωτογραφία ή ένα βίντεο για να προκαλέσετε το κοινό να διαβάσει περισσότερα.
- Διαλέξτε προσεκτικά τις επικεφαλίδες σας για να επικαλεστείτε την επιθυμία.
Οι περισσότεροι διευθυντές brand ήδη δημιουργούν θαυμάσιο περιεχόμενο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουν το πώς θα κάνουν το περιεχόμενό τους να τραβήξει την προσοχή του κοινού τους.
Δημιουργείστε τίτλους για να μεταφέρετε αξία στο κοινό σας και να του εξάψετε την περιέργεια. Υπάρχει ένα πράγμα να πούμε, «6 συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδας για να βελτιώσετε την θέση σας στις μηχανές αναζήτησης» και ένα ακόμα, «6 τρόποι που θα βοηθήσουν τους σχεδιαστές και τους πωλητές να βελτιώσουν το conversion rate σε landing pages.»
Η δημιουργία τίτλων που μπορεί κανείς εύκολα να θυμηθεί, βοηθούν στην στοχοθέτηση του σωστού κοινού, που προσελκύει υψηλής ποιότητας συνδέσμους που μπορούν να μετατρέψουν τους ακολούθους σας στα social media, σε πελάτες σας.