Αμίρ ο άμοιρος
του Παντελή Μιντεκίδη
Α. Θεωρία
- Οι υλικές συνθήκες ζωής των ανθρώπων σε τελική ανάλυση καθορίζουν την συνείδησή τους και αυτή, με την σειρά της, καθορίζει την βούληση και τον τρόπο δράσεώς τους.
- Ο μετανάστης στην χώρα καταγωγής του, εξ’ αιτίας των ίδιων υλικών συνθηκών ζωής του, είναι μία εν δυνάμει επαναστατική δύναμη. Όταν όμως αυτός μεταναστεύσει σε μία καπιταλιστική χώρα, εξ αιτίας των νέων συνθηκών ζωής του σε αυτήν την χώρα, νιώθοντας αναβαθμισμένος, μετατρέπεται σε αντιδραστική δύναμη.
- Ο προλεταριακός εθνικισμός (πατριωτισμός) και ο προλεταριακός διεθνισμός είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, προσιδιάζουν στην εργατική τάξη μιάς καπιταλιστικής χώρας και είναι σύμφυτα χαρακτηριστικά των πρωτοπόρων, συνειδητών τμημάτων αυτής της τάξης.
Κατ’ αντιδιαστολήν, ο αστικός εθνικισμός (νασιοναλισμός) και ο αστικός διεθνισμός (κοσμοπολιτισμός) είναι επίσης οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος, προσιδιάζουν στην άρχουσα τάξη μιάς καπιταλιστικής χώρας και είναι σύμφυτα χαρακτηριστικά αυτής της τάξης.
Τόσον η πρώτη δυάδα όσον και η δεύτερη δυάδα απαρτίζουν δύο ενιαία διαλεκτικά δίπολα, συντιθέμενα σε ένα ενιαίο διαλεκτικό δίπολο ενότητας και πάλης των αντιθέτων, όπου το κάθε ξεχωριστά παρμένο στοιχείο του ενός διπόλου αποκλείει και τα δύο στοιχεία του άλλου, καθώς στην ενότητα και πάλη των αντιθέτων η ενότητα είναι το σχετικό και η πάλη το απόλυτο. - Συνοπτικώς:
«Πατριωτισμός χωρίς διεθνισμό» = «Αστικός εθνικισμός (νασιοναλισμός)»
«Διεθνισμός δίχως πατριωτισμό» = «Αστικός κοσμοπολιτισμός»
(Οι λέξεις «χωρίς» και «δίχως» δεν είναι συνώνυμες.)
- Συνεπώς, η αντιδραστική πολιτική των καπιταλιστικών χωρών υποδοχής, «φιλοξενίας!!!», μεταναστών, θέλει τον μετανάστη τόσον διαχωρισμένο από το κοινωνικό σώμα (εθνικισμός) όσον και ενσωματομένο-αφομοιωμένο μέσα στο εθνικοκοινωνικό σώμα («διεθνισμός»), τουτέστιν, θέλει τον μετανάστη να ευρίσκεται σε συνειδησιακή σύγχυση, και σε ανασφαλή τρόπο ζωής, ως ένα ερμαφρόδιτο, ενεργούμενο μέλος του «φιλοξενούντος!!!» κοινωνικού σώματος.
- Προβοκάτσια σημαίνει ότι: σχεδιοποιημένα προκαλώ (πρώτος δράστης, φυσικός αυτουργός) μία ενέργεια η οποία να έχει ένα ευρύ ειδικό κοινωνικό αντίκτυπο, με σκοπό να δώσω πάτημα-πάσα σε κάποιον άλλον (δεύτερο δράστη, ηθικός αυτουργός) ο οποίος δράττοντας της ευκαιρίας-πάσας και πατώντας πάνω στον αντίκτυπο, προχωράει την ενέργεια κατευθύνοντάς την τώρα και προβάλλοντάς την κατά τέτοιον τρόπο ώστε να εξυπηρετεί το ίδιον ποθητό συμφέρον του δευτέρου.
- Η Ελληνική άρχουσα τάξη (δηλαδή μία μαφιόζικη Κάστα) με σημερινή κυβερνητική εκπροσώπηση τον ΣΥΡΙΖΑ του Τσίπρα, αφενός, έχει την ανάγκη φτηνών εργατικών χεριών, προκειμένου να πραγματοποιήσει τις επιταγές των Ευρωπαίων αφεντικών της που στοχεύουν στην μετατροπή της Ελλάδος σε ζώνη «ανάπτυξης», στα πλαίσια του ανταγωνισμού της ΕΕ με τις Κίνα, Ινδία κ.α., καθώς και σε αποθήκη-πάρκινγκ εργατικού δυναμικού για διοχέτευσή του προς τις βιομηχανικές χώρες της ΕΕ, αφετέρου, λόγω της Ελληνικής αυξημένης υπογεννητικότητας, αυξημένης θνησιμότητας και μειούμενου προσδόκιμου ζωής, είναι αναγκασμένη να παίξει επιπλέον και το χαρτί του αφομοιωτισμού, ο οποίος πρέπει να γίνει τρυφερά, για μα μην πονέσουν και ξυπνήσουν από το όνειρο που ζουν οι «άθλιοι» αφροασιάτες.
- Με βάση αυτές τις αρχές θα κρίνουμε την περίπτωση του άμοιρου Αμίρ.
Β. Εφαρμογή
- Τα αληθινά γεγονότα.
Η κλήρωση στο σχολείο έγινε όπως προβλέπεται.
Ο Αφγανικής καταγωγής μαθητής που κληρώθηκε είχε απαλλαγεί από το μάθημα των Θρησκευτικών και από τον εκκλησιασμό. Γι’ αυτό ρωτήθηκε η οικογένεια μέσω του κοινωνικού λειτουργού του Δήμου (ο οποίος είναι ο ενδιάμεσος για την επικοινωνία, αφού η οικογένεια ήρθε την άνοιξη στην Ελλάδα και υπάρχει θέμα επικοινωνίας καθώς δεν γνωρίζουν άλλη γλώσσα) για το τί θα κάνει το παιδί.
Ο κοινωνικός λειτουργός ενημέρωσε το σχολείο ότι το παιδί δεν θα κρατήσει την σημαία. (Δικαίως, αφού μεταξύ άλλων φέρει και τον σταυρό που είναι σύμβολο διάφορης θρησκείας από αυτήν του τόπου καταγωγής του και της οικογένειάς του.)
Στην συνέχεια προχώρησαν σε νέα κλήρωση και κληρώθηκε μαθητής από την Αλβανία.
Ο σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε να δώσει την πινακίδα στον Αφγανό μαθητή θέλοντας να τον στηρίξει, αφού ήδη είχε πληροφορηθεί πως κληρώθηκε.
Όλα έγιναν με αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων και με ενημέρωση, στην συνέχεια, της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ωστόσο, ενώ ο Αμίρ είναι στην Ε’ Δημοτικού, πώς συμμετείχε στην κλήρωση, από τη στιγμή που το Προεδρικό Διάταγμα ορίζει ρητώς ότι η κλήρωση γίνεται ανάμεσα σε μαθητές της ΣΤ’ μόνον Δημοτικού; Κάποιοι παρέσυραν τον σύλλογο και έβαλλαν στην κληρωτίδα το όνομα του Αμίρ που είναι μαθητής της Ε’ δημοτικού και όχι της ΣΤ’.
Γίνονται τα γνωστά γεγονότα στο σπίτι του Αμίρ και δεν θα αναφερθώ στο ρημάδι το χαρτόνι με την επιγραφή: «φύγε από δω στο χωριό σου φύγε» που βρομάει από όπου και αν την πιάσεις.
Φυσικά κατά την συνήθη τακτική τους, εύκολα η πράξη αποδίδεται σε ακροδεξιούς, φασίστες, χρυσαυγίτες κλπ. Άλλωστε, ποιός δεν θα το χάψει και ποιός θα καθίσει να αναλύσει την υπόθεση καρά-καρέ.
Απορίας άξιον: Αφού και ο δεύτερος κληρωθείς ήταν μουσουλμάνος Αλβανός, γιατί τάχα δεν έπεσαν πέτρες στο σπίτι του;
Ολόκληρη Ελληνική άρχουσα τάξη-Κάστα, ούτε μια προβοκάτσια της προκοπής είναι σε θέσει να στήσει!
Για να ξελασπώσουν το μόνο που τους απομένει τώρα είναι να δωροδοκήσουν κάποιον ακροδεξιό της πλάκας για να αναλάβει την ευθύνη, καθότι το Μάπετ Σόου της Χρυσής Αυγής είναι κομματάκι πιό σοβαρό για να ανακατευτεί με τοιούτες μπίζνες.
- Η προβοκάτσια
Είναι ολοφάνερο ότι η ιστορία του Αμίρ είναι μια κακοστημένη κυβερνητική κατά τα φαινόμενα προβοκάτσια. Εδώ δεν εμπλέκονται ούτε οι πάσης φύσεως δικαιωματιστές, ΜΚΟ κλπ, ούτε οι γνωστοί φιλοκυβερνητικοί εθνομηδενιστές που παίζουν εμφυλιοπολεμικά παιχνίδια εις βάρος και των γηγενών και των μεταναστών-προσφύγων.
Εδώ από μακριά βρομάει καμαρίλα Μαξίμου, ικανή μόνον για πράξεις του πλέον ευτελούς Γκεμπελικού λαϊκισμού. Αμετροέπεια άνευ ορίων! Και να σκεφτεί κάποιος ότι το χαρακτηριστικό του Ελληνικού πολιτισμού, το «μέτρον», έχει πλέον χαθεί από αυτούς τους γερμανοδοσίλογους της Τσιπροαριστεράς.
Θα πρέπει κανείς να είναι εντελώς ηλίθιος για να πιστέψει ότι το γεγονός δεν είναι καραμπινάτη προβοκάτσια:
α) Ο πρωθυπουργός τηλεφωνεί στην μητέρα, αυτοπροσώπως!
β) Ο υπουργός Μουζάλας επισκέπτεται το σπίτι του Αμίρ!!
γ) Προσκαλείται μητέρα (που προηγουμένως έχει αρνηθεί στο παιδί της να κρατήσει την σημαία) και γιός στο Μαξίμου, όπου δωρίζεται Ελληνική Σημαία από τα χέρια του πρωθυπουργού της χώρας, με την μητέρα «κατουρημένη» από την χαρά της!!!
δ) Παραλλήλως, η γνωστή γιάφκα του ΣΥΡΙΖΑ που φέρει το όνομα ΕΡΤ, παίζει ασταμάτητα τα σχετικά βίντεο!!!!
Μόνον εθνικό ήρωα δεν ανακήρυξαν τον καημενούλη τον Αμίρ. Πιθανώς κάποιοι ποιό «διεθνιστές» από τον ΣΥΡΙΖΑ -οι γνωστές «επαναστατικές» ουρίτσες του ΣΥΡΙΖΑ- να τον είχαν ανακηρύξει όχι απλώς εθνικό αλλά διεθνικό ήρωα!
Άραγε, θα ονομάσουν καμία οδό με το όνομα του: «Οδός Αμίρ Κακομοίρ»;
Βρήκαν οι προβοκάτορες κυβερνητικοί ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ένα αξιοπρεπέστατο παιδάκι -το οποίο μάλιστα ως φαίνεται όντος αγάπησε τον τόπο υποδοχής του- και μία ταλαίπωρη μητέρα, και τους γελοιοποιούν για να παίξουν τα βρώμικα παιχνίδια τους, οι «αριστεροί» ανθρωπιστές της πλάκας!!
Αλλά πού δικαιοσύνη σε αυτήν την χώρα για να τους μπουντρουμιάσει.
Η αλληλουχία και η ποιότητα, λοιπόν, των γεγονότων αδιαμφισβήτητα οδηγεί σε ένα και μόνον ένα συμπέρασμα.
Όλα έγιναν για ένα και μόνον σκοπό:
Προκειμένου να φτάσει το θέμα στο Μαξίμου και να προβληθεί το Σκουπιδαριό του Μαξίμου, εγχωρίως και ευρωπαϊκώς, ταυτοχρόνως και ως υπερασπιστής των δήθεν καταδιωγμένων μεταναστών (αστικός διεθνισμός), αλλά και ως καλός ορθόδοξος σταυροφόρος και ελληναράς (αστικός εθνικισμός).
Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που το Σκουπίδι του Μαξίμου χρησιμοποιεί μετανάστες για την δική του προβολή. Παρόμοια κουτοπονηριά διέπραξε και το 2008, όταν προκειμένου πάλι να επιδειχθεί στα όμματα της εκλογικής του πελατείας, ταυτοχρόνως, και ως διεθνιστής αλλά και ως τιμών την εθνική αρχή, εμφανίστηκε να συνοδεύει στην καθιερωμένη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, στο προεδρικό μέγαρο, μία νεαρά κοπέλα ονόματι Καντίτσα Σάνκο, κομμώτρια τότε στο επάγγελμα, από την Σιέρα Λεόνε, κάτοικο Αχαρνών. (Δεν μας είπαν όμως μετά την εκδήλωση τί απέγινε η φουκαριάρα η κομμώτρια …)
Γ. Συμπεράσματα
- Είναι ακριβώς οι «αριστεροί φίλοι» της λαθραίας είτε «νόμιμης» (από αστικής άποψης και τα δύο) μετανάστευσης που συντείνουν στην μετάλλαξη του ταξικού σε εθνικό, βάζοντας ξένους και ντόπιους να αλληλοσπαράζονται για μία καλύτερη θέση κάτω από τον επίζηλο, για τους μετανάστες, καπιταλιστικό ήλιο των χωρών υποδοχής.
Είναι οι ίδιοι αυτοί οι «αριστεροί» που μεταποιούν τους μετανάστες σε πρόσφυγες και τους πρόσφυγες σε μετανάστες δικαιολογώντας -πέρα από τα γυναικόπαιδα και τους γέροντες- τους λιποτάκτες και αυτόμολους των πατρίδων τους οι οποίοι δραπετεύουν από τους εθνικοαπελευθερωτικούς και ταξικούς αγώνες των χωρών τους, για να παραδοθούν και να υπηρετήσουν ως φτηνό εργατικό δυναμικό και ως εν δυνάμει απεργοσπαστικός μηχανισμός, τους κοινούς εθνικούς και ταξικούς μας εχθρούς.
- Τέλος, θα μπορούσε να δεχτεί κάποιος το ενδεχόμενο να έκαναν την πράξη άτομα εμφορούμενα από ιδέες αστικού εθνικισμού (νασιοναλισμού), με την αιτιολογία ότι προσεβλήθησαν από την στάση της μητέρας μουσουλμάνας που αρνήθηκε την τιμή (αν το θέλετε ατίμωση) να σηκώσει ο γιός την φέρουσα τον σταυρό Ελληνική σημαία… Διότι η πινακίδα που επιδείκνυε ο Αμίρ, από κανέναν χρυσαυγίτη δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί τόσο μεγάλη προσβολή ώστε να επισύρει τα βίαια γεγονότα που ακολούθησαν, δηλαδή την επίθεση στο σπίτι του Αμίρ. Δεν στέκονται αυτοί σε τέτοιες λεπτομέρειες, είναι διαφορετικές οι μέθοδοι και πρακτικές τους …
Πάντως, η επιγραφή στο χαρτόνι από χαρτοκιβώτιο ουδόλως παραπέμπει σε ακροδεξιό δράστη, παρά μόνον κατά Εξάρχεια μεριά σε αριστερές και αναρχικές ουρές του ΣΥΡΙΖΑ…, και ήταν σαφώς πολύτιμο δώρο στα χέρια του προβοκάτορα Τσίπρα.
Παντελής Μιντεκίδης
Φλώρινα, 5 Νοεμβρίου, 2017