ΤΑΞΙ Φλώρινας: Μια άθλια και ανήθικη πρόταση
Αναφορικά με την πρόσφατη ανάρτηση σε τοπικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες για τη δημιουργία μιας ενιαίας έδρας για τα ΤΑΞΙ, σε επίπεδο δήμου Φλώρινας, θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε την πραγματική διάσταση του θέματος.
Πρόκειται για μια μακροχρόνια επιδίωξη των περιφερειακών ΤΑΞΙ η οποία είναι άδικη όσο και ανήθικη…!!
Πράγματι με το νόμο 4070/12 δίνεται η δυνατότητα σε έδρες ΤΑΞΙ οι οποίες είναι όμορες να συγχωνευτούν μεταξύ τους, χωρίς όμως αυτό να είναι δεσμευτικό.
Έξαλλου με τον ίδιο νόμο-λησμονούν” να το αναφέρουν οι συνάδελφοι των περιφερειακών ΤΑΞΙ- καθίσταται σαφές ότι οι έδρες των ΤΑΞΙ παραμένουν ως είχαν πριν την εφαρμογή του νόμου Καλλικράτη και δεν συνενώνονται…
Είναι αληθές ότι σε κάποιες περιπτώσεις πρόεκυψαν συνενώσεις εδρών αλλά αυτό έγινε μετά από συνεννόηση και των δυο πλευρών και επειδή υπήρχε αμοιβαίο όφελος όπως π.χ. έδρες ίδιας πελατειακής δυναμικότητας κ.α.
Επίσης παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη ανάρτηση μια μελέτη σύμφωνα με την οποία τα περιφερειακά ΤΑΞΙ ισχυρίζονται ότι στη περίπτωση μιας ενιαίας έδρας θα υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση για το επιβατικό κοινό, λόγω του ότι τα ΤΑΞΙ θα διασκορπιστούν σε όλο το εύρος αυτής της έδρας.
Αφού λοιπόν αυτοί οι κύριοι κόπτονται τόσο πολύ για την εξυπηρέτηση του κοινού, μπορούν να μας εξηγήσουν για ποιο λόγο τα οχήματα τους βρίσκονται συνεχώς μέσα στην πόλη της Φλώρινας, παράνομα και καταχρηστικά, υποκλέπτοντας το μεταφορικό μας έργο, αντί να εδρεύουν στα χωριά όπως ορίζει ο νόμος και να εξυπηρετούν τους κατοίκους των χωριών αυτών ως οφείλουν;
Η καθημερινή σας παρουσία στην πόλη της Φλώρινας, που σίγουρα έχει γίνει αντιληπτή και από τους πολίτες λόγω του διαφορετικού χρωματισμού στα οχήματα σας (γκρι χρώμα) μας έχει στοιχίσει ανεπανόρθωτα και αναμφίβολα αυτό που λέει ο σοφός λαός έχει απόλυτη εφαρμογή στην περίπτωση σας… – εκεί που μας χρεωστάγανε μας πήραν και το… βόδι..!!
Επίσης αναφέρεστε στο κείμενο σας ως πολίτες και ως ΤΑΞΙ 2ης κατηγορίας…
Δεν ξέρουμε αν είστε σε αυτή την κατηγορία σίγουρα όμως είστε “ξεχωριστή” κατηγορία μιας και απολαμβάνετε την διακριτική και ευνοϊκή στην καλύτερη περίπτωση αντιμετώπιση από τις αρχές (Περιφ. Δυτ. Μακεδονίας, Δ/νση Μεταφορών, Τροχαία).
Όσο αφορά το μεγαλύτερο επιχείρημα σας για την κατάργηση της διπλής ταρίφας μέσα στα όρια της υποτιθεμένης διευρυμένης έδρας και χρήση αποκλειστικά του μονού τιμολογίου, είναι τουλάχιστον αντιεπαγγελματικό, αντιδεοντολογικό και συνάμα παραπλανητικό. Βέβαια το γνωρίζετε πολύ καλά ότι είναι ανέφικτο αλλά στην απέλπιδα προσπάθεια σας να στηρίξετε την ποταπή σας πρόταση μεταχειρίζεστε τέτοιου είδους άθλια μέσα…
Κύριοι συνάδελφοι η διπλή ταρίφα έχει θεσπιστεί από την πολιτεία μέσα στα γενικά πλαίσια του νομικού καθεστώτος για την λειτουργία των ΤΑΞΙ, όχι για να επιβαρύνει το επιβατικό κοινό αλλά για να εξασφαλίζει ένα θεμιτό κέρδος για τον επαγγελματία ταξιτζή όπως συμβαίνει και με τα άλλα επαγγέλματα. Παραθέτουμε το εξής παράδειγμα για να γίνει κατανοητό:
Έστω ένας πελάτης επιβιβάζεται σε ένα ΤΑΞΙ από την Φλώρινα για να πάει στη Νίκη. Η συγκεκριμένη διαδρομή είναι 17 χλμ και με το ισχύον σύστημα δηλαδή με τη χρήση της διπλής ταρίφας κοστίζει περίπου 23€.Αν αντίθετα σύμφωνα με την πρόταση των περιφερειακών Ταξί χρησιμοποιηθεί η μονή ταρίφα το αντίστοιχο κόμιστρο υπολογίζεται περίπου στα 13 €. Αν τώρα από αυτό το
ποσό αφαιρεθεί το κόστος καύσιμου, το Φ.Π.Α. και ο φόρος εισοδήματος (χωρίς να υπολογίσουμε τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα του οχήματος) τότε από τα 13€ το ποσό που απομένει ως καθαρό κέρδος για τον επαγγελματία είναι 3€..!!
Επομένως κύριοι συνάδελφοι αν θεωρείτε ότι το κέρδος των 3€ είναι ικανοποιητικό για μια διαδρομή 34 χλμ και χρονικής διάρκειας περίπου 40 λεπτών, τότε λυπούμαστε αλλά ψεύδεσθε και πρώτα από όλα στον ίδιο σας τον εαυτό…
Βέβαια υπάρχει και μια άλλη εκδοχή…
Αν τα οχήματα σας χρησιμοποιούν ως καύσιμο… το νερό.. αντί για πετρέλαιο τότε ναι είμαστε αναγκασμένοι να συμφωνήσουμε με την άποψη σας..!!
Κλείνοντας λοιπόν σας λέμε και πάλι, ότι είναι άθλια και ανήθικη η πρόταση σας, όπως άθλιο και ανήθικο θα ήταν από τη δική μας πλευρά να κάνουμε κάτι ανάλογο και να προσεταιριστούμε την εργασία συναδέλφων, μιας διαφορετικής έδρας από τη δική μας.
Και στο τέλος – τέλος ως γνωστό οι άδειες των ΤΑΞΙ αγοράζονται και πωλούνται. Επομένως όποιος αγοράζει κάτι δεν μπορεί να αξιώνει κάτι περισσότερο από αυτό που αγόρασε..!!
Υ.Γ: Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε ανταλλαγή απόψεων σε δημόσιο και ανοικτό διάλογο πλέον..
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΑΞΙ “Η ΦΛΩΡΙΝΑ”
ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΦΛΩΡΙΝΑΣ “ΑΓ. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ”
ΤΑΞΙ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ “Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”