Εγκαίνια ή επέτειοι αγώνων!
π. Σωτηρίου Παρδάλη
Εφημερίου Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Φλωρίνης
Του στοιχειωμένου επί πολλά χρόνια Μητροπολιτικού Μεγάρου επί τέλους η ανακαίνιση του τελείωσε…… και με τα εγκαίνια του , 17 Ιουνίου, άνοιξαν τις θύρες του για να «απολαύσουμε» αυτό το «θαύμα»! που χρειάστηκαν 16 ολόκληρα χρόνια για να γίνει!
Την ίδια ημέρα 17 Ιουνίου 2019, ένα χρόνο μετά από την αποφράδα ημέρα της υπογραφής της «Συμφωνίας των Πρεσπών» αποφάσισαν οι Παμμακεδονικές Οργανώσεις πολύ νωρίτερα, να πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις μνήμης για την αντίσταση των Ελλήνων Μακεδόνων κατά της υπογραφής στο χώρο αυτό που έγινε η αντίσταση και η μάχη με τα ΜΑΤ.
Δεν γνωρίζω πόσο «λιτά» έγιναν τα εγκαίνια του Μητροπολιτικού Μεγάρου γιατί δεν με ενδιέφερε, γι’ αυτό προτίμησα να παραβρεθώ σε μια άλλη εκδήλωση στο Πισοδέρι , για να τιμήσουμε τους αγωνιστές και αγνούς σημερινούς Μακεδόνες Έλληνες, που αντιστάθηκαν πριν ένα χρόνο κατά της επαισχύντου υπογραφής της «Συμφωνίας των Πρεσπών» και δέχθηκαν τα κλομπς και τα χημικά των ΜΑΤ, και κινδύνευσαν από αναπνευστικά προβλήματα, αλλά και τραυματίσθηκαν σοβαρά από τις βίαιες επιθέσεις των ΜΑΤ και βάφοντας τις Σημαίες που κρατούσαν με το αίμα τους.
Ένα χρόνο μετά , δυστυχώς η τοπική Εκκλησία μας, λησμόνησε τα γεγονότα του Πισοδερίου και προτίμησε να εγκαινιάσει ένα κτήριο και όχι να τιμήσει τους αγωνιστές που αντιστάθηκαν, σε μια λιτή και απέρριτη πράγματι εκδήλωση του Πισοδερίου. Η εκδήλωση είχε αποφασιστεί πολύ νωρίς και ήταν σε γνώση του Επίσκοπου μας, και ταπεινά φρονούμε ,ότι δεν έπρεπε να ορίσει την ίδια ημέρα τα εγκαίνια του Μητροπολιτικού Μεγάρου. Επαναλαμβάνω , δυστυχώς, η σημερινή «Εθναρχούσα» Εκκλησία έλαμψε με την απουσία της, προς χαρά των προδοτών του ξεπουλήματος της Μακεδονίας.
Δεν με έννοιαξε, αν το βράδυ ο Επίσκοπός μου π. Θεόκλητος κοιμήθηκε σ’ ένα ολοκαίνουργιο κρεβάτι μ’ ένα αφράτο στρώμα σ’ ένα πολυτελέστατο Μέγαρο με όλα το κομφόρ, γιατί μέσα μου τριγύριζαν τα λόγια του Χριστού «Αι αλώπεκες φωλεές έχουσι και τα πετεινά του ουρανού κατασκηνώσεις, ο δε Υιός του ανθρώπου ουκ έχει που την κεφαλήν κλίνη» (Ματθ. 8,20). Αλλά με στενοχώρησε που περιφρόνησε την αγωνία των μελών των Παμμακεδονικών Οργανώσεων της υφηλίου, που συνεχίζουν τους αγώνες τους με αμείωτο ζήλο, με κάθε κίνδυνο και δεν παραβρέθηκε στην εκδήλωση συμπαράστασης για τους αγώνες τους και θα προσέδιδε μεγαλύτερη αίγλη .
Δεν με ενδιαφέρει, αν ο Επίσκοπός μας, θα δέχεται στην πολυτελέστατη «αίθουσα του θρόνου» του Μεγάρου του, μπροστά μου έχω την εσταυρωμένη αγάπη του Κυρίου μας, τον θρόνο του Σταυρού, και ήθελα τον Επίσκοπό μου ένα χρόνο μετά την αποφράδα ημέρα της υπογραφής της «Συμφωνίας των Πρεσπών» να καθίσει στο ιστορικό Δεσποτικό θρόνο του Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής του ηρωϊκού και ιστορικού Πισοδερίου και να αναπέμψει δέηση γρήγορης ακύρωσης αυτής της βλαβερής συμφωνίας για την Ελλάδα και να ανακηρύξει την 17ην Ιουνίου ημέρα μνήμης και πραγματοποίησης αναλόγων εκδηλώσεων για την μεγάλη αυτή αντίσταση του λαού , ως Επίσκοπος της Μητροπολιτικής του περιοχής .
Δεν με ένοιαξε ποιοι πήραν «τιμητικές» πλακέτες, με το αζημίωτο βέβαια, για την βοήθεια ανακαίνισης του Μητροπολιτικού Μεγάρου, γιατί τα χρήματα προέρχονταν από τους φόρους του Ελληνικού Λαού, και όχι από την τσέπη των «τιμηθέντων». Με έθλιψε όμως ότι δεν τιμήθηκαν οι αγωνιστές της αντίστασης για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας.
Ο λαός κρίνει και οι ιστορικοί του μέλλοντος καταγράφουν.
Φλώρινα 17/06/2019
Μπράβο, έχετε φρόνηση και θάρρος.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον ευθαρσή κληρικό, που αιρόμενος υπεράνω συναισθηματικών δεσμών αγάπης και συμπαθείας προς το μητροπολίτη, ελάλησε τον λόγον της αληθείας.
16 χρόνια περίμενε ο λαός της Φλώρινας να εγκαινιασθή το επισκοπείο. Επιτέλους εγκαινιάσθηκε! Άραγε θα μείνη επιτέλους ο μητροπολίτης μέσα σε αυτό; Γιατί άργησε να εγκαινιασθή επί τόσα χρόνια; Ποιοι φρέναραν τα εγκαίνια; Περιμένουμε υπεύθυνη απάντηση από τους υπευθύνους!
Ενώ ο μακαριστός Αυγουστίνος μέσα σε τεσσεράμισυ χρόνια από την ενθρόνισή του το εγκαινίασε.
Φρόντισε πριν να κοσμήση τη Φλώρινα και όχι μόνο με πλειάδα ιδρυμάτων.
Ο διάδοχός του στα δεκαεννιά χρόνια που διοικεί την τοπική Εκκλησία ποιο μεγαλεπήβολο έργο έπραξε; Ας μας το πουν! Περιμένουμε απάντηση διά στοιχείων. Εμείς, όμως, αν προκληθούμε θα παραθέσουμε με λεπτομέρειες το έργο του π.Αυγουστίνου και με δημοσιεύσεις των οικονομικών στοιχείων.
Πότε έφερνε ο προκάτοχος του νυν μητροπολίτη πλειάδα μητροπολιτών σε πανηγύρεις ναών όπως μέχρι πρότινος ο νυν;
Χάρη σε αυτές κάποιος μεγαλόσχημος παράγοντας της μητροπόλεως έγινε μητροπολίτης!
Πότε τραπέζωνε τους συνεπισκόπους του σε κοσμικά κέντρα; Ακόμη και το μακαρίτη Παττακό μαζί με τον Πάτρα ο π.Αυγουστίνος τους φίλεψε φακές σε ίδρυμα της μητροπόλεως!
Θα τιμούσε ποτέ ο π.Αυγουστίνος τους πολιτικάντηδες που τίμησε ο νυν μητροπολίτης;
Τι φωτογραφίες είναι αυτές που είδαμε από το εγκαινιασμένο επισκοπείο;
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του π.Αυγουστίνου για αυτό το κατάντημα!
Αρκετή ανοχή έχει επιδείξει ο πιστός λαός της μητροπόλεως Φλωρίνης σε αυτά τα συνεχή ατοπήματα.
Ως εδώ και μη παρέκει!
Pingback: Εγκαίνια ή επέτειοι αγώνων! | Κατάνυξη
Εγώ πάντως θλίβομαι για το κείμενο του πατρός.
Εκφράζει την αδυναμία μας να πάμε μπροστά ενωμένοι.
Πώς αύριο θα κηρύξει για σύμπνοια, αγάπη, ομοψυχία και ενότητα κατα το Ευαγγέλιο;;
Ή μάλλον ξεχάσαμε γρήγορα το Ευαγγέλιο της Αγίας Τριάδος, που έλεγε: εάν ο αδερφός σου αμαρτάνει να το ελέγξεις μεταξυ σας πρώτα. Είναι δυνατόν να πετούμε το λόγο του Θεου στα τάρταρα;
Εφόσον, ο πατήρ γράφει ότι ο Μητροπολίτης δεν δικαιούται να έχει ένα χώρο που θα μένει ο ίδιος και το άμεσο επιτελείο του, και ο κάθε επόμενος επίσκοπος όπως οι τόσοι προηγούμενοι από τις αρχές του 1900, διότι ο Κύριος δεν είχε που την κεφαλή κλίνη, γιατί ο ίδιος δεν διαμένει σε χώρο που δεν είναι οικία;
Εφόσον θεωρεί ότι ο ποιμενάρχης τους, αλλά και διοικητικός του προϊστάμενος, προδίδει το λαό, προδίδει τη Μακεδονία με την ευχαριστία προς κάποιους πολιτικούς, γιατί δεν απαλάσσεται, γιατί δεν παραιτείται;
Στο όνομα τίνος ή με την ευλογία τίνος υπογράφει ως εφημέριος του Ναού και ενεργεί ως προϊστάμενος του Ναού;
Ας μην θυσιάσουμε την μεταξύ μας αγαπή για μερικές ώρες προβολής και για τα παλαμάκια ή τα θετικά σχόλια!
Αλοίμονο αν δεν εχει δικαίωμα ο επίσκοπος να διαμείνει σε ένα χώρο προκοπής, στον οποίο θα δέχεται όλους τους πιστούς. Άλλωστε, ξέρετε καλά όλοι την αγάπη του π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ.
Και στην τελική ξέρετε ποια είναι η τραγική ειρωνεία;; Ότι, ο Δεσπότης δεν έμεινε χθες στα άνετα στρώματα που γραφει ο πατήρ, αλλά έμεινε στα προσωρινό Μητροπολιτικό Οίκημα.
Αν κάποιος ενοχλείται, φεύγει.
Ευλογείτε.
Αγαπητέ φίλε, γράφεις ότι ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος (σε μένα προσωπικά συμπαθής ως φυσιογνωμία και ηθικός και αδιάβλητος αρχιερέας αν και με στεναχωρεί σε μεγάλο βαθμό η γενικότερη γραμμή πλεύσης που ακολούθησε από τότε που ανέλαβε τα ηνία της μητροπόλεως) έμεινε χθες μέσα στο προσωρινό Μητροπολιτικό οίκημα. Είναι γνωστό ότι διαμένει εκεί εδώ και δεκαέξι χρόνια τουλάχιστον.
Κατόπιν τούτου μπορούμε να μιλάμε για “προσωρινό” μητροπολιτικό οίκημα;
Και κάτι άλλο που ίσως σε ξενίσει καθώς και πολλούς άλλους φαντάζομαι αλλά ως προβληματισμός υφίσταται όχι μονάχα σε μένα αλλά και σε άλλους στους οποίους κοινολόγησα τη σκέψη μου και αδυνατώ να τον συμπιέσω: από όσο γνωρίζω, παρακαλώ εάν κάνω λάθος να με διορθώσει κάποιος, το “προσωρινό” μητροπολιτικό οίκημα στο οποίο διαμένει και στεγάζεται ο μητροπολίτης βρίσκεται στον ίδιο χώρο, τα δύο κτήρια βρίσκονται σχεδόν δίπλα, με το οίκημα διαμονής της αξιόλογης ιεραποστολικής αδελφότητας “Η Αγία Μακρίνα” (αν δεν απατώμαι έχουν κοινή αυλή και περίβολο). Δεν νομίζεις ότι κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει σκανδαλισμό σε κάποιους “ασθενείς τη πίστει αδελφούς”;
Βεβαίως ο π.Θεόκλητος έχει τη φήμη ηθικού και αδιαβλήτου αρχιερέως, όπως προείπα, πλην όμως ” η γυναίκα του καίσαρα δεν φθάνει να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται τέτοια”. Ο σκανδαλισμός των “ασθενών τη πίστει αδελφών” δεν νομίζω ότι αποτελεί παρωνυχίδα. Επειδή το σχόλιό σου φανερώνει αγάπη και πόνο για την Εκκλησία φαντάζομαι ότι σε συνέχει το ζήτημα του σκανδαλισμού. Χωρίς να καταφεύγω στις ρήσεις του Χριστού περί “σκανδάλου” αρκούμαι στο παύλειο “ου μη φάγω κρέα εις τον αιώνα ίνα μη τον αδελφόν μου σκανδαλίσω”.
Διευκρινίζω και πάλι, προς άρση κάθε παρεξηγήσεως, ότι δεν αμφισβητώ επ ουδενί την ηθική ακεραιότητα του επισκόπου (και πώς θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο), αλλά όσο ηθικός και πνευματικός και αν είναι κανείς, ειδικά εάν πρόκειται για εκκλησιαστικό αξιωματούχο, θα πρέπει να μη δίνει και την ελάχιστη λαβή για σχόλια.
Και επειδή έγινε λόγος σε κάποια σχόλια και για το μακαριστό προκάτοχό του αμφιβάλλω εάν εκείνος θα δεχόταν ποτέ το κτήριο του οικήματός του να γειτνιάζει στενά με οίκημα γυναικείας αδελφότητας. Μπορεί να μας φαίνεται αυτή η γραμμή αυστηρή αλλά τη θεωρώ πιο κοντά στο Ευαγγέλιο και το πνεύμα των πατέρων και σύμφωνη με τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας.
Επομένως οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα του καλό θα είναι, κατά τη γνώμη μου, να τον προτρέψουν να διαμένει από δω και στο εξής στο εγκαινιασθέν επισκοπείο όπως έκαναν τόσο ο προκατοχός του όσο και ο ίδιος μέχρι την επισκοποποίησή του.
“Εκφράζει την αδυναμία μας να πάμε μπροστά ενωμένοι.
Πώς αύριο θα κηρύξει για σύμπνοια, αγάπη, ομοψυχία και ενότητα κατα το Ευαγγέλιο;;”
Ώστε αυτό εσείς αντιλαμβάνεστε από το Ευαγγέλιο;
Πολιτικάντηδες, νομάρχες, δήμαρχοι, υπουργοί να είναι “ενωμένοι” με τους δεσποτάδες;!
Διαβάσατε πολλές φορές στο ευαγγέλιο για τιμητικές πλακέτες και φιλάκια ματς μουτς, που έδινε ο Χριστός με την εξουσία;
Συνήθιζε να κάνει τέτοιες φιέστες ο προκάτοχος του π.Αυγουστίνος Καντιώτης ε; Εγώ πάντως, επί πολλά χρόνια κατασκηνωτής στην Πρώτη, ούτε νομάρχες ούτε δημάρχους ούτε φιέστες και φιλοφρονήσεις θυμάμαι.
Από που το βγάλατε το συμπέρασμα ότι σώνει και καλά πρέπει να έχουμε “σύμπνοια”και “ομοψυχία” με τους “άρχοντες του σκότους του αιώνος τούτου”;
Κάποτε ο Γιωργάκης Παπανδρέου είπε “θα μας πάρουν με τις πέτρες”. Φρόντισε βέβαια έγκαιρα και ξαναέφυγε από την Ελλάδα για να δίνει διαλέξεις στα διάφορα ξένα πανεπιστήμια …
Ξέρετε πολύ φοβάμαι ότι ο λαός όσο αρχίζει και πεινάει, εκνευρίζεται. Και όσο βλέπει τι μαύρα χρήματα διακινούνται μέσα στην εκκλησία (πχ μέσω χρημάτων που σε αρκετές μητροπόλεις δίνονται “μαύρα”, χωρίς παραστατικά στους δεσποτάδες), δεν θέλει πολύ να εκνευριστεί όπως ο Κύριος, να πάρει το φραγγέλιο και να “ανακαινίσει” και τις πολυτελή κουρτίνες και τα κρεβάτια και τα μητροπολιτικά μέγαρα.
Η προδοσία της Ορθόδοξης πίστης μπορεί να μην γίνεται τόσο φανερά αντιληπτή, ή να μην απασχολεί και τόσο τους γενικά αδιάφορους πνευματικά πιστούς, και οι δεσποτάδες να μην βρήκαν ιδιαίτερα τον μπελά τους με αυτούς που υπερασπίζονται την ορθόδοξη πίστη μας από την αίρεση του Οικουμενισμού, αλλά όλο αυτό το “κοσμικό” αλισβερίσι με την εξουσία ξέρετε, γίνεται αντιληπτό.. Για να δούμε …, τι θα δούμε …
Συγχαρητήρια στον ταπεινό ιερέα (αν δεν ήταν ταπεινός δεν θα λειτουργούσε στο Πισοδέρι, θα ήταν παρατρεχάμενος σε κάποιο μητροπολιτικό γραφείο βάζοντας μετάνοιες σε διερχόμενους δεσποτάδες και πολιτικούς).
Πόσο διαφορετική θα ήταν η κατάσταση αν άλλοι 10 τέτοιοι ιερείς ομολογούσαν την αλήθεια; Πόσο πολύ πλησιάζουν κάποιοι θρησκευτικοί ταγοί στο κοσμικό μεγαλείο του Πάπα;
Μετά τον άξιο ιερέα, ήρθε η ώρα του πιστού λαού να πάρει κι αυτός θέση.
Πάτερ Παρδάλη.
«Αχαλίνων στομάτων, ανόμου τ’ αφροσύνας το τέλος δυστυχία»…
Έχετε προφανώς αποπροσανατολισθεί τα μάλα, είτε λόγω κακής πληροφόρησης (!!), είτε λόγω εσκεμμένης –άρτι αναδυόμενης? – εμπάθειας προς τον 86χρονο Μητροπολίτη μας, του οποίου τουλάχιστον τις απόψεις θα ΟΦΕΙΛΑΤΕ να ακούσετε ΠΡΙΝ δημοσιεύσετε το εμετικό κείμενό σας.
Εκπλήσσομαι με το ύφος και το ήθος της επιστολής σας – το οποίον θεωρώ αηδή και προσβλητικό- δια του οποίου ως όψιμος Μακεδονομάχος προσπαθείτε να «πουλήσετε» συνειδησιακές αρχές πατριωτισμού και φιλοπατρίας.
Με τι περισσό θράσος, αλήθεια, υπογράφετε ως «Εφημέριος Ι.Ν Αγίου Νικολάου» ?
Δεν έχετε φυσικό προϊστάμενο για να τον ενημερώσετε τουλάχιστον περί των προθέσεών σας, ως απόρροια τήρησης αρχών της κατ’ ελάχιστον οφειλομένης ηθικοκοινωνικής τάξης?
Με ποιο ηθικό υπόβαθρο κρίνετε (κατακρίνετε) εκτός του Μητροπολίτη κ.Θεόκλητου και 6-7 ακόμα Μητροπολίτες οι οποίοι παρευρέθησαν στην εκδήλωση των εγκαινίων του Μητροπολιτικού μεγάρου ΜΑΖΙ με πλήθος λαού και προσκεκλημένων από ΟΛΗ την Ελλάδα οι οποίοι κοπίασαν επί του εγχειρήματος της ανακαίνισης?
Θα πρέπει να κατανοήσετε, πάτερ, ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να παραλύσει η λοιπή κοινωνική και πολιτισμική δραστηριότητα του τόπου επειδή ΕΠΙ ΔΙΗΜΕΡΟ έπρεπε να εορτασθεί η επέτειος της «Συμφωνίας των Πρεσπών».
Και σας το λέει αυτό κάποιος με ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ, έμπρακτη προσφορά στους αγώνες κατά της κατάπτυστης συμφωνίας (μπορείτε να το διαπιστώσετε τις εκατομμύρια προβολές των οπτικοακουστικών έργων που έχω προσωπικά δημιουργήσει και αναρτήσει)
Η υποκρισία και η ειρωνεία σας εξάλλου, πάτερ Παρδάλη, περί «λιτών» εγκαινίων και «τιμητικών» πλακετών είναι γλαφυρή και παροιμιώδης. Η Φλώρινα δικαιούται, πάτερ, να έχει ένα Μητροπολιτικό μέγαρο αντάξιο της ιστορικής του αξίας. Εάν επιθυμείτε να ψέξετε έργα και καταστάσεις θα ήτο προτιμότερο να ξεκινήσετε από τα «κολυμβητήρια», τα «γυμναστήρια» και λοιπά «μπαρμπούτσαλα» που κατασκευάστηκαν στην «μέση του πουθενά» και στέρησαν πόρους από τον έρμο λαουτζίκο.
Προβληματίζομαι, πάτερ, για τους λόγους που μέμφεστε τον Μητροπολίτη μας ένεκα της απουσίας του από την εκδήλωση της 17 Ιουνίου στο Πισοδέρι. Δεκτή και κατανοητή η αποστροφή σας για την ανακαίνιση του Μητροπολιτικού μεγάρου, περί ορέξεως εξάλλου..καρυδόπιτα. Όμως ΔΕΝ καταλαβαίνω , αφού είχατε προγραμματίσει την παρουσία σας στο Πισοδέρι, γιατί δεν πήρατε ευλογία από τον επίσκοπό μας ώστε να παραστείτε ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ της Μητροπόλεως μας στην εκδήλωση? Αυτό θα είχε ως άμεσο αποτέλεσμα την υποτύπωση μίας εικόνας σύμπνοιας και συνεργασίας της τοπικής εκκλησίας με τους πολιτιστικούς φορείς της κοινωνίας. Εσείς, πάτερ Παρδάλη, ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗΣ, του ΕΜΠΑΙΓΜΟΥ και της ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ? Τι ακριβώς σας ωθεί σε τοιαύτη συμπεριφορά?
Για να επιλυθούν, πάτερ Παρδάλη, οι ψυχοσυναισθηματικές σας αναζητήσεις, θα σας ενημερώσω ότι ο Μητροπολίτης ΔΕΝ κοιμήθηκε στα «αφράτα στρώματα» με όλα τα «κομφόρ».
Παρέλειψαν, ως είθισται, οι καλοθελητές πληροφοριοδότες σας, να σας ενημερώσουν ότι ο επίσκοπος με αφοπλιστική απλότητα και παρρησία ανέφερε ότι «το Μητροπολιτικό μέγαρο θα το ¨χαρεί¨ ο επόμενος επίσκοπος», γεγονός που ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΕΙ όλους όσους γνωρίζουν τον λιτό του βίο ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ, ΠΑΤΕΡ ΠΑΡΔΑΛΗ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.
Κατόπιν των ανωτέρω, θεωρώ ότι έχετε μία κατ΄ ελάχιστον υποχρέωση να αναθεωρήσετε και να ανασκευάσετε τις απόψεις σας για την ατυχή παράθεση της επιστολής σας η οποία «ειρήσθω εν παρόδω» έδωσε αφορμή στα κοράκια να αρχίσουν την παραφιλολογική σύγκριση του Μητροπολίτη μας με τον μακαριστό Αυγουστίνο κατά ρήση «Τι κάνεις – κουκιά σπέρνω».
«Ένδον σκάπτε, ένδον η πηγή του αγαθού και αεί αναβλύειν δυναμένη, εάν αεί σκάπτεις»
Αυτό.
Ευλογείτε…
ΥΓ. Εννοείτε ότι δεν προσπάθησα να «λάβω ευλογία» από τον Μητροπολίτη μας για την ανάρτηση του κειμένου μου επειδή η «απαγόρευση» θα ήταν ΔΕΔΟΜΕΝΗ.
Ο “πάτερ Παρδάλης” έχει και μικρό όνομα. Πατήρ Σωτήριος Παρδάλης. Έτσι απευθυνόμαστε σε ένα ιερέα και όχι με το επώνυμό του. Αυτό δεν το γνωρίζουν κάποιοι;
Ας αφήσουν λοιπόν τα τσιτάτα και τις “βαρύγδουπες” εκφράσεις και να απευθύνονται με καλύτερο τρόπο στον ιερέα.
“Επί τοις παρούσι τον βίον διάπλεκε”
Εχουμε μια γιορτη ΜΙΣΟΥΣ τον Φεβρουαριο , καντε και μια καλοκαιριατικη γιατι οχι μαζι με τον αγροτουρισμο να κανουνε στη περιοχη και Πατριδοκαπιλοτουρισμο.
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=73953
Ας μας απαντήσουν οι υπεύθυνοι της μητροπόλεως και οι υποστηρικτές τους.
Αποφεύγω, για συνειδησιακούς λόγους τάξης και ευπρέπειας, να απαντώ σε «ανώνυμους» …
Κατ΄ εξαίρεση, και ένεκα της μεγάλης σας πλάνης θα σας αναφέρω τα εξής:
– Γνωρίζετε τον προϋπολογισμό ανέγερσης του «κολυμβητηρίου» Φλώρινας?
– Γνωρίζετε τον προϋπολογισμό ανέγερσης και χρήσης του «Πατουλίδειου» κλειστού γυμναστηρίου που χρησιμοποιείται επί σειρά ετών για.. αποξήρανση φασολιών?
– Γνωρίζετε το καταβληθέν κόστος περί «άρτου και θεαμάτων» στην πόλη της Φλώρινας υπέρ «τρένου φωτιάς» & «Τάμτα»
Μάλλον πολλά ΔΕΝ γνωρίζεται και αν σας αποστείλω καμιά δεκαριά (10) link του «Διαύγεια» μάλλον θα… τρέχετε σε κρυψώνα.
ΟΜΩΣ, δεν διαμαρτύρεστε για τα αίσχη που επί δεκαετίες κατατρώγουν το σαρκίο του Ελληνισμού…
Διαμαρτύρεστε που «άπαξ» εις τον αιώνα, ανακαινίσθηκε ένα κτήριο εις το οποίο ΥΠΕΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ το σωτήριων έτος 1912…
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ…
“ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ”. Άλλο ένα δείγμα της “χαριτόβρυτης” γλώσσας του κ.Πασίνη, που μάλλον “αλληθώρισε” σε άλλα θέματα και δεν απάντησε επί της ουσίας…
Ελπίζω να τον αδικώ.
Τέκνον μου, ουδέποτε υπέκρυψα τα πλείστα ελαττώματά μου καθώς και τις αλλεργικές μου τάσεις σε στοχευμένες αναρτήσεις απαξίωσης αρχιερέων.
Ευλογείτε…
Κύριε Πασίνη, σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ για τα καλά σας λόγια. Τα λέω αυτά με γνώση και λόγο αληθείας. Αμαρτωλός είμαι, ανθρώπινες αδυναμίες έχω, αμετανόητος και άπιστος όμως δεν είμαι και θα εξαγορεύσω στο πνευματικό μου πατέρα, που τυγχάνει να είναι και Επίσκοπος μου, τις σκέψεις μου, που ώθησαν για το δημοσίευμα. Να είσθε βέβαιος προς τούτο. Ποτέ δεν είναι αργά. Με αγάπη Χριστού παπασωτήρης, ελάχιστος προς Κύριον ευχέτης.
Ευλογείτε πάτερ μου και συμπαθάτε με για την γραφολογία μου η οποία ίσως ήταν ανάρμοστη εν μέρει αλλά εκπορεύτηκε ένεκα της μέγιστης έκπληξης που αποκόμισα από το ύφος της επιστολής σας.
Η απάντησή σας είναι δείγμα ηθικής πλεύσης και ανωτερότητας και σας συγχαίρω.
Συγχωράτε με εάν σας στεναχώρησα…
Pingback: π. Αυγουστίνος Καντιώτης » Blog Archive » ΚΛΗΡΙΚΟΣ, ΠOY ΠΡΩΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΓΩΝΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΙΘΗ ΛΟΓΩ ΓΗΡΑΤΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ Α
Για το έργο υπήρξε επιτροπή, ποιος χειρίστηκε τις δαπάνες του έργου; μπορεί κάποιος να μας πει το τελικό κόστος.Κι όλα αυτά γίναν για να λειτουργήσει ένα σαλόνι ένα γραφείο και κάποιες κρεβατοκάμαρες; Ενώ πριν λειτουργούσαν τα γραφεία της Μητρόπολης σαλόνι κ κρεβατοκάμαρες πάνω από τα γραφεία.Απο ότι έχουμε πληροφορηθεί τα γραφεία της Μητρόπολης θα λειτουργήσουν απέναντι απ’ το ανακαινισμένο Μητρ. Μέγαρο με ξεχωριστή δαπάνη για αυτα;Η ανακαίνιση του προηγούμενου Μητροπολίτη με την πρόσφατη ανακαίνιση,και σε χρόνο και σε χρήμα είναι στα ίδια επίπεδα; Πόσες πλακέτες μοίρασε ο γ.
Αυγουστίνος στα έργα πού έκανε; Μια ερώτηση στον κ. Πράσινη επειδή κάνει σύγκριση των έργων κ των πράξεων (Πατουλιδειο Πρεσπεια Φωτιές Ταμτα κ.α.) φυσικά θέλουμε ενημέρωση επί των εξόδων, αλλά ο γ.Αυγουστινος μας δίδαξε ότι σε κάθε έργο υπήρχε επιτροπή ανάλυσης εσόδων εξόδων με τα ανάλογα περιστατικά για κάθε κακοπιστο.Εκτος από την Σάλπιγξ υπάρχουν και σήμερα τα παραστατικά στους ναούς προς ενημέρωση του καθενός.Ολα στο φώς.Η σιωπή δεν είναι λύση πάντα.
Προς Bartolomaios: στα ερωτήματα που θέτεις δεν νομίζω ότι πρέπει να απαντήση ο κ.Πασίνης. Δεν εκπροσωπεί τη μητρόπολη ο κ.Πασίνης. Άλλωστε δεν βοηθά σε κάτι τέτοιο όχι μόνο το γεγονός ότι δεν είναι εκπρόσωπος της μητροπόλεως αλλά και το αμετροεπές του γλωσσικό ύφος. Η μητρόπολη οφείλει να απαντήση.