«Αλγόριθμος»: Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για τις επιδόσεις τους
1/2 ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18,5 ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Συνεχίζοντας την παράδοση επιτυχιών, οι τελειόφοιτοι της Σχολής μας στη συντριπτική τους πλειοψηφία σημείωσαν θριαμβευτικά αποτελέσματα στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, ώστε να θεωρείται βέβαιη η επίτευξη των στόχων τους, δεδομένου ότι το ΑΕΠΠ αποτελεί μάθημα κλειδί για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τον ζήλο και την εργατικότητα των μαθητών μας, αλλά και τη συστηματική και ολοκληρωμένη προετοιμασία που γίνεται στον Αλγόριθμο, αποδεικνύοντας ότι η επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις είναι αποτέλεσμα μεθοδικής και οργανωμένης προετοιμασίας.
Ιδού ορισμένα στατιστικά:
- 1/2 μαθητές έγραψε πάνω από 18,5
- 82,75% των μαθητών μας έγραψε πάνω από 15 και το 55% πάνω από 18,5, την ίδια στιγμή το 41,75% των μαθητών πανελλαδικά έγραψαν κάτω από τη βάση σύμφωνα με τα αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για τις φετινές βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων στο μάθημα του ΑΕΠΠ
- ο γενικός μέσος όρος των μαθητών μας ήταν 17,2!
Ποιό είναι το μυστικό της επιτυχίας;
Οι έρευνες δείχνουν ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν αρκετές δυσκολίες στη μάθηση βασικών εννοιών του προγραμματισμού, που οφείλονται στη δυσκολία κατανόησης ειδικών γνώσεων προγραμματισμού και στην έλλειψη λογικο-μαθηματικής γνώσης. Οι δυσκολίες αυτές αντανακλούν την ανάγκη μιας άλλης προσέγγισης του προγραμματισμού, η οποία θα βοηθήσει αποτελεσματικά τους αρχάριους προγραμματιστές στην καλλιέργεια δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων (αναλυτική-συνθετική σκέψη, αφαιρετική ικανότητα, μοντελοποίηση λύσεων) που είναι και η ουσία της διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος, προετοιμάζοντας τους μαθητές για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, όχι μόνο στα τμήματα Πληροφορικής αλλά και σε πολλά ακόμα τμήματα που απαιτείται η γνώση της αλγοριθμικής σχεδίασης.
Οπωσδήποτε η κατανόηση και ανάπτυξη αλγορίθμων είναι διαδικασίες προοδευτικές και πραγματοποιούνται σε βάθος χρόνου και για το λόγο αυτό ενδείκνυται η διδασκαλία του μαθήματος συνολικά 3 έως 4,5 ώρες την εβδομάδα ερμηνεύοντας έτσι και τα υψηλά βαθμολογικά αποτελέσματα που περιγράφηκαν παραπάνω.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη,
σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή αρχή και καλή σταδιοδρομία.